Tskquote:
Think Freud. Kleine handjes en een stevige, robuuste hals.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat is dat toch, dat iedereen een gitaarspelend meisje aantrekkelijk vindt?
En dan heb je haar nog niet eens gehoordquote:
Vrouwen op de bass, dat wel, groot, zwaar en bruut... vrouwen met een gitaar vind ik er meestal niet uitzien... met een bass wel! Neem Paz, of Hillary Woods van JJ72quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:33 schreef VaderJacob het volgende:
Meisjes met gitaren bassen zijn geil, punt![]()
quote:
Wel leuk om te zien, maar d'r techniek is wel belabberd zo te zien. Die duim...quote:
quote:
Tja, ze zal ook wel niet in de band zitten omdat ze zo geniaal bas speeltquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:32 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien, maar d'r techniek is wel belabberd zo te zien. Die duim...
OMG 5 jaar geleden vond ik ze lekkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:35 schreef Desensitized het volgende:
Ja, dit zijn ze nu:
[afbeelding]
Die lekkerste is er uit, maar die nu 2e van rechts [zangeres/gitaar] geloof ik is ook![]()
![]()
Je hebt nog een tagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:20 schreef no1uknow het volgende:
Boe.
Oranjemeeloper!quote:
Klopt, dat is kutquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is sowieso een afknapper als je geen indruk op een meisje kan maken met wat mooie akoestische nummers als zijzelf het net zo goed of beter kan spelen.
Dan zet je gewoon te hoog in!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is sowieso een afknapper als je geen indruk op een meisje kan maken met wat mooie akoestische nummers als zijzelf het net zo goed of beter kan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |