Die heb ik inderdaad al 6 jaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:20 schreef BMH het volgende:
Volgens mij leest Depax de Power Unlimited.. oktober 2007
De punten die heb ik toch er tussen uitgehaald en op het einde gezet ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:19 schreef kepler het volgende:
[..]
mag ik je 1 advies geven? Interpunctie, leest iets makkelijker
ik moest die laatste zin 5 keer lezen voordat ik hem begreep
Hier al aangemeld?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef depax het volgende:
Trouwens deense ( programerende)vriend heb een aantal vragen aan nintendo gevraagd met betrekking to de development van een game.( laat ik het erop houden dat het niet voor kinderen geschikt is en waarschijnlijk wel verboden zal worden in de VS)
Als we toestemming krijgen voor dit soort genre zal ik verder uitleggen.
Dit is geen onzin ben heel serieus twee weken geleden is de mail naar nintendo jp gegaan en als vandaag nog niks binnen is dan gaat er eentje naar nintendo europe.
Overigens zegt nintendo jp via een waarschijnlijk standaard bericht dat hij wel zo snel mogelijk beantwoord wordt.
Ach we wachten af
Als het waarschijnlijk verboden wordt in de VS dan heb je wel een probleemquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef depax het volgende:
Trouwens deense ( programerende)vriend heb een aantal vragen aan nintendo gevraagd met betrekking to de development van een game.( laat ik het erop houden dat het niet voor kinderen geschikt is en waarschijnlijk wel verboden zal worden in de VS)
Als we toestemming krijgen voor dit soort genre zal ik verder uitleggen.
Dit is geen onzin ben heel serieus twee weken geleden is de mail naar nintendo jp gegaan en als vandaag nog niks binnen is dan gaat er eentje naar nintendo europe.
Overigens zegt nintendo jp via een waarschijnlijk standaard bericht dat hij wel zo snel mogelijk beantwoord wordt.
Ach we wachten af
Waarom jp en eu tellen niet meequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het waarschijnlijk verboden wordt in de VS dan heb je wel een probleem
In de VS mag over het algemeen meer in games dan in Europa, dus Europa kun je dan ook wel vergeten danquote:
Trust me als nintendo dit uberhaubt approved krijg ik dit echt niet afgezet in de VSquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:10 schreef Tain het volgende:
[..]
In de VS mag over het algemeen meer in games dan in Europa, dus Europa kun je dan ook wel vergeten dan
We wachten eerst het antwoord van nintendo af of dit thema toegelaten wordt.quote:
Ligt er echt aan wat nu zo schokkend is aan dat spelconceptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:12 schreef depax het volgende:
[..]
Trust me als nintendo dit uberhaubt approved krijg ik dit echt niet afgezet in de VSen wel in de eu.
hardcore pr0n?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef depax het volgende:
Als het niet voor kinderen is wat zou het dan zijn ?
Geil man, tekenfilms!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef depax het volgende:
Hentai game voor adult entertainment met use van de Wiimote
Ik heb dit al eens geoppered of misschien devs hier mee aan de gang gaan.
Nu heb ik een vriend gevonden die er ook wel wat in ziet.
Dus je denkt dat een adult entertainment spel verboden gaat worden in 1 van de landen met de grootste sexindustrie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef depax het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat je een tentakelig monster bent, en dat het met schoolmeisjes te maken heeft?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef depax het volgende:
De style ervan wordt namelijk goed voor de japanse markt
Christus voor de Wiiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef depax het volgende:
Ik had het goed heh?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef depax het volgende:
We willen niet te veel tegen de reality komen dan zou het zeker niet toegestaan zijn.quote:
Op een console die in de winkel ligt wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus je denkt dat een adult entertainment spel verboden gaat worden in 1 van de landen met de grootste sexindustrie?
Hmm der zeg je zoiets wij moeten beiden ( mits nintendo dit approved) wel nog even de vriendin vertellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Christus voor de Wii,zoek een vriendin of iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |