Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
ja oke, maar er kunnen ook wel weer avatars uit van mensen die zich maar 1 keer hebben laten zienquote:
Ik wil mij wel opwerpen als wiki updeetertquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja oke, maar er kunnen ook wel weer avatars uit van mensen die zich maar 1 keer hebben laten zien![]()
sja, dan heb je pechquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja oke, maar er kunnen ook wel weer avatars uit van mensen die zich maar 1 keer hebben laten zien![]()
Bij deze danquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:17 schreef Bwko het volgende:
[..]
Ik wil mij wel opwerken als wiki updeetert
hmmz.. vreemdquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:18 schreef Forcefuzz het volgende:
en btw, je staat toch al in de op?
Mag dat lelijke wijf niet uit de opquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:18 schreef Forcefuzz het volgende:
en btw, je staat toch al in de op?
met het bier? nee natuurlijk niet!!quote:
Neem dan een geyl wijf met een heinkleinquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:19 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
met het bier? nee natuurlijk niet!!Dat is het officiele logo van NB!!
israel heeft wel tof leger, maar ben voor hezbollahquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:20 schreef Qunix het volgende:
Hezbollah
- Saudi-Arabië
- Iran
- Syrië
Israël
- VS
Voor wie heb jij?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:19 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
met het bier? nee natuurlijk niet!!Dat is het officiele logo van NB!!
Voor de VS want die hebben tesla coils !!!!!!!!111quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:20 schreef Qunix het volgende:
Hezbollah
- Saudi-Arabië
- Iran
- Syrië
Israël
- VS
Voor wie heb jij?
ja, dat kan ook zoquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of ik had je net erbij gedaan toen ik de OP goed maakte (die enter enzo eruit haalde)
Hoi cerrorquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:23 schreef cerror het volgende:
Dit voelt zoooooo [SC] maar dan zonder DP... alhoewel.
nee, maar dit is NBquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:23 schreef cerror het volgende:
Dit voelt zoooooo [SC] maar dan zonder DP... alhoewel.
als je in zo'n korte tijd de neiging hebt iets te zeggen, kan je dat net zo goed in 1 bericht zettenquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:23 schreef Forcefuzz het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
![]()
nee, maar dan post je in een ander topic, of dan zie je een berichtje wat je wilt posten, en dan lukt dat nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
als je in zo'n korte tijd de neiging hebt iets te zeggen, kan je dat net zo goed in 1 bericht zetten![]()
klagen in FB danquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:25 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
nee, maar dan post je in een ander topic, of dan zie je een berichtje wat je wilt posten, en dan lukt dat niet
of mail yvonne ofzo...quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe dan maar KLB
Ik bedoel.. Het is maar 10seconden.
ik ga yvonne niet mailen! stel je voor he!quote:
tsja graag of niet hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:28 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik ga yvonne niet mailen! stel je voor he!
moest je nou ondersteboven een foto maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |