abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 10:24:44 #201
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40345067
Nu weer wat meer info:
op de LGC ( Leipzig Games Convention ) komt de Big N ook. Hier wanneer en hoe.
De title spreekt me wel aan ben benieuwd wat we zien ( is het eerst volgende big event wat komt )
Iemand die er heen gaat ?
http://www.gc-germany.com/pressetermine.shtml
23.08.2006
Nintendo 10:15 - 11:15 Uhr am Stand, Halle 5 F01 "Wii prove our promise"
Electronic Arts/ Nintendo 14:00 - 15:00 Uhr Forum

kan niet wachten tot de 23ste
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:46:52 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_40345673
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef MeZZiN het volgende:
Ok. Suc6 er mee Goede C programmeurs willen niets liever dan C
Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40345809
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
Het heeft zijn charmes Lekker alles zelf programmeren heerlijk alleen het kost te veel tijd daarom is java zo ideaal Java is Prima voor bedrijf applicaties alleen C is goed voor snelle software en games er is niet beter dan dat of je gaat ASM programmeren dan ben je wel heel goed volledige games schrijven in ASM.

Maar ga binnen kort weer eens lekker C programmeren onder de MAC for good old times
pi_40345810
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou, ik ben er net aan begonnen, maar ik ben Java gewend. Wat een chaotische troep is C dan!
Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:55:35 #205
25686 Pronk
Koffie?
pi_40345958
Ja lekker!
pi_40346035
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
Had zelf wat pascal/asm ervaring toen naar C/C++ gegaan op de opleiding wat een feest
C is gewoon heel prettig als je er mee kan omgaan.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:06:18 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_40346226
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:51 schreef Tain het volgende:
Java en Python zijn wel goede talen om mee te leren programmeren, kan je van C idd niet zeggen
Ik vond het altijd maar vreemd dat ze op de universiteit alleen aan Java deden (nouja, en aan haskell ), maar nu snap ik het wel. Java heeft een veel nettere object-georienteerde structuur, dat komt een stuk beter overeen met de formele methodes die je hier leert. Jammer wel dat je met Java alleen trage kutprogramma's kunt schrijven.

Oh dit was het Wii topic? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:21:35 #208
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40346690
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:20 schreef depax het volgende:

[..]

undecided yet.

Was er wel aan het denken eigelijk, maar dan moet het helemaal in de EULA van nintendo passen.
want een volwaardige game voor de Wii ontwikkelen, die ook nog eens geld gaat opleveren gaat je nooit lukken met twee personen En dan heb ik het nog niet eens over het investerings-kapitaal en alle juridische kwesties
The line is a dot to you!
  maandag 31 juli 2006 @ 11:52:33 #209
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40347653
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Cube Turbo dus als deze specs kloppen
Dat was alang bekend.

Gaan we het steeds over hetzelfde hebben in dit topic?

Get with the times!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 11:53:26 #210
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40347679
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:52 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat was alang bekend.

Gaan we het steeds over hetzelfde hebben in dit topic?

Get with the times!
Ik heb een nieuwe: De wii = Xbox 1.2
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40349027
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:18 schreef depax het volgende:

[..]

En als nintendo nu geen hentai toelaat op de wii dan heb ik dus niks aan een klaar product daarom wacht ik eerst tot ik meer info van hun krijg met betrekking wat toegelaten is ect.
Vind het hele hentai idee, nfi, sowieso vrij lame. Sinds de controller bekend is zijn er al minimaal 3278643568754068975490567241932432 mensen geweest die met het idee gekomen zijn. Daarbij is het nog maar de vraag of een westerling art kan maken die van de kwaliteit is van wat de japanners maken. Westerlingen die anime proberen te copieren ziet er meestal namelijk niet al te best uit. Plus dat ik en vast veel andere geen zin hebben om met een controller te kutten als ze eigelijk alleen maar pr0n willen zien (daarom wil iedereen die CG packs van die hentai games altijd hebben)

Aan de andere kant is het wel makkelijk incashen met wat mazzel. Productiekosten zijn minimaal (hentai games kosten geen drol over het algemeen terwijl als je een beetje mooie art hebt je er in Japan vast redelijk wat van kan verkopen als VC game.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_40349846
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vond het altijd maar vreemd dat ze op de universiteit alleen aan Java deden (nouja, en aan haskell ), maar nu snap ik het wel. Java heeft een veel nettere object-georienteerde structuur, dat komt een stuk beter overeen met de formele methodes die je hier leert. Jammer wel dat je met Java alleen trage kutprogramma's kunt schrijven.
Moet wel ff hier op reageren kan het niet laten Java is niet traag ook niet voor GUI applicaties.
Niet meer ben nu al een tijdje een java programmeur en merk dat het gewoon wel snel en erg goed werkt. Preformance testen geven aan dat java applicatie net zo snel kunnen zijn als hun C/C++ broetjes (Lucine bijvoorbeeld) tevens ontwikkeld het een stuk makelijker voor java dan voor C/C++

But stil je heb wel gelijk C/C++ is vaak sneller maar JAVA is niet meer bagger traag ofzo.
En als je sneller wilt dan compile je je java toch gewoon native dat is het gelijk of sneller dan je C++ code
quote:
Oh dit was het Wii topic? .
Oh, Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kan niet wachten duur nog te lang voor dat ie uitkomt.

ik heb wel voorlopig genoeg te doen om mijn pricecompare weer uit te breiden en wii games in te voeren.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:13:54 #213
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40351867
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)



De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES
Houd van een lijntje.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:20:21 #214
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40352066
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)

[afbeelding]

De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES
En toen was het al niet leuk om te gebruiken
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40352107
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
offtopic (daar is het Wii topic toch voor?)

[afbeelding]

De ps3 controller was al in 94 gemaakt voor de SNES
Goed gevonden
pi_40352755
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Cube Turbo dus als deze specs kloppen
No shit, dat was toch allang bekend
pi_40353333
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef Xrenity het volgende:

[..]

No shit, dat was toch allang bekend
Precies iedereen wist dat al. Demo's op de E3 draaide op aangepaste Gamecubes

gewoon een grote fan op je gamecube en water koeling en overklokken maar instant Wiiiiiiii
  maandag 31 juli 2006 @ 15:07:07 #218
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40353433
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:03 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Precies iedereen wist dat al. Demo's op de E3 draaide op aangepaste Gamecubes

gewoon een grote fan op je gamecube en water koeling en overklokken maar instant Wiiiiiiii
Begin mei was Ubisoft Red steel nog aan het bakken op gamecube devkits met wii motes erop aangesloten . Dus ik betwijfel of er we wel 1 game hebben gezien die echte wii graphics laten zien (besides Wario ware natuurlijk.. Die zag er al super uit ).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 31 juli 2006 @ 18:16:50 #219
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40358450
Schijnt dat die leaked info echt is er was zelfs een update source:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8802
quote:
Thanks 'TheGuy' for the info!

Big shoutout must go out to the 'TheGuy' for this info!

*UPDATE* The dev mailed us and said he was shocked to see all these cries of 'fake', so he provided some more info to show he's not bluffing...

Broadway CPU

Broadway is Wii's CPU. Broadway functionality and specifications are as follows.

• Operating speed: 729 MHz
• Bus to main memory: 243 MHz, 64 bits (maximum bandwidth: 1.9 gigabytes/sec)
• 32-kilobyte 8-way set-associative L1 instruction cache
• 32-kilobyte 8-way set-associative L1 data cache (can set up 16-kilobyte data scratch pad)
• Superscalar microprocessor with six execution units (floating-point unit, branching unit, system regis
ter unit, load/store unit, two integer units)
• DMA unit (15-entry DMA request queue) used by 16-kilobyte data scratch pad
• Write-gather buffer for writing graphics command lists to the graphics chip
• Onboard 256-kilobyte 2-way set-associative L2 integrated cache
• Two, 32-bit integer units (IU)
• One floating point unit (FPU) (supports single precision (32-bit) and double precision (64-bit))
• The FPU supports paired single floating point (FP/PS)
• The FPU supports paired single multiply add (ps_madd). Most FP/PS instructions can be issued in
each cycle and completed in three cycles.
• Fixed-point to floating-point conversion can be performed at the same time as FPU register load and
store, with no loss in performance.
• The branch unit supports static branch prediction and dynamic branch prediction.
• When an instruction is stalled on data, the next instruction can be issued and executed. All instructions
maintain program logic and will complete in the correct program order.
• Supports three L2 cache fetch modes: 32-Byte, 64-Byte, and 128-Byte.
• Supports these bus pipeline depth levels: level 2, level 3, and level 4.
Reference Information: Broadway is upward compatible with Nintendo GameCube’s CPU (Gekko).

Hollywood GPU

Hollywood is a system LSI composed of a GPU and internal main memory (MEM1). Hollywood is clocked at 243 MHz. Its internal memory consists of 3 megabytes of embedded graphics memory and 24 megabytes of high speed main memory.

Hollywood includes the following.
• Graphics processing unit (with 3 megabytes of eDRAM)
• Audio DSP
• I/O Bridge
• 24 megabytes of internal main memory
• Internal main memory operates at 486 MHz.
Maximum bandwidth between Hollywood and internal main memory: 3.9 gigabytes per second
• Possible to locate a program here
Reference Information: Hollywood is similar to Nintendo GameCube’s Flipper and Splash components.

External Main Memory (MEM2)

Wii uses 64 megabytes of GDDR3 (MEM2) as external main memory. Like internal main memory, MEM2 can be accessed directly from Broadway and the GPU at high speed and has a peak bandwidth of 4 gigabytes/sec. Programs can also be placed in MEM2.

Reference Information: Nintendo GameCube ARAM is used as auxiliary memory for the DSP. The CPU and GPU did not have direct access to it.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:22:48 #220
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40358590
Dus het is geen 88mb geheugen, maar 64mb. Dat 24mb is voor de GPU. Of moet ik dat bij elkaar optellen bij een console?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 18:25:28 #221
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40358658
who cares...
Houd van een lijntje.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:28:51 #222
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40358745
nm hotlinking werkt niet.

dus de links
http://img346.imageshack.us/my.php?image=wwsb8.jpg
warioworld ( internal devs only place for nintendo)

http://img287.imageshack.us/img287/6914/wiicpuspecsoa9.jpg
internal toen nog revolution documentation
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:45:14 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40359236
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 31 juli 2006 @ 18:46:36 #224
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40359281
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
who cares...
Sommige mensen vinden specs en hardware nou eenmaal interesant.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 31 juli 2006 @ 18:51:46 #225
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40359431
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden specs en hardware nou eenmaal interesant.
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')