abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40234608
Ik wil ooooooooooooook een blender.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:48:27 #102
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40234619
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:47 schreef bxie het volgende:
Ik weeg 58,7 kilo en ben 1.61 , zit ik hier goed?
Yups
Stuur maar een mailtje naar Troel, dan kun je beginnen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40234676
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Fijn, zo'n vriend die je 'steunt'
nah, laatste woord is er nog niet over gezegd
Maar nu is alle chips dus op, er zijn nog wat nootjes maar die eet ie maar een keer op als ik het niet zie.
Hij steunt me wel in mijn activiteiten, als ik ga wandelen of fietsen gaat hij vaak wel mee.
quote:
Gezond lekkers halen wil ook helpen wkraaij. Gisteren heb ik een zak wortelbolletjes op. Hapt ook lekker weg, maar is veel gezonder dan chips.
Vanmiddag eventjes een voorraadje halen in de winkel
pi_40234744
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Maeghan het volgende:
Ik wil ooooooooooooook een blender.
18 euro bij de Blokker en volgens mij is het een soort 'Magic Bullit' met dekseltjes om de kaas te strooien, het spul in de koelkast te zetten etc.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_40234946
Jaaaaaa maar ik woon nog thuis. Ik heb helemaal niets aan een blender want dan gaat m'n moeder toch zeuren. Eerst maar eens een eigen huis... *zucht*
pi_40234978
ik heb helemaal niemand die me steunt, soms best lastig, maar gelukkig heb ik een beetje steun aan jullie
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:09:58 #107
12913 GreatWhiteSilence
pi_40235271
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef Maeghan het volgende:
Jaaaaaa maar ik woon nog thuis. Ik heb helemaal niets aan een blender want dan gaat m'n moeder toch zeuren. Eerst maar eens een eigen huis... *zucht*
Waarom gaat je moeder zeuren?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:13:16 #108
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40235393
Ik heb 'm bij 't Kruidvat gekocht voor 14,95 een extra grote, werkt prima!

BTW ik zit eindelijk op 81 kg heerlijk! Nu nog maar even te gaan! Ik ga zo lekker sporten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_40235550
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Waarom gaat je moeder zeuren?
Het is haar keuken. Ik heb al iedere keer ruzie als ze de waterkoker ziet staan, dan gaat ze gillen en gooit ze dat ding door de keuken en zo. Al staat het hele aanrecht vol met troep, die waterkoker moet eraf want 'die staat in de weg'.

Alles wat mijn moeder niet leuk of belangrijk vindt is fout en moet gewoon weg, klaar.
pi_40235623
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Het is haar keuken. Ik heb al iedere keer ruzie als ze de waterkoker ziet staan, dan gaat ze gillen en gooit ze dat ding door de keuken en zo. Al staat het hele aanrecht vol met troep, die waterkoker moet eraf want 'die staat in de weg'.

Alles wat mijn moeder niet leuk of belangrijk vindt is fout en moet gewoon weg, klaar.
OMG wat een zeurkous zeg Zulke dingen zijn toch alleen maar handig?
pi_40235659
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

OMG wat een zeurkous zeg Zulke dingen zijn toch alleen maar handig?
Nee, alles wat uitgevonden is na de tweede wereldoorlog is belachelijke moderne troep, weg ermee.
pi_40235794
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nee, alles wat uitgevonden is na de tweede wereldoorlog is belachelijke moderne troep, weg ermee.
Tampons?

(of waren die er toen al?)
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 13:30:51 #113
18653 crew  D.
pi_40235968
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

donderdag 27 juli 2006 @ 14:11:22 #114
12913 GreatWhiteSilence
pi_40237201
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Tampons?

(of waren die er toen al?)
Die waren er in het oude egypte al, heb ik ooit eens begrepen...
pi_40237436
Als tussendoortje eet ik meestal de volgende dingen.
3 stuks fruit per dag.
Ontbijkkoek (1 plakje zonder boter)
Rijstenwafel (1 of 2 per dag)
Cup a soup (bevat ook heel weinig Kcal)
En van de begeleiders van Herbalife, kreeg ik te horen, dat als je echt heel veel zin hebt in zoetigheid, dat z'n chupacup loly (hoe schrijf je dat in godsnaam) niet zo schadelijk is. En je toch even wat zoetigheids hebt, en je doet er lang mee. moet je natuurlijk geen 10 lolly's per dag eten. Maar om de paar dagen z'n lolly heel lekker. Ik zelf heb ze nu in mini variant.
pi_40237521
Woehoe! 1,5 kg afgevallen! Afvallen is leuk
pi_40237603
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:22 schreef Sannelie het volgende:
Woehoe! 1,5 kg afgevallen! Afvallen is leuk
Goed joh. In hoeveel tijd?
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 14:56:09 #118
18653 crew  D.
pi_40238606
ik heb een blender gevraagd voor mijn vrouw haar verjaardag

pi_40239583
quote:

[..]

Jeeee, ben jij mijn verloren zus? Ik heb exact zo'n moeder
pi_40240940
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Die waren er in het oude egypte al, heb ik ooit eens begrepen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tampon

in 1930 uitgevonden, maar pas na de tweede wereldoorlog op de markt gebracht

Wikipedia
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:12:23 #121
12913 GreatWhiteSilence
pi_40241316
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tampon

in 1930 uitgevonden, maar pas na de tweede wereldoorlog op de markt gebracht

Wikipedia
Google
pi_40241356
Mijn was ligt weer in de kast, de afwas is gedaan en staat weer in de kast, mijn keuken(tje) glimt, mijn bed is opgemaakt, en mijn bureau opgeruimd.

Verslag heb ik al geopend en mijn papieren liggen keurig klaar, maar..
Nog iemand last van SOG?
pi_40241590
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef ymme het volgende:

[..]

Goed joh. In hoeveel tijd?
Ja dat weet ik eigenlijk niet.. Een maand geleden ging ik gezonder eten d.w.z. bij mij minder snoepen maar het schoot maar niks op.. bleef steeds op hetzelfde gewicht...
Nu ging ik eens kijken en was er eindelijk 1,5 kg van af Wel een leuke motivatie om daarmee door te gaan
pi_40241632
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:13 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn was ligt weer in de kast, de afwas is gedaan en staat weer in de kast, mijn keuken(tje) glimt, mijn bed is opgemaakt, en mijn bureau opgeruimd.

Verslag heb ik al geopend en mijn papieren liggen keurig klaar, maar..
Nog iemand last van SOG?
Ik heb heel lang last gehad van SOG, maar vorige week eindelijk m jn laatste verslag ingeleverd, dus nou lekker vakantie

Ik ben 2 keer naar de stad gelopen, boodschappen getild, geheugenkaartje voor me fotocamera gekocht, alleen hem er verkeerd om in gedaan, waardoor hij vast zat en ik weer terug moest Was erin gedaan en ogpehangen en afgewassen, dus ben al wel erg actief geweest En vanavond Japanse teriyaki eten, dus lekker veel groenten En heb ook een meloen gekocht, dus die komt ook wel op vandaag Alleen in sporten heb ik geen zin met dit weer
pi_40241747
Ik heb me voorgenomen om vanavond op zijn minst te gaan hardlopen (=20 minuten) maar misschien ook wel te gaan wielrennen (=niet zo heel erg hard maar wel een uur ofzo). Maar dat verslag moet ook gewoon af. Als het af is heb ik vakantie, dus ik snap niet waarom ik nu niet gewoon aan het werk ga.
pi_40241974
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Google
Als ik op internet neerzet dat ik briljant en de beste van de wereld ben, en jij vind dat met google, is het dan per definitie waarheid?

Daarom.., Wikipedia

donderdag 27 juli 2006 @ 16:31:31 #127
12913 GreatWhiteSilence
pi_40242112
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:27 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Als ik op internet neerzet dat ik briljant en de beste van de wereld ben, en jij vind dat met google, is het dan per definitie waarheid?

Daarom.., Wikipedia

Wikepedia kan ingevuld worden door de eerste de beste zelfuitgeroepen wetenschapper.
Bovendien heb ik het ook eens gehoord op DiscoveryChannel
pi_40242524
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Wikepedia kan ingevuld worden door de eerste de beste zelfuitgeroepen wetenschapper.
Bovendien heb ik het ook eens gehoord op DiscoveryChannel
Link nach filmpje is natuurlijk gewenst, want anders heb ik het van Zacherias Frederick Anderson, Dé tampon expert op het gebied van de geschiedenis van de tampons.

En daarbij, een zelf uitgeroepen wetenschapper klinkt in ieder geval beter dan een derde rangs stijlloze ito die niks te doen had op een suffe zaterdagnacht en bedacht een met google te vinden website over de egyptische geschiedenis van tampons te maken.

En mocht dat niet werken, dan gooi ik de mobiele telefoon in de strijd. Die was er pas na de tweede wereldoorlog en haar moeder gebruikt die vast wel. Heb ik alsnog gelijk.

(Ik ben wel even lichtelijk geshockeerd door wikipedia, er bestaat ook een anaaltampon... ik hoop niet die ooit te hoeven gebruiken. Leuk feit, je kan er ook mee zwemmen. ... )
pi_40244296
Zo, weer terug van vakantie Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, maar gok dat het ongeveer hetzelfde is of 1 kilo erbij. Niet overdreven veel gegeten, maar wel ongezonder dan normaal en ook weinig water gedronken. Het drinkwater in het hotel smaakte gewoon naar chloor dus eigenlijk alleen maar cola light/fanta gedronken en 's avonds de nodige alcohol en tussendoor wat gekochte flessen water, maar we hadden geen koelkast dus ook niet echt ideaal.. zaterdagmorgen is het grote weegmoment, ben erg benieuwd maar ook een beetje bang..
pi_40245710
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:

En mocht dat niet werken, dan gooi ik de mobiele telefoon in de strijd. Die was er pas na de tweede wereldoorlog en haar moeder gebruikt die vast wel. Heb ik alsnog gelijk.
Had je gedacht. We proberen haar al jaren zover te krijgen om dat ding mee te nemen, omdat ze ziek is, maar nee hoor. De batterij is altijd leeg, en ze snapt niet hoe het ding werkt, en meestal laat ze hem gewoon opzettelijk thuis, tenzij ze vergeet om hem opzettelijk thuis te laten, dan laat ze hem gewoon per ongeluk thuis.
pi_40249635
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:59 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga morgenavond wel weer een uurtje pumpen, vandaag eerst lekker een dagje zweten en zwemmen in de sauna. Wel goed drinken, maar hoop er toch wel een beetje van af te vallen Zaterdag voor ik op vakantie ga nog snel ff wegen en dan 3 weken naar de VS en met dat eten daar denk ik niet dat het gaat lukken om daar veel af te vallen, ook al beweeg ik dan natuurlijk wel meer dan normaal
Ik ben 3kg vermagerd door naar Amerika te gaan, het eten is daar zo vettig dat je niet veel eet omdat het eigenlijk niet lekker is
pi_40250891
Vanavond een uurtje getuinierd.
O.a. met de hand de randjes van het gras afgeknipt en dat was een rotwerk. Ik ben er vast behoorlijk wat caloriën door kwijtgeraakt.
En ben gebeten door mieren en aangevallen door een bloedzuiger Die alweer verwijderd is.
pi_40252312
Het lijkt enorm langzaam te gaan, maar 1,3 kg in een dikke twee weken is eigenlijk best wel heel aardig

nog 4,2 kg te gaan
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_40253372
Goedzo wkraaij Ik heb vandaag niet gestept Kon het echt niet opbrengen, het is nog erger dan gister met de warmte volgens mij
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:02:37 #135
242 Pinball
Electric Monk
pi_40253886
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef wkraaij het volgende:
O.a. met de hand de randjes van het gras afgeknipt en dat was een rotwerk. Ik ben er vast behoorlijk wat caloriën door kwijtgeraakt.
Wat goed!
Het moet wel heel raar lopen wil je dat morgen niet terugzien op de weegschaal.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_40254012
quote:

[..]

ohja, dat heb ik ook met de blender die ik sporadisch gebruik.
en met de knalroze beslagkom.
en met de waterkan die ik vorige week gekocht had.

Tap tap tap
pi_40254151
ohja, ik heb gezondigd, ging bij iemand eten en we gingen vroeg naar de film, dus opschieten enzo en toen aten we patat heb maar klein beetje genomen, als dat wat scheelt alleen morgen ga ik naar amsterda, dus dat wordt waarschijnlijk weer mac. dat wordt de hele zaterdag steppen. maar ik heb wel helemaal twintig minuten gelopen en tien minuten gefietst en een kwartiertje staan poi'en, goed voor de armspieren ofzo http://nl.wikipedia.org/wiki/Poi
Tap tap tap
pi_40260510
Jammer Cherry, maar als je naar Amsterdam gaat zul je ook wel veel lopen Veel plezier!

Ik heb gister ook gezondigd Wat toastjes met salade gehad, maar we hadden heel vroeg half avondeten gegeten (wrap van de AH en een kuipje anasstukjes) dus had ik rond 23:00 weer honger Maar heb wel geshopt telt dat ook?
En nu ga ik werken
  vrijdag 28 juli 2006 @ 07:19:09 #139
12913 GreatWhiteSilence
pi_40260611
Ik ga vandaag weer flink aan de slag. Straks een uur pilates en een uur bodybalance en daar tussendoor cardio en wat krachttraining.

Volgende week weer steppen. Ik ga gewoon achteraan staan, want ik ken er geen bal van, maar zweten doe ik wel.

Cherrylips, ze hebben bij de Mac toch ook salades? Neem gewoon in plaats van een burger salade.

En ik denk dat een paar toastjes met salade niet zo schadelijk zijn, heaven7. Behalve als je ieder half uur een paar toastjes neemt...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 08:20:48 #140
12913 GreatWhiteSilence
pi_40260929
En ik ga toch maar niet sporten vandaag. Er wordt als het goed is een pakketje afgeleverd bij ons thuis en ik wil niet dat er met de inhoud gesleept gaat worden. Aangezien je niet kan zeggen of het nou 's ochtends of 's middags afgeleverd gaat worden, neem ik geen enkel risico. Je hoort namelijk wel eens hele rare dingen over hoe er met die pakketjes omgegaan wordt...
pi_40260985
Jammer GreatWhiteSilence dat je nu niet kan sporten.
Die pakketbezorgers snap ik soms niet. Je moet toch aftekenen voor ontvangst. Hier gaat het gelukkig nog elke keer goed. Ze bezorgen het ook nog weleens bij de buren als ik niet thuis ben, maar dat is hier geen probleem.

nou, volgens mij weeg ik nu iets ónder 80 kilo. Mijn weegschaal is er zoeen met een wijzer, dus ik kan het niet helemaal nauwkeurig weten.
De afgelopen 3 (of 4 weken) heb ik geen lange broek aangehad. Maar vanochtend toch maar wel. Het leek of ik er wat makkelijker in paste! Dus gelijk uitgetrokken en een andere ook gepast, en daar had ik dat idee ook. Das goed nieuws, pas ik mijn broeken dus weer. Ik had namelijk geen ene broek meer die me fatsoenlijk paste

En voor zometeen: eerst eventjes ontbijten en dan een uurtje zwemmen (plus 2x 15 minuten fietsen, om er te komen en naar huis gaan)
Das dus 1.5 uur bewegen.
Maar vanmiddag komen mijn ouders, blijven ook eten en dan zal ik me wel een keer vergrijpen aan wat lekkers. Ze komen nl niet zoveel, want ze wonen niet echt om de hoek.
pi_40261251
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef wkraaij het volgende:

En ben gebeten door mieren en aangevallen door een bloedzuiger Die alweer verwijderd is.
Jugges Bloedzuiger, hoe kom je daar aan? En hoe kom je er weer vanaf? Eraan trekken ofzo?

Vanavond ga ik weer dapper boodschappen doen, dus dan komt er eindelijk een einde aan mijn pizza-dieet wat ik al de hele week volg aangezien mijn portomonee weg was en onze vriezer alleen maar pizza bevat

Heeft iemand nog tips voor een makkelijk en snel ontbijt? want ik begin lichtelijk genoeg te krijgen van de cruesli met yoghurt. (en makkelijk houd dus niet in dat ik een half uur fruit moet gaan staan schoonmaken om het vervolgens te gaan blenderen, 'want blenderen gaat zo snel')
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:28:53 #143
12913 GreatWhiteSilence
pi_40261899
En nu heeft mijn PC ook weer practisch de geest gegeven. Gelukkig hebben we twee computers hier...
pi_40262317
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En nu heeft mijn PC ook weer practisch de geest gegeven. Gelukkig hebben we twee computers hier...
Oeh, hadden we bijna alle nuttige dingen die je te melden hebt gemist

Maar jeej, er is eindelijk ook iemand, wat eet jij tussendoor? want ik heb net even uitgerekend wat ik zoal binnen krijg aan calorieen en euhhm nja, ik zit volgens de calorietjekker van het voedingscentrum aan 900 calorieen, en dat is inclusief een broodje roomkaas met gerookte zalm, en schouderkarbonade..

Dus iets zegt mij dat ergens iets fout gaat..
pi_40262551
En dan in eens weg zijn hé
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:08:57 #146
12913 GreatWhiteSilence
pi_40262700
Ik ben ook altijd verbaast hoe weinig ik binnenkrijg volgens de eetmeter, zelfs op een dag met patat kom ik nauwelijks aan de 2000 Kcal. Maar aan tussendoortjes neem ik vaak groenten, of een fruitreep.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:09:42 #147
12913 GreatWhiteSilence
pi_40262718
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
En dan in eens weg zijn hé
Ben bezig met het schoonmaken van de friteuse, dat is een hels karwei, ja... Gimme a break, enzo
pi_40262810
Wat ik vandaag ga eten (ja ik maak van te voren een planning, that works for me)

Vanochtend heb ik gehad, 2 volkoren beschuitjes met jam, nu net 3 café noir koekjes, vanmiddag 1 wit pistoletje met american filet, om 3 uur magere yoghurt met 1 peer en 1 manderijn erdoor en dan vanavond 300 gr spercieboontjes en een schouderkarbonade. totaal: 940 calorieen.

en dan heb ik de american filet al op 3 x 1 broodbeleg gezet omdat er nou eenmaal onwijs veel opzit.

Ik niet begrijp.. Dit is dus mijn probleem, daardoor val ik niet af, ik kan dat allemaal niet opeten hoor, das veels te veel.

Hellpp!! De meeste van jullie hebben juist moeite met de calorieen naar beneden te brengen, dus moeten jullie wel tips hebben.
pi_40262849
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ben bezig met het schoonmaken van de friteuse, dat is een hels karwei, ja... Gimme a break, enzo
Die moet je niet schoonmaken, die moet je vies houden, dan gebruik je hem minder
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:19:04 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40262926
Neem een handje nootjes, veel calorieen, maar toch gezond.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')