Als het goed genoeg is voor Peter Hook...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
(tenzij je bas met plectrum speelt natuurlijk)
Nee, maar het valt reuze mee, mijn Gretsch heeft ook 40 jaar optreden goed overleefd!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:49 schreef Cynic het volgende:
net ook gelijk maar even een koffer besteld, zo'n hollowbody voelt net niet zo solide aan als m'n andere gitaren...
Daarentegen is er niets mis met een goede kofferquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, maar het valt reuze mee, mijn Gretsch heeft ook 40 jaar optreden goed overleefd!
Precies, de koffer ziet er niet meer uit, maar de gitaar wel!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen is er niets mis met een goede koffer.
Jij was dus dat nare mannetje dat ons aan het filmen was! Geef de volgende keer ook eens een euro!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik was gister in Utrecht en daar stond op het station een bandje met een hele grote 3 hoekige bas gitaar met 3 snaren, een zelfde soort banjo achtig iets maar dan een kleine 3 hoek, en een viool, en ze speelde klassieke nummers.
't klonk echt zoooo vet
Ik heb er wel een filmpje van gemaakt, zal ik vanavond ff uploaden
Haha grappenmaker, als je het echt was had je maar op moeten letten met je suffe harses, ik heb +- 1,50 aan kleingeld in je koffer gegooitquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jij was dus dat nare mannetje dat ons aan het filmen was! Geef de volgende keer ook eens een euro!
Heb je alweer een band trouwens?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Haha grappenmaker, als je het echt was had je maar op moeten letten met je suffe harses, ik heb +- 1,50 aan kleingeld in je koffer gegooit![]()
Wel bezig met ideeën.quote:
Ow de band gaat "I kissed Charles" hetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef Cynic het volgende:
Lijkt er wel op ja. Nou nog een naam, en ruzie en dan komt het helemaal in orde!
sorry, maar die nomineer ik voor het slechtse idee van de weekquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow de band gaat "I kissed Charles" heten
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef Cynic het volgende:
ik ga nog een keer een band beginnen die "A taste of men" heet
Inderdaad, wie heeft het daar nou nog over, dat zijn de minst populaire bands die er zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:10 schreef Ciscus het volgende:
Buiten dat vind ik U2, UB40, Metallica en Queen allemaal erg slechte namen voor een band. Maar goed, wie geeft het daar nog over.
Je snapt m'n punt niet, hè?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Inderdaad, wie heeft het daar nou nog over, dat zijn de minst populaire bands die er zijn.![]()
Argh, das de eerste keer dat ik iets sarcastisch niet oppikquote:
Mijn favoriet is Billy Joel's backingband voor Tell her about it. BJ and the Affordables zegt alles wat er gezegd moet wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef Svyatagor het volgende:
Er is ooit een topic geweest met toffe bandnamen.
Ik vond vooral Pearl Harbor and The Explosions wel een goeie.![]()
Johan is ook tofquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:28 schreef Hammet het volgende:
Mij lijkt Henk echt een toffe naam voor een band, kort en krachtig, maar t slaat uiteraard nergens op. Altijd beter dan van die pretentieus diepzinnige namen die eigenlijk óók nergens over gaan.
Johan speelt dit jaar op Lowlandquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef Hammet het volgende:
Henk, Johan, Frits, Gijs, allemaal tof. Al die namen zouden ook een mooie line-up vormen op een festival-flyer.
Wat is het uiteindelijk geworden dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef Ciscus het volgende:
Toen ik op zoek ging naar een bandnaam voor mijn huidige band, heb ik trouwens allemaal usernames op Fok! bekeken...(staan behoorlijk leuke bij overigens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |