zouden ze eindelijk die 286's hebben verkocht en nu heeft iedereen daar een dikke Pentium 4 ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pff, ik had er afgelopen week één van 08 juli.
En nieuwe 2 MP camera's!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:40 schreef Klonk het volgende:
zouden ze eindelijk die 286's hebben verkocht en nu heeft iedereen daar een dikke Pentium 4 ofzo
ja, vroeger duurde het een paar maanden voordat je de bon in huis had.quote:
die van mijn bekeuring was verstopt onder een camouflagenetquote:
Eigenlijk heb jij een bekeuring omdat je niet oplettequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
die van mijn bekeuring was verstopt onder een camouflagenet![]()
Dus eerst klaagde men omdat het te lang duurde en nu wordt er geklaagd dat het te snel gaatquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, vroeger duurde het een paar maanden voordat je de bon in huis had.
nee, omdat ik op een 50 weg met gescheiden rijbanen de misdadige snelheid van 60 reedtquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij een bekeuring omdat je niet oplette![]()
Zo hebben ze mij ook gepakt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:42 schreef Klonk het volgende:
die van mijn bekeuring was verstopt onder een camouflagenet![]()
ik zag de auto niet eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo hebben ze mij ook gepakt.
Zag de ernaast geparkeerde auto pas toen het te laat was.
Nou inderdaad! Of een stoeptegel! Dan waren de rapen gaar geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef Klonk het volgende:
wat een snelheid, stel er stak een spelend kindje over
ze zijn helderziend gewordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
ik kreeg laatst een bekeuring binnen met als datum 14 augustus 2006...
das pas snel
30 euro hoef ik gelukkig niet voor te sparen en idd betalen voor 22 septemberquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef Zeverzak het volgende:
Gelukkig heb je nog een aantal weken om te sparen...
Daar zit altijd zon belachelijk lange betalingstermijn op!
onzin, al jaren lang duurt het maximaal 6 weken voordat je de bon in huis hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, vroeger duurde het een paar maanden voordat je de bon in huis had.
ik had er ooit een voor 54 waar ik 50 mocht, na de correctie stond er 51.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:51 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo mompelt iets over geflitst worden op 56 km/uWat een criminele actie zeg, totaaaaal onverantwoord
![]()
goh, dan heb jij pech gehad telkens, want vorige jaar een bekeuring gehad die 4 maanden na dato binnenkomt, en dat was in de jaren daarvoor echt niet andersquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:52 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
onzin, al jaren lang duurt het maximaal 6 weken voordat je de bon in huis hebt.
voor mij komen er ook nog 2 aan... 176 euro in totaal
OP Z'N MINST! TUIG!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:54 schreef erikh het volgende:
[..]
ik had er ooit een voor 54 waar ik 50 mocht, na de correctie stond er 51.
Bezwaar ingediend en gewonnen maar toch, een boete omdat je 54 zou hebben gereden, das toch wel levenslang waard of niet
De A28 bij Amersfoort noem ik niet echt de bebouwde kom.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:55 schreef rs1978 het volgende:
Het is een tijdje terug in het nieuws geweest dat bepaalde bekeuringen sneller worden thuisgestuurd. Het ging geloof ik over verkeersovertredingen binnen de bebouwde kom ofzo.
met al die files daar zijn ze mischien wat in de warquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De A28 bij Amersfoort noem ik niet echt de bebouwde kom.
dat kan niet zwamneus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:54 schreef erikh het volgende:
[..]
ik had er ooit een voor 54 waar ik 50 mocht, na de correctie stond er 51.
Bezwaar ingediend en gewonnen maar toch, een boete omdat je 54 zou hebben gereden, das toch wel levenslang waard of niet
*mompelt iets over "strijden met open vizier"quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:54 schreef dahei het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag gelasert, ik reed in de stad iets van 63 op de teller, dus het zal wel een lage boete zijn. Die gasten kruipen altijd achter een boom of lantarenpaal, dus je ziet ze altijd te laat.
Maar ja, eigen schuld: Dikke boete...
das niet zo moeilijk, gezien mijn rijgedrag. Dat kan R vd Broeke nog voorzien.quote:
ja en dan een boete krijgen voor zwartrijdenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef TrenTs het volgende:
Al dat gejank over te hard rijden.Als het je zo zwaar valt ga dan met de trein, huilies.
ik jank nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:57 schreef TrenTs het volgende:
Al dat gejank over te hard rijden.Als het je zo zwaar valt ga dan met de trein, huilies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |