Ik zal eerlijk zijn; ik ben er zelf verre van tevreden over. BInnenkort hoop ik hier, via hetzelfde medium, de eerste werken van de Haagse Rijmelarij met jullie te delen. Waaronder het gedicht, of beter: Ut gùhdigg:
'Aûh, Aûhjuvaah.'Oh, ooievaar.![]()
.
Oh, ooievaar, hoe groot mijn geluk wanneer ik je beeltenis op mijn voetbalshirt mag kussen.
Oh, ooievaar, hoe treurig je worsteling met alle aftanse kankernieuwbouw die die megelomane baggeraar van een Deetman rond het Centraal Station heeft neergekankerd op zoek naar je nest op de Koekamp.
Oh, ooievaar, welk een verdriet ik heb als ik mijzelf na terugkomst van de naar jou vernoemde rondvaart, de Ooievaart, door het laatste restje aan grachten wat we nog hebben in Den Haag - waar ik echter niet om zal schrijnen, ik denk maar altijd; hoe minder Den Haag op dat aftanse kankerjodendorp (oftewel Amsterdam) lijkt deste beter - in de spiegel bekijk en daar zoals te doen gebruikelijk bij homo-erotische kunst een enkele traan over mijn wang zie rollen omdat de man die de rondvaarten van commentaar voorziet mij heeft verteld dat je nest ook deze zomer leeg is gebleven.
Zo gaat 't nog wel even door.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."