Ze willen bij de dealer zeker nog wel weten wie er wel reed?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:27 schreef k_man het volgende:
Ik heb vandaag trouwens inderdaad in een MX-5 gezeten, maar niet zelf gereden.
Je moet ook éérst een rijbewijs halen, dan pas naar een auto gaan kijken.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Douwe het volgende:
De vraag is natuurlijk, waarom trekt k_man hier zo'n hoog rookgordijn?
Dat is om m'n mysterieuze imago hoog te houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Douwe het volgende:
De vraag is natuurlijk, waarom trekt k_man hier zo'n hoog rookgordijn?
Straks ga je nog vertellen dat j 0 % belasting betaaltquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:04 schreef k_man het volgende:
Dat is om m'n mysterieuze imago hoog te houden.
Ah vandaar dat je selectief ben in meetings.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is om m'n mysterieuze imago hoog te houden.
Maar Douwe, je hoeft natuurlijk niet te fokken nu als dat zoveel geld kost, zondag ben je er immers weer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:23 schreef Douwe het volgende:
Gebruikskosten buiten je TeGoed
Je gebruikskosten buiten de maandelijkse abonnements kosten van je TeGoed bedragen op dit moment ¤ 91,52 . Het laatst geregistreerde verbruik is van 27 juli 2006, 17:00 uur .![]()
![]()
Dat kút bellen en SMSen in het buitenland
![]()
![]()
Of zit ik nu verkeerd?quote:
Dit kost voor 3 uur maar 200 huf, omgerekend een cent of 70 ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar Douwe, je hoeft natuurlijk niet te fokken nu als dat zoveel geld kost, zondag ben je er immers weer.![]()
Huf.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:27 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dit kost voor 3 uur maar 200 huf, omgerekend een cent of 70 ofzo
Ik drink op het moment van schrijven een Sárkány Sör, klinkt wel redelijk lokaal toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Huf.![]()
![]()
[UIO]
Maar moet je op vrijdagavond dan niet op stap gaan? Ik zou gewoon gaan stappen, wat van de stad zien, het lokale biertje proberen.
[/UIO]
En heb je ook al Gulashsoep gegetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:48 schreef Douwe het volgende:
Ik drink op het moment van schrijven een Sárkány Sör, klinkt wel redelijk lokaal
=> klikquote:toch?
DT: Hoe kom ik daar? Heb geen kaart bij meedit: never mind: metrostation staat erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |