Dan vind ik 2007/2008 wel heel erg positief zonder ervaring van het maken van een game met 2 personen. En waarschijnlijk zal het programmeren niet het moeilijkst zijn maar wel het op beeld krijgen van allesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:55 schreef depax het volgende:
[..]
Nee maar mijn vriend heeft wel al verschillende programma;s ( non commercial gemaakt ) waaronder een extensie voor xbmc van de xbox.
zeker maar je moet er beide c voor kunnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
zijn programma's niet heel wat anders dan een spel?
en nog wat meer info:quote:July282006
Nintendo Sending Out Free Wii Dev Kits?
« previous post next post »
Just got word of an interesting (and totally unconfirmed) rumor from one of our insiders. It seems that Nintendo is giving Wii development kits to smaller studios. A developer in a big coastal American city apparently received a mysterious package from Nintendo. Office staff, programmers, and even the president weren't aware what was inside. The box was opened, and viola, Wii dev kit. This could be a ploy on Nintendo's part to get as many companies working on Wii games as possible. If this is true, it certainly shows Nintendo has improved its stance towards third party studios, as opposed to the iron-fisted days of yore. As I mentioned, this is totally unconfirmed, could've been some mix-up or miscommunication on the developer's end, but it does come from a good source. Do what you will with this tidbit.
Lichteffecten geupdate waardoor het er nu een stuk mooier uitzietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:55 schreef depax het volgende:
nieuwe screens van red steel al gezien ziet er alweer beter uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
daarnaast nog meer info er over in de ubisoft redsteel blog:
http://blogs.ign.com/red-steel
en deze rumour:
[..]
en nog wat meer info:
thq over de besturing van hun games:
http://www.siliconera.com(...)-to-use-the-wiimote/
Possible launch time van de Wii op de LGC ( leipzig games convention)
http://gonintendo.com/?p=4125
dat was het
Nee ik trek het ook niet. Maar wie gaat er nu voor RS terwijl Zelda een launchtitel wordt.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef kepler het volgende:
ik vind Red Steel er nog steeds niet mooi uit zien.
is Zelda nu nog steeds een GC game die op de Wii kan? Of is de Wii-versie ook echt aangepast aan de grafische hardware van de Wii? (alsin dus iets mooiere graphics ofzo?)quote:Op zondag 30 juli 2006 10:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee ik trek het ook niet. Maar wie gaat er nu voor RS terwijl Zelda een launchtitel wordt.
Een hoop denk ik nog
En leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Whehe Elebits ziet er echt zo bagger uit
http://www.livewii.fr/news/11695/Quelques-scans-dElebits.html
Zelda is een gamecube game die in 16:9 draait op de wii.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon ter vergelijking. Nu is het niet alleen de graphics, maar ook gewoon de stijl wat me totaal niet aanspreekt. En voor een Xbox 1.5 vind ik het er grafisch gezien nou niet fantastisch uitzien
Ik vind Zelda er dan wel weer heel mooi uitzien, en dat is oorspronkelijk een GC game (of nog steeds?). Dus het gaat ook vooral om de stijl van de graphics
nou dan vind ik zelfs een GC game er mooier uit zien dan Red Steelquote:Op zondag 30 juli 2006 11:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda is een gamecube game die in 16:9 draait op de wii.
We weten dat de graphics minder zijn.. Over 3 jaar is het verschil nog groter. Je kunt er over door blijven gaan, maar je bereikt niets.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:29 schreef kepler het volgende:
[..]
nou dan vind ik zelfs een GC game er mooier uit zien dan Red Steel
het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen. Nu is het niet erg dat ze slechter zijn dan op de 360/PS3, maar ik verwacht wel dat ze beter zijn dan op de GC/Xbox/PS2. Echter is Red Steel nog maar 1 game natuurlijk, maar wel met een budget van 10 miljoen...quote:Op zondag 30 juli 2006 11:45 schreef BMH het volgende:
[..]
We weten dat de graphics minder zijn.. Over 3 jaar is het verschil nog groter. Je kunt er over door blijven gaan, maar je bereikt niets.
imo niet. Maarja. Mario Galaxyquote:Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:
het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen.
Budget van 10 miljoen is misleidend. Dat is namelijk incl. alle dev tools & opstart kosten voor de nieuwe generatie.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
het gaat erom dat de graphics op Wii nu zelfs 'slechter' zijn dan op de huidige gen. Nu is het niet erg dat ze slechter zijn dan op de 360/PS3, maar ik verwacht wel dat ze beter zijn dan op de GC/Xbox/PS2. Echter is Red Steel nog maar 1 game natuurlijk, maar wel met een budget van 10 miljoen...
die vind er dan wel weer goed uitzienquote:
waar iedereen mee te maken heeft, dus dat maakt niks uitquote:Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Budget van 10 miljoen is misleidend. Dat is namelijk incl. alle dev tools & opstart kosten voor de nieuwe generatie.
Nou, noem me een blinde fanboy maar ik vind op deze plaatjes Red Steel toch wel heel wat mooier dan the Matrix! Ben het wel met je eens dat art style veel belangrijker is dan polygonen of textures.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon ter vergelijking. Nu is het niet alleen de graphics, maar ook gewoon de stijl wat me totaal niet aanspreekt. En voor een Xbox 1.5 vind ik het er grafisch gezien nou niet fantastisch uitzien
Ik vind Zelda er dan wel weer heel mooi uitzien, en dat is oorspronkelijk een GC game (of nog steeds?). Dus het gaat ook vooral om de stijl van de graphics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |