Alleen niet goedkoopquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:59 schreef TeleluvR het volgende:
"Straps 'n' stuff", briljant...
Ikzelf gebruik een brede leren riem, breed is lekker comfortabel en leer zweet niet zo viezig!
Zat ooit eens bij een gitaar, schijnt inderdaad een dure band geweest te zijn...quote:
Ja, raar is dat, ik wil precies het tegenovergestelde:quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Desensitized het volgende:
Nergens last van. Zijn gewone autogordels uit een oud Golfje
En van die brede [en leren] zitten niet lekker vind ik, liever wat dunne, gladde.
Deze zitten heerlijk, hoef van mij nooit weer anders. Breed genoeg, lekker comfortabel en glijd lekker over je schouder.
En precies op maat te maken, want uitgerold zijn die dingen zowat drie meter, lang genoeg
Vette Paisley-finish op je gitaar!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:59 schreef TeleluvR het volgende:
"Straps 'n' stuff", briljant...
Ziet er netjes uit: Heb je geen last van zweten met deze gitaarbanden? Ikzelf gebruik een brede leren riem, breed is lekker comfortabel en leer zweet niet zo viezig!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vette Paisley-finish op je gitaar!
Yes. Tijdje geleden al, maar zo snel de enige foto waar je iets van een strap kan zien. En van het 'echt ledor' keurmerkje...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:16 schreef Desensitized het volgende:
Jij dat? En je strap?
Mijn merkje is echt. Strap is zelfs gemaakt in Italie. Stijlvol!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yes. Tijdje geleden al, maar zo snel de enige foto waar je iets van een strap kan zien. En van het 'echt ledor' keurmerkje...![]()
Prop je met z'n allen in mijn studentenkamer, gesjellig!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Jorikjet het volgende:
zullen we een keer een meeting houden bij teleluvr?
ik wil je gitaren bespelen!
Ook eigen amp meenemen??quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Prop je met z'n allen in mijn studentenkamer, gesjellig!
Je bent altijd welkom hoor!![]()
Wel lekker blijven plakken!
Groovefactory heeft ze niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Desensitized het volgende:
www.groovefactory.nl misschien?
Erg leuke en goede winkel. Hier in de buurt![]()
Wat is die link van die Duitse winkel ook alweer, iets met Music-Produktive...
dat plakken zal wel lukken met dit weer!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Prop je met z'n allen in mijn studentenkamer, gesjellig!
Je bent altijd welkom hoor!![]()
Wel lekker blijven plakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |