Wel bezig met ideeën.quote:
Ow de band gaat "I kissed Charles" hetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:51 schreef Cynic het volgende:
Lijkt er wel op ja. Nou nog een naam, en ruzie en dan komt het helemaal in orde!
sorry, maar die nomineer ik voor het slechtse idee van de weekquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow de band gaat "I kissed Charles" heten
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef Cynic het volgende:
ik ga nog een keer een band beginnen die "A taste of men" heet
Inderdaad, wie heeft het daar nou nog over, dat zijn de minst populaire bands die er zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:10 schreef Ciscus het volgende:
Buiten dat vind ik U2, UB40, Metallica en Queen allemaal erg slechte namen voor een band. Maar goed, wie geeft het daar nog over.
Je snapt m'n punt niet, hè?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Inderdaad, wie heeft het daar nou nog over, dat zijn de minst populaire bands die er zijn.![]()
Argh, das de eerste keer dat ik iets sarcastisch niet oppikquote:
Mijn favoriet is Billy Joel's backingband voor Tell her about it. BJ and the Affordables zegt alles wat er gezegd moet wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef Svyatagor het volgende:
Er is ooit een topic geweest met toffe bandnamen.
Ik vond vooral Pearl Harbor and The Explosions wel een goeie.![]()
Johan is ook tofquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:28 schreef Hammet het volgende:
Mij lijkt Henk echt een toffe naam voor een band, kort en krachtig, maar t slaat uiteraard nergens op. Altijd beter dan van die pretentieus diepzinnige namen die eigenlijk óók nergens over gaan.
Johan speelt dit jaar op Lowlandquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef Hammet het volgende:
Henk, Johan, Frits, Gijs, allemaal tof. Al die namen zouden ook een mooie line-up vormen op een festival-flyer.
Wat is het uiteindelijk geworden dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef Ciscus het volgende:
Toen ik op zoek ging naar een bandnaam voor mijn huidige band, heb ik trouwens allemaal usernames op Fok! bekeken...(staan behoorlijk leuke bij overigens)
ik kan dan wéér geen kaartjes regelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:37 schreef Svyatagor het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar Tool? 9 nov, zaterdag begint de vvk![]()
Ik kan er wel eentje voor je meenemen, als je wil.quote:
das nou wel ruig!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef VaderJacob het volgende:
Ik ken een band die heet "the chick", maar het zijn allemaal gozers. behalve de drummer das een dik klein op een man lijkend potjewel van een jaar of 30 trouwens.
Ik zal vandaag eens rondvragen aan vrienden van me of zij misschien gaan. Misschien kunnen zij dan een kaartje halen, maar ik zal je aanbod onthoudenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik kan er wel eentje voor je meenemen, als je wil.
Ah, je hebt zijn gitaaralbums gevonden? Aangezien ik vaak de stem bij Zappa niet kan hebben (humour does belong in music, but not neccessarily in my musicquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:27 schreef Jorikjet het volgende:
Frank Zappa - Variations on the Carlos Santana secret chord progression
nou ik vind het wel gaaf als de band naar een afscrikwekkend mormel wordt genoemd en dan ook nog "the chick" heet, wat juist iets anders impliceert! goede vorm van zelfspotquote:
Owkee op die manierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
nou ik vind het wel gaaf als de band naar een afscrikwekkend mormel wordt genoemd en dan ook nog "the chick" heet, wat juist iets anders impliceert! goede vorm van zelfspot
Ik ben 29 en een kratje bier vinden we genoeg....behalve ons gitaarspelende en zingende babe, zij wil m&m's (alleen blauwe)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:21 schreef Cynic het volgende:
"een jaar of 30" komt wel griezelig hard dichterbij overigens...
En dan ben je te oud voor het 50 euro en een kratje bier circuit
Rotvent.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef Cynic het volgende:
Precies, dat bedoel ik. Op een bepaald moment ben je ook gewoon niet meer geloofwaardig als je weer ergens in een jeugdsoos voor een publiek van 15 jarigen staat te spelen
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:52 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Of nog beter; studentenfeesten....marlborolight-rokende, baseballjack-dragende, blonde, hees-pratende, blauw-ogige, bier-drinkende, 23-jarige studentjes. (Onze muziek wordt daar overigens behoorlijk gewaardeerd, zeg stijl van IOS...alleen anders)
Steve Hackett (de gitarist in mijn avatar) speelde vrijwel altijd zittend toen hij bij Genesis speelde. John Lee Hooker zijn laatste jaren ook, maar dat had andere redenenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben bijna 28, en ga voor mijn volgende gig om een stoel vragen![]()
[afbeelding]
Licht in het hoofdje ja!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
studentenfeesten
![]()
Daar heb ik ook veul gespeeld. En vervolgens na de gig drinken tot het licht wordt![]()
Foto!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:45 schreef Ciscus het volgende:
behalve ons gitaarspelende en zingende babe...
Meisje is 24
Nee, het was vooral toen we zelf allemaal nog studeerden en in dat circuit zaten. Maar ik heb in Groningen gestudeerd, en daar gaat iedereen na de bul linea recta naar het westen om te werken (inc mijzelve), en dan houdt het wel snel op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Licht in het hoofdje ja!
Speel je (daar) nu niet meer dan?
We werken aan een nieuwe website. Ik post 'm hier als deze klaar is. Met foto's dus.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef Ciscus het volgende:
Wat is dat toch, dat iedereen een gitaarspelend meisje aantrekkelijk vindt?
Aniquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat is dat toch, dat iedereen een gitaarspelend meisje aantrekkelijk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |