zouden ze eindelijk die 286's hebben verkocht en nu heeft iedereen daar een dikke Pentium 4 ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pff, ik had er afgelopen week één van 08 juli.
En nieuwe 2 MP camera's!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:40 schreef Klonk het volgende:
zouden ze eindelijk die 286's hebben verkocht en nu heeft iedereen daar een dikke Pentium 4 ofzo
ja, vroeger duurde het een paar maanden voordat je de bon in huis had.quote:
die van mijn bekeuring was verstopt onder een camouflagenetquote:
Eigenlijk heb jij een bekeuring omdat je niet oplettequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
die van mijn bekeuring was verstopt onder een camouflagenet![]()
Dus eerst klaagde men omdat het te lang duurde en nu wordt er geklaagd dat het te snel gaatquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, vroeger duurde het een paar maanden voordat je de bon in huis had.
nee, omdat ik op een 50 weg met gescheiden rijbanen de misdadige snelheid van 60 reedtquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij een bekeuring omdat je niet oplette![]()
Zo hebben ze mij ook gepakt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:42 schreef Klonk het volgende:
die van mijn bekeuring was verstopt onder een camouflagenet![]()
ik zag de auto niet eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo hebben ze mij ook gepakt.
Zag de ernaast geparkeerde auto pas toen het te laat was.
Nou inderdaad! Of een stoeptegel! Dan waren de rapen gaar geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef Klonk het volgende:
wat een snelheid, stel er stak een spelend kindje over
ze zijn helderziend gewordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
ik kreeg laatst een bekeuring binnen met als datum 14 augustus 2006...
das pas snel
30 euro hoef ik gelukkig niet voor te sparen en idd betalen voor 22 septemberquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef Zeverzak het volgende:
Gelukkig heb je nog een aantal weken om te sparen...
Daar zit altijd zon belachelijk lange betalingstermijn op!
onzin, al jaren lang duurt het maximaal 6 weken voordat je de bon in huis hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, vroeger duurde het een paar maanden voordat je de bon in huis had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |