Sla dan!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:33 schreef PhatRabbit het volgende:
Stokslagen voor die zondaars!
Verdomd! Het is je gelukt om jezelf in één zin samen te vatten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:34 schreef Herald het volgende:
het is toch al jaren hip om die te dragen?
Waren ze enkele jaren geleden slechts mondjesmaat te zien hier, inmiddels is het een ware plaag aan het worden. Het is tegenwoordig helemaal in om overal maar als 'Benidormganger' rond te sloffen. Ik ben tegen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:34 schreef Herald het volgende:
het is toch al jaren hip om die te dragen?
Nee. (normale slippers thuis of blote poten werkt prima!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef Jarno het volgende:
Maar, mensen die zo afgeven op (al dan niet teen-)slippers, jullie lopen nog steeds in dichten schoenen met sokken en alles, bij temperaturen van 35 graden?
Ie-uw..
Ik dacht al. Als je met dit weer nog in dichte schoenen loopt heb je óf een baan waarbij je verplicht wordt in apepak te lopen, óf je hebt SM neigingen.quote:[quote]Op woensdag 26 juli 2006 10:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nee. (normale slippers thuis of blote poten werkt prima!
Nee. In het echt ben ik niet zo knap.quote:(zeggeh: die lelijkerd in je avatar; ben jij dat?)
Verplicht is het niet om dichte schoenen aan te hebben, maar je kan het niet maken om op kantoor dat soort dingen te dragen (vind ik danquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik dacht al. Als je met dit weer nog in dichte schoenen loopt heb je óf een baan waarbij je verplicht wordt in apepak te lopen, óf je hebt SM neigingen.
Op de meeste kantoren heb je toch aitrco; daar krijg je kouwe poten als je slippers aantrekt notabene; en de volgende dag ben je verkouden..quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verplicht is het niet om dichte schoenen aan te hebben, maar je kan het niet maken om op kantoor dat soort dingen te dragen (vind ik dan)
Natuurlijk wel. Waarom zou je jezelf kwellen met die onzin als stropdassen en dichte schoenen met dit weer? Ik vind een hoop te zeggen voor representativiteit, vooral als je achter een balie of in een winkel staat, maar hier zijn alleen collega's. Mensen die zich ergeren aan een paar blote voeten zullen het in het echte leven wel erg zwaar hebben denk ik dan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verplicht is het niet om dichte schoenen aan te hebben, maar je kan het niet maken om op kantoor dat soort dingen te dragen (vind ik dan)
Dat hangt dus van de werkplek af. Wij kunnen op ieder moment van de dag met klanten in contact komen en dan blijf ik vinden dat je het niet kan maken. Een stropdas etc is gelukkig nooit verplicht, maar slippers vind ik echt te ver gaan hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Waarom zou je jezelf kwellen met die onzin als stropdassen en dichte schoenen met dit weer? Ik vind een hoop te zeggen voor representativiteit, vooral als je achter een balie of in een winkel staat, maar hier zijn alleen collega's. Mensen die zich ergeren aan een paar blote voeten zullen het in het echte leven wel erg zwaar hebben denk ik dan.
Kwestie van je niet zo druk maken om hoe een ander eruit ziet. Tolerantie enzo. Ik zorg dat ik er verzorgd uitzie, maar loop met deze temps toch écht in een driekwarts broek en jezus-nikes.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hangt dus van de werkplek af. Wij kunnen op ieder moment van de dag met klanten in contact komen en dan blijf ik vinden dat je het niet kan maken. Een stropdas etc is gelukkig nooit verplicht, maar slippers vind ik echt te ver gaan hoor.
Verschil van inzicht dus. Ik vind die dingen er niet uitzien (nooit), maar blijf vinden dat je het op je werk echt niet maken kan. Verder moet iedereen het maar lekker zelf uitzoekenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kwestie van je niet zo druk maken om hoe een ander eruit ziet. Tolerantie enzo. Ik zorg dat ik er verzorgd uitzie, maar loop met deze temps toch écht in een driekwarts broek en jezus-nikes.
Maar kijk jij dan de hele dag naar de voeten van je collega ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verschil van inzicht dus. Ik vind die dingen er niet uitzien (nooit), maar blijf vinden dat je het op je werk echt niet maken kan. Verder moet iedereen het maar lekker zelf uitzoeken
Dudequote:Op woensdag 26 juli 2006 10:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar kijk jij dan de hele dag naar de voeten van je collega ofzo?
Dit soort lieden is inwisselbaar Thisbe. Op mijn faculteit loopt dat gespuis ook rond, met precies dezelfde dresscode.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef Thisbe het volgende:
Haha Nozem, je hebt Ewout en een trol van Lumen gezien.Ik zag ze ook gisteren, en ik verbaasde me er ook over dat ze slippers droegen.
Overigens horen ze thuis op mijn faculteit, en niet op de jouwe.
Had het meisje ook precies hetzelfde felgroene shirtje aan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Dit soort lieden is inwisselbaar Thisbe. Op mijn faculteit loopt dat gespuis ook rond, met precies dezelfde dresscode.
Een goede vriend van me maakt zich er ook bijna dagelijks schuldig aan..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Kun je nagaan hoe het met het kledinggedrag van de 'normale' mens gesteld is! Dat is al helemaal huilen met de pet op Jarno.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:47 schreef Jarno het volgende:
Oh, jullie zijn universiteitsballetjes. Ik dacht even dat we met normale mensen van doen hadden. Laat dan maar.
Nee. Het was iets blauws geloof ik, maar wat doet het er toe? Het verhaal dient slechts om mijn aversie jegens de teenslipper wat kracht bij te zetten. Het gaat niet over specifieke personen. De halve universiteit loopt er mee. Het wordt elke dag erger lijkt wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Had het meisje ook precies hetzelfde felgroene shirtje aan?
Ook universiteitsballetjes lopen tegenwoordig op teenslippers.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:47 schreef Jarno het volgende:
Oh, jullie zijn universiteitsballetjes. Ik dacht even dat we met normale mensen van doen hadden. Laat dan maar.
Dat is ook wel hilarisch, heel veel gaan betalen voor een stuk schuimrubber met een merk erop.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:59 schreef Killaht het volgende:
SLEENTJES! (teenslippers) ik heb alweer een nieuw paar van Lacoste
Hahaha... nee....ik heb helemaal niet veel betaald sorry..want ze koste maar 29. het verschil met een merkloze aldi crack slipper is dat ze langer meegaan, daarnaast is de band niet van plastic, waardoor je voet gaat zweten en geirriteerd gaat raken, vooral aan de zijkanten en tussen je grote teen maarvan LEER en daar let ik ALTIJD op als ik schoenen etc koop en hun hadden dat. Ieder wat wils he, maar ik wil mn voeten niet verkr8.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat is ook wel hilarisch, heel veel gaan betalen voor een stuk schuimrubber met een merk erop.![]()
ik heb ze ook. Budget slippers,morgen puma slippers halen. Loopt idd lekker,maar niet voor lange afstandenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Loopt best lekker eigenlijk. Ik zou er niet zo gauw mee over straat gaan, maar dat is meer omdat ik sowieso niet veel buiten te vinden ben
Sinds wanneer? Ik ken zoveel mannen die teenslippers dragen hor, dus ik weet niet uit welk hol jij komt gekropen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Mannen met teenslippers![]()
Dat is iets voor vrouwen Heumeu
382.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef El_Rolando het volgende:
Topic zoveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |