abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40188059
Het kletsende geluid van schuimrubber op de harde ondergrond maakt een licht vakantiegevoel in me los. Even voel ik me ontheemd. "Ik kwam hier om met frisse tegenzin aan mijn scriptie te werken, waarom waan ik me dan ineens op een zonovergoten camping aan de Costa Brava?".
Nadere inspectie leert dat ik wel degelijk vertoef in een academische omgeving. De vertrouwd zoemende computers, de immer lege krantenhoek en de enigszins verhitte baliemedewerkster laten daarover geen twijfel bestaan. Het object van mijn verwarring sloft zo relaxed als een cowboy de bijna lege faculteit in. Gebruinde benen, geen haartje te bekennen (zorgvuldig geëpileerd veronderstel ik), driekwartsbroek en felgroene polo met onbestemde opdruk. De wreef rood en ontbloot. De tenen gemarteld door een venijnig stukje plastic. "Doet dat geen pijn", had ik willen vragen. "Wie 'mooi' wil zijn moet pijn lijden", denkt de sarcast in me direct.
De vrouwelijke variant laat niet lang op zich wachten. Een net wat te strak felkleurig truitje dat geen vetrol onverbloemd laat, de inmiddels behoorlijk in zwang geraakte bermudabroek met bouwvakkersdecolleté (for her), en ja hoor, weer dat snijdende stuk plastic tussen de opgezwollen tenen. Na nog zeker 20 soortgenoten tegengekomen te zijn weet ik het zeker: "Teenslippers, ze zijn het helemaal". Enkele jaren geleden droeg men ze enkel om op de camping dat ene stukje tussen tent en pisbak te overbruggen, deze zomer heeft het studentenvolk ze massaal in de armen gesloten. Het is allang geen gemakzucht meer. Het is mode, het is hip en het is boven alles, geen porum.

Klaag hier over de teenslipper.

[ Bericht 0% gewijzigd door nozem op 26-07-2006 12:07:19 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:27:52 #2
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_40188099
ik klaag hier over de teensliper
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_40188138
Topic zoveel.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:29:16 #4
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40188140
Loopt best lekker eigenlijk. Ik zou er niet zo gauw mee over straat gaan, maar dat is meer omdat ik sowieso niet veel buiten te vinden ben
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:33:34 #5
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_40188233
Stokslagen voor die zondaars!
Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:34:49 #6
3767 Herald
Come get some
pi_40188263
het is toch al jaren hip om die te dragen?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_40188341
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:33 schreef PhatRabbit het volgende:
Stokslagen voor die zondaars!
Sla dan!!!
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:39:29 #8
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_40188399
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:34 schreef Herald het volgende:
Verdomd! Het is je gelukt om jezelf in één zin samen te vatten.
pi_40188419
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:34 schreef Herald het volgende:
Waren ze enkele jaren geleden slechts mondjesmaat te zien hier, inmiddels is het een ware plaag aan het worden. Het is tegenwoordig helemaal in om overal maar als 'Benidormganger' rond te sloffen. Ik ben tegen.

Overigens stoort het me niet dusdanig dat het me belemmert in mijn nachtrust. Toedeledokie dus. Over een paar uur klagen we verder.
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:54:41 #10
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_40188754
Nu maar hopen dat al die teenslipperjostis iets op hun poten laten vallen
pi_40188976
Als je naar het strand of het zwembad gaat zijn teenslippers wel relaxed. Of als je in de tuin zit ofzo. Maar verder is het gaar..
pi_40189072
Teenslippers zijn voor flikkers
pi_40189124
Teenslippers zijn strings voor je voeten en een fatsoenlijke man draagt geen strings dus ook geen teenslippers. Bij vrouwen is dit dan wel weer sexy
pi_40190256
Ik loop al weken of misschien wel al een hele maand nergens anders op. Schoenen trek ik echt niet aan met dit weer, of het nou 's ochtends vroeg is of midden in de nacht zoals nu, teenslippers zijn top
pi_40190364
Ik moet nog ff een paar hebben
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 26 juli 2006 @ 05:17:44 #16
46960 StefanP
polemicist
pi_40190901
Slippers, sandalen e.d.

Domme Hollanders die zich niet naar het weer weten te kleden
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:59:01 #17
154275 Sandokan01
La Tigre de Mompracem...
pi_40193277
Teenslippers bah bah bah! Vroeger was je een aso en nu schijnt het weer zo te horen anders hoor je er niet bij. Verder moet natuurlijk het lopen in een blote buik ook niet worden vergeten. Het liefst het "tonen van je bierbuik" . Erg simpel allemaal. Jammer dat mensen dit zelf niet meer zien!
pi_40194151
Ik zal echt nooit teenslippers dragen. Nog los van het feit dat ik ze een enorme afbreuk vind doen aan de rest van een soms zorgvuldig uitgekozen outfit, zorgen teenslippers ervoor dat men gaat waggelen als een eend, of een pinguin loopje krijgt.

Ik draag dus wel alternatieven zoals gewone open schoenen maar teenslippers, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt.
pi_40194168
Huilie.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:37:43 #20
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40194191
Het is weer zo'n vreselijek hype he; die dingen...
Zo erg dat ik ze bijna uit principe weiger te kopen (alleen al omdat ze nu ineens twee keer zo duur zijn)..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40194221
Gatver, weer over die smerige dingen,
ze moeten ze verbieden
stupidity has become as common as common sense was before
pi_40194248
Maar, mensen die zo afgeven op (al dan niet teen-)slippers, jullie lopen nog steeds in dichten schoenen met sokken en alles, bij temperaturen van 35 graden?

Ie-uw. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_40194271
Ja die teenslippers echt vreselijk, de mensen die die dragen zie je ook zo kijken van: kijk mij eens hip zijn, ik doe lekker wat ik zelf wil.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:41:10 #24
120304 descendent1
pi_40194298
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef Jarno het volgende:
Maar, mensen die zo afgeven op (al dan niet teen-)slippers, jullie lopen nog steeds in dichten schoenen met sokken en alles, bij temperaturen van 35 graden?

Ie-uw. .
Nee. (normale slippers thuis of blote poten werkt prima!

(zeggeh: die lelijkerd in je avatar; ben jij dat? )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40194337
quote:
[quote]Op woensdag 26 juli 2006 10:41 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Nee. (normale slippers thuis of blote poten werkt prima!
Ik dacht al. Als je met dit weer nog in dichte schoenen loopt heb je óf een baan waarbij je verplicht wordt in apepak te lopen, óf je hebt SM neigingen.
quote:
(zeggeh: die lelijkerd in je avatar; ben jij dat? )
Nee. In het echt ben ik niet zo knap.
pi_40194386
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik dacht al. Als je met dit weer nog in dichte schoenen loopt heb je óf een baan waarbij je verplicht wordt in apepak te lopen, óf je hebt SM neigingen.
Verplicht is het niet om dichte schoenen aan te hebben, maar je kan het niet maken om op kantoor dat soort dingen te dragen (vind ik dan )
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:45:47 #27
120304 descendent1
pi_40194415
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:44 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Verplicht is het niet om dichte schoenen aan te hebben, maar je kan het niet maken om op kantoor dat soort dingen te dragen (vind ik dan )
Op de meeste kantoren heb je toch aitrco; daar krijg je kouwe poten als je slippers aantrekt notabene; en de volgende dag ben je verkouden..

Ik draag met dit weer alleen schoenen (luchtige uiteraard) als ik een eindje moet lopen; dat vind ik namelijk geen doen op slipperiaans schoeisel.
pi_40194441
Heerlijk die teenslippers.. je gaat met dit weer toch niet in warme schoenen lopen
Zo niet.. dan toch!
pi_40194442
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:44 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Waarom zou je jezelf kwellen met die onzin als stropdassen en dichte schoenen met dit weer? Ik vind een hoop te zeggen voor representativiteit, vooral als je achter een balie of in een winkel staat, maar hier zijn alleen collega's. Mensen die zich ergeren aan een paar blote voeten zullen het in het echte leven wel erg zwaar hebben denk ik dan.
pi_40194504
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Waarom zou je jezelf kwellen met die onzin als stropdassen en dichte schoenen met dit weer? Ik vind een hoop te zeggen voor representativiteit, vooral als je achter een balie of in een winkel staat, maar hier zijn alleen collega's. Mensen die zich ergeren aan een paar blote voeten zullen het in het echte leven wel erg zwaar hebben denk ik dan.
Dat hangt dus van de werkplek af. Wij kunnen op ieder moment van de dag met klanten in contact komen en dan blijf ik vinden dat je het niet kan maken. Een stropdas etc is gelukkig nooit verplicht, maar slippers vind ik echt te ver gaan hoor.
pi_40194604
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:49 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dat hangt dus van de werkplek af. Wij kunnen op ieder moment van de dag met klanten in contact komen en dan blijf ik vinden dat je het niet kan maken. Een stropdas etc is gelukkig nooit verplicht, maar slippers vind ik echt te ver gaan hoor.
Kwestie van je niet zo druk maken om hoe een ander eruit ziet. Tolerantie enzo. Ik zorg dat ik er verzorgd uitzie, maar loop met deze temps toch écht in een driekwarts broek en jezus-nikes.
pi_40194662
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kwestie van je niet zo druk maken om hoe een ander eruit ziet. Tolerantie enzo. Ik zorg dat ik er verzorgd uitzie, maar loop met deze temps toch écht in een driekwarts broek en jezus-nikes.
Verschil van inzicht dus. Ik vind die dingen er niet uitzien (nooit), maar blijf vinden dat je het op je werk echt niet maken kan. Verder moet iedereen het maar lekker zelf uitzoeken
pi_40194691
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:54 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Verschil van inzicht dus. Ik vind die dingen er niet uitzien (nooit), maar blijf vinden dat je het op je werk echt niet maken kan. Verder moet iedereen het maar lekker zelf uitzoeken
Maar kijk jij dan de hele dag naar de voeten van je collega ofzo?
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:56:07 #34
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_40194713
*zucht* ik vind teenslipper wel leuk en lekker luchtig.........

Maar ik kan er gewoon niet normaal op lopen! Nog nooit wat afwijkends gezien aan mijn poezelige voetjes, maar ik kan gewoon NIET op teenslippers lopen (krijg blaren, struikel etc...)

En DAAROM heb ik ook een hekel aan teenslippers!

Basta.
pi_40194781
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar kijk jij dan de hele dag naar de voeten van je collega ofzo?
Dude

Natuurlijk niet, maar het geluid alleen al. Daarnaast hebben we een kasbalie op de afdeling. Degene die daar komen kunnen wel alles zien. En een beetje netjes mag dat toch wel zijn.
pi_40196065
Haha Nozem, je hebt Ewout en een trol van Lumen gezien. Ik zag ze ook gisteren, en ik verbaasde me er ook over dat ze slippers droegen.
Overigens horen ze thuis op mijn faculteit, en niet op de jouwe.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_40196293
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Thisbe het volgende:
Haha Nozem, je hebt Ewout en een trol van Lumen gezien. Ik zag ze ook gisteren, en ik verbaasde me er ook over dat ze slippers droegen.
Overigens horen ze thuis op mijn faculteit, en niet op de jouwe.
Dit soort lieden is inwisselbaar Thisbe. Op mijn faculteit loopt dat gespuis ook rond, met precies dezelfde dresscode.

Een goede vriend van me maakt zich er ook bijna dagelijks schuldig aan..
pi_40196541
Oh, jullie zijn universiteitsballetjes. Ik dacht even dat we met normale mensen van doen hadden. Laat dan maar.
pi_40196666
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef nozem het volgende:

[..]

Dit soort lieden is inwisselbaar Thisbe. Op mijn faculteit loopt dat gespuis ook rond, met precies dezelfde dresscode.

Een goede vriend van me maakt zich er ook bijna dagelijks schuldig aan..
Had het meisje ook precies hetzelfde felgroene shirtje aan?
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:52:45 #40
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_40196701
Ik ken nog een goeie mop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_40196702
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:47 schreef Jarno het volgende:
Oh, jullie zijn universiteitsballetjes. Ik dacht even dat we met normale mensen van doen hadden. Laat dan maar.
Kun je nagaan hoe het met het kledinggedrag van de 'normale' mens gesteld is! Dat is al helemaal huilen met de pet op Jarno.
pi_40196798
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:51 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Had het meisje ook precies hetzelfde felgroene shirtje aan?
Nee. Het was iets blauws geloof ik, maar wat doet het er toe? Het verhaal dient slechts om mijn aversie jegens de teenslipper wat kracht bij te zetten. Het gaat niet over specifieke personen. De halve universiteit loopt er mee. Het wordt elke dag erger lijkt wel.
pi_40196846
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:47 schreef Jarno het volgende:
Ook universiteitsballetjes lopen tegenwoordig op teenslippers.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:59:16 #44
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_40196954
SLEENTJES! (teenslippers) ik heb alweer een nieuw paar van Lacoste
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_40197009
Ik hoorde laatst dat een bekende van mij teenslippers heeft gekocht van 170 euro

Ik vroeg mij al af of dat met of zonder gouden randje zou zijn...
pi_40197019
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:59 schreef Killaht het volgende:
SLEENTJES! (teenslippers) ik heb alweer een nieuw paar van Lacoste
Dat is ook wel hilarisch, heel veel gaan betalen voor een stuk schuimrubber met een merk erop.
pi_40197231
Mannen met teenslippers
Dat is iets voor vrouwen Heumeu
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:08:33 #48
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_40197262
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dat is ook wel hilarisch, heel veel gaan betalen voor een stuk schuimrubber met een merk erop.
Hahaha... nee....ik heb helemaal niet veel betaald sorry..want ze koste maar 29. het verschil met een merkloze aldi crack slipper is dat ze langer meegaan, daarnaast is de band niet van plastic, waardoor je voet gaat zweten en geirriteerd gaat raken, vooral aan de zijkanten en tussen je grote teen maarvan LEER en daar let ik ALTIJD op als ik schoenen etc koop en hun hadden dat. Ieder wat wils he, maar ik wil mn voeten niet verkr8.

I rest my case.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:12:14 #49
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40197387
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Loopt best lekker eigenlijk. Ik zou er niet zo gauw mee over straat gaan, maar dat is meer omdat ik sowieso niet veel buiten te vinden ben
ik heb ze ook. Budget slippers,morgen puma slippers halen. Loopt idd lekker,maar niet voor lange afstanden
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:13:22 #50
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_40197412
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Mannen met teenslippers
Dat is iets voor vrouwen Heumeu
Sinds wanneer? Ik ken zoveel mannen die teenslippers dragen hor, dus ik weet niet uit welk hol jij komt gekropen.

Maarja jij bent er zeker een die nogal onzeker is, en nooit zichzelf is en erbij wilt horen en bang is voor andere mensen hoe ze over je denken.

EN ik ben 100% HETERO sorry.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:21:00 #51
131561 Nega
AFC AJAX
pi_40197675
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef El_Rolando het volgende:
Topic zoveel.
382.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_40198779
Niet zeiken. Mijn OP is met afstand de beste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')