iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:49 schreef LENUS het volgende:
Connie gaat naar de Maledieven, hahahaha wat een malle diva hahahahahahahahah (20 sec. lang). En zo gaat dat nu de hele tijd door. Ik luister normaal gesproken dus nooit 538, maar wat is het daar "gezellig" zeg![]()
Ja, gordon zit er nu. Maar ik luister nu weer wat anders want van 538 raak ik aan de diareequote:Op woensdag 26 juli 2006 08:50 schreef Gunner het volgende:
Die relnicht van een Gordon zit daar nu toch tijdelijk?
Gordon
Dus je klaagt eigenlijk over jezelf, dat je geen smaak hebt, geen goed radiostation kan vinden enz.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:49 schreef LENUS het volgende:
Ik luister normaal gesproken dus nooit 538, maar wat is het daar "gezellig" zeg![]()
Ach als men een hond wil slaan vindt men allicht een stok, en dan hoef je nu niet te doen alsof je het in Keulen hoort rommelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:53 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dus je klaagt eigenlijk over jezelf, dat je geen smaak hebt, geen goed radiostation kan vinden enz.![]()
Mogguh Jeroen vind ik het leukst... Smiddags meestal een cd'tje erinquote:
ik knal meestal gelijk me ipod aan de versterker op het werk.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:59 schreef Punjab het volgende:
[..]
Mogguh Jeroen vind ik het leukst... Smiddags meestal een cd'tje erin![]()
Ik luister alleen in de auto, op het werk staat een willekeurig station van nederland.fm aanquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik knal meestal gelijk me ipod aan de versterker op het werk.....
Ik hoor niks (behalve the caravan of love, wat hier nu uit een bedenkelijk radiostation komt) rommelen en voor honden slaan is het echt te warmquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:57 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ach als men een hond wil slaan vindt men allicht een stok, en dan hoef je nu niet te doen alsof je het in Keulen hoort rommelen.
Ontopic: ok
Nee joh, hoe kom je d'r bij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Die radiogezelligheid is vaak zo nep als het maar zijn kan.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:23 schreef power_bram het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je d'r bij?
3FM(via nederland.fm)
Q-Music(werkelijk waar: 3x per dag Shakira met die maffe neger: No fighting, no fighting flikker op man! en die verdomde radio kan nergens anders op GRRRR, Headshot voor dat tyfusapparaat!!)
Jammer dat die niet in de ether zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:06 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Al die 'grote' radiostations zijn een grote eenheidsworst. Geef mij maar KinkFM!![]()
![]()
Pff, ik denk eerder dat jij humor moet gaan zoeken dan serieus om 08.00 radio te gaan luisteren. Je wordt net wakker en dus heb je ff slap gelul nodig om met een big smile naar je werk te gaan. Het lijkt erop dat jij meer Financiel FM ofzo nodig hebt en niet eens iets van een glimlach op je smoel door de ochtend te gaan.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:09 schreef THM het volgende:
Ja, het zal vast allemaal heel erg leuk zijn als je daar in die studio zit enzo, maar beperk dat dan inderdaad tot de momenten dat er een muziekje draait. Hebben de mensen thuis er geen last van.
Ik vind EdwinEvers altijd heel veel op Jensen lijken: hij maakt slechte grappen, en dan nog een paar sidekicks die lachen om die slechte grappen. En ik me maar afvragen wie nou het meest onnozel is: de presentator of de sidekick.
Maledieven----->malle diva vind jij grappigquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Drasss het volgende:
[..]
Pff, ik denk eerder dat jij humor moet gaan zoeken dan serieus om 08.00 radio te gaan luisteren. Je wordt net wakker en dus heb je ff slap gelul nodig om met een big smile naar je werk te gaan. Het lijkt erop dat jij meer Financiel FM ofzo nodig hebt en niet eens iets van een glimlach op je smoel door de ochtend te gaan.....
Playlist van Q-Music, 538 en Skyradio zijn allemaal hetzelfde:quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:40 schreef mister_popcorn het volgende:
538 was leuk, 8 jaar geleden. Nu is het gewoon een trieste commerciele zender geworden waar je 100 keer per dag de black eyed peas moet aanhoren![]()
![]()
Om 08:00 zit ik al een half uur op mijn werkquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Drasss het volgende:
[..]
Pff, ik denk eerder dat jij humor moet gaan zoeken dan serieus om 08.00 radio te gaan luisteren. Je wordt net wakker en dus heb je ff slap gelul nodig om met een big smile naar je werk te gaan.
Refugee's from a third world countryquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:23 schreef power_bram het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je d'r bij?
3FM(via nederland.fm)
Q-Music(werkelijk waar: 3x per dag Shakira met die maffe neger: No fighting, no fighting flikker op man! en die verdomde radio kan nergens anders op GRRRR, Headshot voor dat tyfusapparaat!!)
We worden geindoctrineerd met rotzooiquote:
Die schooier heeft het werkelijk altijd over Refugee's in elke plaat waar hij zijn graftakkenstem laat klinken..quote:
Die vent komt toch uit een groep genaamd the (re)fugees?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:52 schreef TimC het volgende:
[..]
Die schooier heeft het werkelijk altijd over Refugee's in elke plaat waar hij zijn graftakkenstem laat klinken..
Zit die in de ether?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:57 schreef Everett het volgende:
Ik luister tegenwoordig voor de afwisseling af en toe naar '100% NL'. Moet zeggen dat het me wel bevalt, 100% hits van eigen bodem. Best leuk eigenlijk![]()
In ieder geval nooit BEP en weinig slap gelul.
Absoluut en met superontvangst. Volgens mij ergens in de buurt van 104.40 (regio Amsterdam en Utrecht).quote:
Hebben ze een site? Ik kan 'm niet vinden. Ik zou graag eens de frequenties e.d. bekijken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:00 schreef Everett het volgende:
[..]
Absoluut en met superontvangst. Volgens mij ergens in de buurt van 104.40 (regio Amsterdam en Utrecht).
Yep, op de frequentie waar vroegah RTL FM op zat (hier in Rotterdam 104.6)quote:
Daar heb je gelijk in, maar gelukkig zitten ze wel op de kabel en zijn ze ook prima via internet te beluisterenquote:Jammer dat die niet in de ether zitten
Nou, als ik humor zoek, dan wil ik iets leuks horen en dan zelf bedenken of ik dat grappig vindt en eventueel lachen. Ik hoef dus niet via de radio te horen:quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Drasss het volgende:
[..]
Pff, ik denk eerder dat jij humor moet gaan zoeken dan serieus om 08.00 radio te gaan luisteren. Je wordt net wakker en dus heb je ff slap gelul nodig om met een big smile naar je werk te gaan. Het lijkt erop dat jij meer Financiel FM ofzo nodig hebt en niet eens iets van een glimlach op je smoel door de ochtend te gaan.....
Staat zo slordig om een kabel achter je auto mee te slepenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:17 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar gelukkig zitten ze wel op de kabel en zijn ze ook prima via internet te beluisteren![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Staat zo slordig om een kabel achter je auto mee te slepen
Sky heeft supermarktmuziek. Van zulke kwijlerige oldie nummers.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:44 schreef power_bram het volgende:
[..]
Playlist van Q-Music, 538 en Skyradio zijn allemaal hetzelfde:
En dat dan drie keer op één dag ook nog..quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:40 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Sky heeft supermarktmuziek. Van zulke kwijlerige oldie nummers.
Goo Goo Dolls - Iris
Crowded House - Take the weather with you
Bill Medley & Jennifer Warnes - I've had the time of my life
etc etc
Doe mij een autoradio die draadloos internet kan luisterenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Nog niet aan t draadloos internet?(hee; dat zou best kunnen dan!; Kink luisteren in de auto dan!
)
En dan is er nog de RTL FM "muziekgarantie": nooit 2x dezelfde plaat tussen 9 en 5. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we gewoon ALLE Marco Borsato plaatjes op een dag gaan draaien. ELKE dag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En dat dan drie keer op één dag ook nog..
Autoradio met iPod-control, werkt ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:58 schreef TaLoN.NL het volgende:
Gewoon een autoradiootje met een flashgeheugen van 4 of 5 gig waarop zo'n 1000 mp3tjes op staan en die willekeurig afgespeeld kunnen worden, meer hoef ik niet.![]()
Ze gebruiken ook samples... maar het moet natuurlijk gezellig zijn in de ochtendsjooooowwwww!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:27 schreef Bupatih het volgende:
Hoe die gasten op 538 lachen!
"WAHAHAAHAHAHAAHAH"
Zó hard lach je normaal niet om een flauwe, matige woordspeling, kwibus!
Lachsamples?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Ze gebruiken ook samples... maar het moet natuurlijk gezellig zijn in de ochtendsjooooowwwww!!![]()
Een gemaakte lach daarentegen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Lachsamples?
Over het algemeen vind ik het ook gezellig, een leuke lach werkt aanstekelijk
Ik ook nog anderhalve week.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:17 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Volgens mij is het een lachband die ze steeds afdraaien. Mateloos irritant. Gelukkig hoef ik deze 538 ellende nog maar een dikke week aan te horen, want dan stopt mn vakantiebaan!
Hij was beter op 3fm toen hij mocht doen wat ie wildequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef Kindervriend het volgende:
De enige vent die écht vet is op 538 is Ruud de Wild! Wat een held!
gauzer! moet je is van Ma tot Do van 0:00 tot 3:00 radio 538 luisteren.. 10x zo ergquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:49 schreef LENUS het volgende:
Connie gaat naar de Maledieven, hahahaha wat een malle diva hahahahahahahahah (20 sec. lang). En zo gaat dat nu de hele tijd door. Ik luister normaal gesproken dus nooit 538, maar wat is het daar "gezellig" zeg![]()
anders open je er een topic overquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:24 schreef Ruuub het volgende:
[..]
gauzer! moet je is van Ma tot Do van 0:00 tot 3:00 radio 538 luisteren.. 10x zo ergzo erg dat het supergrappig is
Nee, dat is een kwaliteitsstationquote:
Vanmorgen om kwart over 6 zei hij ook al Noordzee FMquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:41 schreef Doopy-X- het volgende:
HAHAHAHAHAAHAHAHAHA, HIJ ZEI NET SLAM FM
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:12 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Vanmorgen om kwart over 6 zei hij ook al Noordzee FM
hehe en me collega heeft een week eerder vrij genomen dus vanaf vandaag de komende 4weken alleen maar kinkfm of me Ipodquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ook nog anderhalve week.
Dan gaat me collega op vakantie en kan ik eindelijk een ander zendertje opzetten
Nou hoor ik weer een schaap door het enige nog enigzins leuke liedje van vandaag
stelletje sukkels
Mwah, ik vind ze juist veel irritanter.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef SunChaser het volgende:
Die sidekicks zijn een stuk grappiger met Gordion dan met Evers, die ze duidelijk kort houdt, nu gaan ze meer los. Hebben ook een eigen mening.
Mwah, ik vind toch wel dat Evers ze redelijk vrij laat, hij laat ze alleen niet zo flauw worden als dat ze nu zijn.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:48 schreef SunChaser het volgende:
Bij Evers mogen ze alleen praten en lachen als Evers dat wil. Dat stoort me meer.
Middenindenachtrick!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:24 schreef Ruuub het volgende:
[..]
gauzer! moet je is van Ma tot Do van 0:00 tot 3:00 radio 538 luisteren.. 10x zo ergzo erg dat het supergrappig is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |