Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Wat Nan net ook al zeiquote:
Wat Nan net ook al zeiquote:
ik had hetzelfdequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:19 schreef Qunix het volgende:
Ik heb laatst die wiki geupdate maar hij deed t niet ofzo
Jaloers?quote:
* PrintScreen Nan een beetje van zich afschuiftquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:22 schreef NanKing het volgende:
Han pekel.
Ik ben Nan ik ben 8 jaar en ik doe woody woodpecker na.
Alleen jammerlijk mislukt in Amerika onder de naam Dan Pekelquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:22 schreef Mastertje het volgende:
bekend geworden door radio en tv, schreef onder meer geschiedenis met zijn programma Wordt Vervolgd.
Hey dat was gewoon weer een andere ik hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen Nan een beetje van zich afschuift
* Geen pedo is
Laten die nu over het algemeen niet jaloers zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:24 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Als een aziaat met een blinddoek die woordspelletjes speelt.
Multiostenquote:
Multiostenquote:
Multiostenquote:
Het is zo simpelquote:
quote:
Ik weet..........quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef Mastertje het volgende:
Een blinddoek is een kledingstuk om de ogen te bedekken zodat de drager tijdelijk het zicht ontnomen wordt.
Als blinddoek kan een stuk stof, zoals een sjaal of bandana, gebruikt worden, maar er worden ook slaapmaskers verkocht die dezelfde functie hebben.
Blinddoeken vinden verschillende toepassingen:
Geblind- doekt en gekneveld
Groter
verhaal van wiki
Mooie uiteenzetting van een blinddoekquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef Mastertje het volgende:
Een blinddoek is een kledingstuk om de ogen te bedekken zodat de drager tijdelijk het zicht ontnomen wordt.
Als blinddoek kan een stuk stof, zoals een sjaal of bandana, gebruikt worden, maar er worden ook slaapmaskers verkocht die dezelfde functie hebben.
Blinddoeken vinden verschillende toepassingen:
Groter
* Licht buitensluiten om te kunnen slapen, bijvoorbeeld in een vliegtuig.
* Kinderspelletjes, zoals ezeltje-prik-je, of het meppen op een piñata.
* Als hulpmiddel bij BDSM. Een blinddoek is een effectieve manier de onderdanige partij (submissive) het zicht te ontnemen. Zo'n blinddoek is meestal gemaakt van leer, met een gesp aan de achterkant en soms een slot. Het kan variëren van een simpele sjaal tot een compleet hoofdharnas (head harness)
* Een slachtoffer van ontvoering, gijzelaar, gevangene, etc. kan geblinddoekt worden om identificatie van locaties en mensen te vermijden. De kap biedt hiervoor een alternatief.
* Tijdens een executie voor het vuurpeloton
Sebasserquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:33 schreef Sebasser het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je kunt er om lachen maar daar is mijn naam dus wel van afgeleid [afbeelding]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
is everybody happy
ok okquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wakker worden stelletje slaapkoppen
Die foto alleen alquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://www.tribo.org/nanking/ speciaal voor jou.
Hej Bouwkoquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:52 schreef Bwko het volgende:
Hallo hier is ik
Kan weer eens niet slapen #_#
Remlofquote:
Hoezo is cola light vies?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:59 schreef NanKing het volgende:
Nog een slokje en dan is mijn fanta op.;
Voor de rest heb ik alleen maar vieze cola light in huis.
Is dat geen basisfunctie van een mobiel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:00 schreef Huizilopochtli het volgende:
Stuur LOVE naar 9494.. Maak van je mobiel je contactmogelijkheid..
Het is gelukt!quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Is dat geen basisfunctie van een mobiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |