abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40188059
Het kletsende geluid van schuimrubber op de harde ondergrond maakt een licht vakantiegevoel in me los. Even voel ik me ontheemd. "Ik kwam hier om met frisse tegenzin aan mijn scriptie te werken, waarom waan ik me dan ineens op een zonovergoten camping aan de Costa Brava?".
Nadere inspectie leert dat ik wel degelijk vertoef in een academische omgeving. De vertrouwd zoemende computers, de immer lege krantenhoek en de enigszins verhitte baliemedewerkster laten daarover geen twijfel bestaan. Het object van mijn verwarring sloft zo relaxed als een cowboy de bijna lege faculteit in. Gebruinde benen, geen haartje te bekennen (zorgvuldig geëpileerd veronderstel ik), driekwartsbroek en felgroene polo met onbestemde opdruk. De wreef rood en ontbloot. De tenen gemarteld door een venijnig stukje plastic. "Doet dat geen pijn", had ik willen vragen. "Wie 'mooi' wil zijn moet pijn lijden", denkt de sarcast in me direct.
De vrouwelijke variant laat niet lang op zich wachten. Een net wat te strak felkleurig truitje dat geen vetrol onverbloemd laat, de inmiddels behoorlijk in zwang geraakte bermudabroek met bouwvakkersdecolleté (for her), en ja hoor, weer dat snijdende stuk plastic tussen de opgezwollen tenen. Na nog zeker 20 soortgenoten tegengekomen te zijn weet ik het zeker: "Teenslippers, ze zijn het helemaal". Enkele jaren geleden droeg men ze enkel om op de camping dat ene stukje tussen tent en pisbak te overbruggen, deze zomer heeft het studentenvolk ze massaal in de armen gesloten. Het is allang geen gemakzucht meer. Het is mode, het is hip en het is boven alles, geen porum.

Klaag hier over de teenslipper.

[ Bericht 0% gewijzigd door nozem op 26-07-2006 12:07:19 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:27:52 #2
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_40188099
ik klaag hier over de teensliper
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_40188138
Topic zoveel.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:29:16 #4
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40188140
Loopt best lekker eigenlijk. Ik zou er niet zo gauw mee over straat gaan, maar dat is meer omdat ik sowieso niet veel buiten te vinden ben
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:33:34 #5
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_40188233
Stokslagen voor die zondaars!
Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:34:49 #6
3767 Herald
Come get some
pi_40188263
het is toch al jaren hip om die te dragen?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_40188341
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:33 schreef PhatRabbit het volgende:
Stokslagen voor die zondaars!
Sla dan!!!
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:39:29 #8
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_40188399
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:34 schreef Herald het volgende:
Verdomd! Het is je gelukt om jezelf in één zin samen te vatten.
pi_40188419
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:34 schreef Herald het volgende:
Waren ze enkele jaren geleden slechts mondjesmaat te zien hier, inmiddels is het een ware plaag aan het worden. Het is tegenwoordig helemaal in om overal maar als 'Benidormganger' rond te sloffen. Ik ben tegen.

Overigens stoort het me niet dusdanig dat het me belemmert in mijn nachtrust. Toedeledokie dus. Over een paar uur klagen we verder.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:54:41 #10
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_40188754
Nu maar hopen dat al die teenslipperjostis iets op hun poten laten vallen
pi_40188976
Als je naar het strand of het zwembad gaat zijn teenslippers wel relaxed. Of als je in de tuin zit ofzo. Maar verder is het gaar..
pi_40189072
Teenslippers zijn voor flikkers
pi_40189124
Teenslippers zijn strings voor je voeten en een fatsoenlijke man draagt geen strings dus ook geen teenslippers. Bij vrouwen is dit dan wel weer sexy
pi_40190256
Ik loop al weken of misschien wel al een hele maand nergens anders op. Schoenen trek ik echt niet aan met dit weer, of het nou 's ochtends vroeg is of midden in de nacht zoals nu, teenslippers zijn top
pi_40190364
Ik moet nog ff een paar hebben
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 26 juli 2006 @ 05:17:44 #16
46960 StefanP
polemicist
pi_40190901
Slippers, sandalen e.d.

Domme Hollanders die zich niet naar het weer weten te kleden
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:59:01 #17
154275 Sandokan01
La Tigre de Mompracem...
pi_40193277
Teenslippers bah bah bah! Vroeger was je een aso en nu schijnt het weer zo te horen anders hoor je er niet bij. Verder moet natuurlijk het lopen in een blote buik ook niet worden vergeten. Het liefst het "tonen van je bierbuik" . Erg simpel allemaal. Jammer dat mensen dit zelf niet meer zien!
pi_40194151
Ik zal echt nooit teenslippers dragen. Nog los van het feit dat ik ze een enorme afbreuk vind doen aan de rest van een soms zorgvuldig uitgekozen outfit, zorgen teenslippers ervoor dat men gaat waggelen als een eend, of een pinguin loopje krijgt.

Ik draag dus wel alternatieven zoals gewone open schoenen maar teenslippers, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt.
pi_40194168
Huilie.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:37:43 #20
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40194191
Het is weer zo'n vreselijek hype he; die dingen...
Zo erg dat ik ze bijna uit principe weiger te kopen (alleen al omdat ze nu ineens twee keer zo duur zijn)..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40194221
Gatver, weer over die smerige dingen,
ze moeten ze verbieden
stupidity has become as common as common sense was before
pi_40194248
Maar, mensen die zo afgeven op (al dan niet teen-)slippers, jullie lopen nog steeds in dichten schoenen met sokken en alles, bij temperaturen van 35 graden?

Ie-uw. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_40194271
Ja die teenslippers echt vreselijk, de mensen die die dragen zie je ook zo kijken van: kijk mij eens hip zijn, ik doe lekker wat ik zelf wil.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:41:10 #24
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40194298
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef Jarno het volgende:
Maar, mensen die zo afgeven op (al dan niet teen-)slippers, jullie lopen nog steeds in dichten schoenen met sokken en alles, bij temperaturen van 35 graden?

Ie-uw. .
Nee. (normale slippers thuis of blote poten werkt prima!

(zeggeh: die lelijkerd in je avatar; ben jij dat? )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40194337
quote:
[quote]Op woensdag 26 juli 2006 10:41 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Nee. (normale slippers thuis of blote poten werkt prima!
Ik dacht al. Als je met dit weer nog in dichte schoenen loopt heb je óf een baan waarbij je verplicht wordt in apepak te lopen, óf je hebt SM neigingen.
quote:
(zeggeh: die lelijkerd in je avatar; ben jij dat? )
Nee. In het echt ben ik niet zo knap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')