Yupsquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:47 schreef bxie het volgende:
Ik weeg 58,7 kilo en ben 1.61 , zit ik hier goed?
nah, laatste woord is er nog niet over gezegdquote:
Vanmiddag eventjes een voorraadje halen in de winkelquote:Gezond lekkers halen wil ook helpen wkraaij. Gisteren heb ik een zak wortelbolletjes op. Hapt ook lekker weg, maar is veel gezonder dan chips.
18 euro bij de Blokker en volgens mij is het een soort 'Magic Bullit' met dekseltjes om de kaas te strooien, het spul in de koelkast te zetten etc.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Maeghan het volgende:
Ik wil ooooooooooooook een blender.
Waarom gaat je moeder zeuren?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef Maeghan het volgende:
Jaaaaaa maar ik woon nog thuis. Ik heb helemaal niets aan een blender want dan gaat m'n moeder toch zeuren. Eerst maar eens een eigen huis... *zucht*
Het is haar keuken. Ik heb al iedere keer ruzie als ze de waterkoker ziet staan, dan gaat ze gillen en gooit ze dat ding door de keuken en zo. Al staat het hele aanrecht vol met troep, die waterkoker moet eraf want 'die staat in de weg'.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Waarom gaat je moeder zeuren?
OMG wat een zeurkous zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het is haar keuken. Ik heb al iedere keer ruzie als ze de waterkoker ziet staan, dan gaat ze gillen en gooit ze dat ding door de keuken en zo. Al staat het hele aanrecht vol met troep, die waterkoker moet eraf want 'die staat in de weg'.
Alles wat mijn moeder niet leuk of belangrijk vindt is fout en moet gewoon weg, klaar.
Nee, alles wat uitgevonden is na de tweede wereldoorlog is belachelijke moderne troep, weg ermee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
OMG wat een zeurkous zegZulke dingen zijn toch alleen maar handig?
Tampons?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, alles wat uitgevonden is na de tweede wereldoorlog is belachelijke moderne troep, weg ermee.![]()
![]()
Die waren er in het oude egypte al, heb ik ooit eens begrepen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Tampons?
(of waren die er toen al?)
Goed joh. In hoeveel tijd?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:22 schreef Sannelie het volgende:
Woehoe! 1,5 kg afgevallen! Afvallen is leuk![]()
Jeeee, ben jij mijn verloren zus?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het is haar keuken. Ik heb al iedere keer ruzie als ze de waterkoker ziet staan, dan gaat ze gillen en gooit ze dat ding door de keuken en zo. Al staat het hele aanrecht vol met troep, die waterkoker moet eraf want 'die staat in de weg'.
Alles wat mijn moeder niet leuk of belangrijk vindt is fout en moet gewoon weg, klaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tamponquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Die waren er in het oude egypte al, heb ik ooit eens begrepen...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tampon
in 1930 uitgevonden, maar pas na de tweede wereldoorlog op de markt gebracht![]()
Wikipedia
![]()
Ja dat weet ik eigenlijk niet.. Een maand geleden ging ik gezonder eten d.w.z. bij mij minder snoepen maar het schoot maar niks op.. bleef steeds op hetzelfde gewicht...quote:
Ik heb heel lang last gehad van SOG, maar vorige week eindelijk m jn laatste verslag ingeleverd, dus nou lekker vakantiequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:13 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn was ligt weer in de kast, de afwas is gedaan en staat weer in de kast, mijn keuken(tje) glimt, mijn bed is opgemaakt, en mijn bureau opgeruimd.
Verslag heb ik al geopend en mijn papieren liggen keurig klaar, maar..
Nog iemand last van SOG?
Als ik op internet neerzet dat ik briljant en de beste van de wereld ben, en jij vind dat met google, is het dan per definitie waarheid?quote:
Wikepedia kan ingevuld worden door de eerste de beste zelfuitgeroepen wetenschapper.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:27 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Als ik op internet neerzet dat ik briljant en de beste van de wereld ben, en jij vind dat met google, is het dan per definitie waarheid?
Daarom.., Wikipedia![]()
![]()
Link nach filmpje is natuurlijk gewenst, want anders heb ik het van Zacherias Frederick Anderson, Dé tampon expert op het gebied van de geschiedenis van de tampons.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wikepedia kan ingevuld worden door de eerste de beste zelfuitgeroepen wetenschapper.![]()
Bovendien heb ik het ook eens gehoord op DiscoveryChannel![]()
Had je gedacht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
En mocht dat niet werken, dan gooi ik de mobiele telefoon in de strijd. Die was er pas na de tweede wereldoorlog en haar moeder gebruikt die vast wel. Heb ik alsnog gelijk.![]()
Ik ben 3kg vermagerd door naar Amerika te gaan, het eten is daar zo vettig dat je niet veel eet omdat het eigenlijk niet lekker isquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:59 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga morgenavond wel weer een uurtje pumpen, vandaag eerst lekker een dagje zweten en zwemmen in de sauna. Wel goed drinken, maar hoop er toch wel een beetje van af te vallenZaterdag voor ik op vakantie ga nog snel ff wegen en dan 3 weken naar de VS en met dat eten daar denk ik niet dat het gaat lukken om daar veel af te vallen, ook al beweeg ik dan natuurlijk wel meer dan normaal
Wat goed!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef wkraaij het volgende:
O.a. met de hand de randjes van het gras afgeknipt en dat was een rotwerk. Ik ben er vast behoorlijk wat caloriën door kwijtgeraakt.![]()
ohja, dat heb ik ook met de blender die ik sporadisch gebruik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Juggesquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef wkraaij het volgende:
En ben gebeten door mieren en aangevallen door een bloedzuigerDie alweer verwijderd is.
Oeh, hadden we bijna alle nuttige dingen die je te melden hebt gemistquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En nu heeft mijn PC ook weer practisch de geest gegeven.Gelukkig hebben we twee computers hier...
![]()
Ben bezig met het schoonmaken van de friteuse, dat is een hels karwei, ja...quote:
Die moet je niet schoonmaken, die moet je vies houden, dan gebruik je hem minderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ben bezig met het schoonmaken van de friteuse, dat is een hels karwei, ja...Gimme a break, enzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |