iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:49 schreef LENUS het volgende:
Connie gaat naar de Maledieven, hahahaha wat een malle diva hahahahahahahahah (20 sec. lang). En zo gaat dat nu de hele tijd door. Ik luister normaal gesproken dus nooit 538, maar wat is het daar "gezellig" zeg![]()
Ja, gordon zit er nu. Maar ik luister nu weer wat anders want van 538 raak ik aan de diareequote:Op woensdag 26 juli 2006 08:50 schreef Gunner het volgende:
Die relnicht van een Gordon zit daar nu toch tijdelijk?
Gordon
Dus je klaagt eigenlijk over jezelf, dat je geen smaak hebt, geen goed radiostation kan vinden enz.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:49 schreef LENUS het volgende:
Ik luister normaal gesproken dus nooit 538, maar wat is het daar "gezellig" zeg![]()
Ach als men een hond wil slaan vindt men allicht een stok, en dan hoef je nu niet te doen alsof je het in Keulen hoort rommelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:53 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dus je klaagt eigenlijk over jezelf, dat je geen smaak hebt, geen goed radiostation kan vinden enz.![]()
Mogguh Jeroen vind ik het leukst... Smiddags meestal een cd'tje erinquote:
ik knal meestal gelijk me ipod aan de versterker op het werk.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:59 schreef Punjab het volgende:
[..]
Mogguh Jeroen vind ik het leukst... Smiddags meestal een cd'tje erin![]()
Ik luister alleen in de auto, op het werk staat een willekeurig station van nederland.fm aanquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik knal meestal gelijk me ipod aan de versterker op het werk.....
Ik hoor niks (behalve the caravan of love, wat hier nu uit een bedenkelijk radiostation komt) rommelen en voor honden slaan is het echt te warmquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:57 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ach als men een hond wil slaan vindt men allicht een stok, en dan hoef je nu niet te doen alsof je het in Keulen hoort rommelen.
Ontopic: ok
Nee joh, hoe kom je d'r bij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Die radiogezelligheid is vaak zo nep als het maar zijn kan.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:23 schreef power_bram het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je d'r bij?
3FM(via nederland.fm)
Q-Music(werkelijk waar: 3x per dag Shakira met die maffe neger: No fighting, no fighting flikker op man! en die verdomde radio kan nergens anders op GRRRR, Headshot voor dat tyfusapparaat!!)
Jammer dat die niet in de ether zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:06 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Al die 'grote' radiostations zijn een grote eenheidsworst. Geef mij maar KinkFM!![]()
![]()
Pff, ik denk eerder dat jij humor moet gaan zoeken dan serieus om 08.00 radio te gaan luisteren. Je wordt net wakker en dus heb je ff slap gelul nodig om met een big smile naar je werk te gaan. Het lijkt erop dat jij meer Financiel FM ofzo nodig hebt en niet eens iets van een glimlach op je smoel door de ochtend te gaan.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:09 schreef THM het volgende:
Ja, het zal vast allemaal heel erg leuk zijn als je daar in die studio zit enzo, maar beperk dat dan inderdaad tot de momenten dat er een muziekje draait. Hebben de mensen thuis er geen last van.
Ik vind EdwinEvers altijd heel veel op Jensen lijken: hij maakt slechte grappen, en dan nog een paar sidekicks die lachen om die slechte grappen. En ik me maar afvragen wie nou het meest onnozel is: de presentator of de sidekick.
Maledieven----->malle diva vind jij grappigquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Drasss het volgende:
[..]
Pff, ik denk eerder dat jij humor moet gaan zoeken dan serieus om 08.00 radio te gaan luisteren. Je wordt net wakker en dus heb je ff slap gelul nodig om met een big smile naar je werk te gaan. Het lijkt erop dat jij meer Financiel FM ofzo nodig hebt en niet eens iets van een glimlach op je smoel door de ochtend te gaan.....
Playlist van Q-Music, 538 en Skyradio zijn allemaal hetzelfde:quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:40 schreef mister_popcorn het volgende:
538 was leuk, 8 jaar geleden. Nu is het gewoon een trieste commerciele zender geworden waar je 100 keer per dag de black eyed peas moet aanhoren![]()
![]()
Om 08:00 zit ik al een half uur op mijn werkquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Drasss het volgende:
[..]
Pff, ik denk eerder dat jij humor moet gaan zoeken dan serieus om 08.00 radio te gaan luisteren. Je wordt net wakker en dus heb je ff slap gelul nodig om met een big smile naar je werk te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |