Ik heb zoiets nooit gezegd! En toch zet je er '©Bupatih' bij!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je word nog groots.
©Bupatih
Niet letten op die 'word', ik mag de teksten enkel overnemen, niet aanpassen, mits bronvermelding. Bupatih..
Wordt ik nu gestraft?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zoiets nooit gezegd! En toch zet je er '©Bupatih' bij!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:35 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wordt ik nu gestraft?![]()
DISCLAIMER
Alles in cursief gedrukte letters, behoort toe aan Bupatih.
©Bupatih 2006
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Krijg de griep, kutkind.
JA, DEZE IS COPYRIGHTED BY BUPATIH!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga Ovidus spelen.
Topics worden wel een stuk mooier als ik erin post jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Qua vertier-toevoeging haal je het in de verste verte niet bij Ovi, Zhenar, Sven en ik! [afbeelding]
Jij bent hier alleen maar ter decoratie en om als lokaas te dienen!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeer zeker, mijn waarde.
Toffe grapjes, iedereen is in principe welkom, toffe grapjes, leuke linkjes, verhitte, maar daardoor o zo leuke discussies, toffe grapjes, hoge lurkbaarheid voor buitenstaanders, toffe grapjes, [b/]op het moment geen rena aanwezig[/b], toffe grapjes, toffe users, goede users die al snel uitgroeien tot volwaardige modjes, toffe grapjes en ik.
Zolang je je mond dichthoudt, wel ja!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Topics worden wel een stuk mooier als ik erin post ja
En verder ben ik ook best leuk
Whehe!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang je je mond dichthoudt, wel ja!
[Alternatieve PI bij deze post: [afbeelding]]
Ik praat nooit als ik post.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang je je mond dichthoudt, wel ja!
[Alternatieve PI bij deze post: [afbeelding]]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:43 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Whehe!![]()
[Alternatieve PI bij alternatieve reactie: [afbeelding]]
[Alternatieve reactie:!]
Doe die bold-tags een goed, rekel.quote:
Voor de slimmerds.quote:
Kijk, en dát bedoel ik nou met kwalitatief hoge posts.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Voor de slimmerds.
Bij de alternatieve reactie is het dus toegestaan om [afbeelding] én [afbeelding] bij te denken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantaseer maar raak!quote:
Is dat een mooie manier om te zeggen dat je aan het rukken bent op een post in KPD?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef SPK het volgende:
Ik bezin me op een kwalitatief hoogstaande post
Nee ik ruk al 20 jaar niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Is dat een mooie manier om te zeggen dat je aan het rukken bent op een post in DKP?![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oh. (insert Bupatih's oh.jpg of .gif of .whatever)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |