doe jij je gebit eens in!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:07 schreef sig000 het volgende:
1 goede raad: Lees even de posts door die je hier zo de laatste tijd neergepleurd hebt.
niet onredelijk?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:09 schreef 7th_wave het volgende:
het is op zich geen onredelijke gedachte om aan te nemen dat ouders minder gehecht zijn aan een kind van 3, dan aan een kind van 6. zoiets is moeilijk te meten en rationaliseren natuurlijk, maar toch zal er wel een bepaalde curve te tekenen zijn.
Ik zou nooit iemand nagelen op wat voor manier dan ook!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat maakt voor 't grof neuken niet uit.![]()
ja dat maakt wel iets uit. de enige vraag die je kunt stellen is hoeveel dat uit maakt. als je een miskraam krijgt na 1 maand, voel je je daar vast wel kut over. als je een miskraam krijgt na 8 maanden voel je je ook kut. maar waarschijnlijk wel kutter dan na 1 maand. als je kind na 2 dagen doodgaat is het nog kutter. etc. er zit wel degelijk een gradatie in.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
niet onredelijk?
Weet je wat je voelt als je een kind hebt?
Heb je gevoel?
Misschien hou je van je vader en moeder...nu x 1000 zo erg is het als je een kind hebt...![]()
leeftijd maakt niets uit hoor!
nou help het je hopen tzt als je zelf kinderen krijgtquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:13 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
ja dat maakt wel iets uit. de enige vraag die je kunt stellen is hoeveel dat uit maakt. als je een miskraam krijgt na 1 maand, voel je je daar vast wel kut over. als je een miskraam krijgt na 8 maanden voel je je ook kut. maar waarschijnlijk wel kutter dan na 1 maand. als je kind na 2 dagen doodgaat is het nog kutter. etc. er zit wel degelijk een gradatie in.
Ik wens je veel plezier in dit topic .quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand nagelen op wat voor manier dan ook!
Dus beter lezen he...
daarbij laat ik me nooit neucken door morons!
Inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:07 schreef sig000 het volgende:
1 goede raad: Lees even de posts door die je hier zo de laatste tijd neergepleurd hebt.
negeren?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
Tis ziek, maar goed, reageren om het reageren waarschijnlijkHet zijn vaak zelf nog kinderen met *kras*neigingen. Gaat wel weer over, gewoon negeren
![]()
Jij bentquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
negeren?
ja zo negeren we alles
ach ja nou en enzo...en toen eh..nou ja ach..?
te ver gaan is te ver gaan!
hoezo lees jij al mijn post door stalker?quote:
volgens mij ben jij niet goed snik want je typt o.a erg saai! en nu weer ontopic!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jij bent
niet goed
snik
tja... vervelend..
is het wanneerr
iemand niet normaal...
kan typen....
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:18 schreef zhe-devilll het volgende:
WTF kan een mens niet eens rustig posten in een forum tegenwoordig?
jah sarcasme erg leuk als een kind sterftquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
Joh het is toch heerlijk de boel een beetje op stang te jagen.
Al die mensen met hun bekrompen gedachtengangen die niks van een greintje ironie, sarcasme of wat dan ook begrijpen trappen er altijd vol in. Genieten.
het ligt niet in de planning om er 1 vroegtijdig dood te laten gaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou help het je hopen tzt als je zelf kinderen krijgt
En waar past TS dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
Joh het is toch heerlijk de boel een beetje op stang te jagen.
Al die mensen met hun bekrompen gedachtengangen die niks van een greintje ironie, sarcasme of wat dan ook begrijpen trappen er altijd vol in. Genieten.
Hoeveel dode kinderen heb je al op deze wereld gezet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah sarcasme erg leuk als een kind sterft
heel funny!
hahahahahahaha oh wat een grap!
Tinky-Winky says: "uh-oh"quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:20 schreef Maikuuul het volgende:
Maar welke idioot verzint het om een tv in een ijskast te bouwen, das vragen om poblemen
jemig wat een paupers op fok zeg?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoeveel dode kinderen heb je al op deze wereld gezet?![]()
moge de hel jou pakken!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoeveel dode kinderen heb je al op deze wereld gezet?![]()
Ja dat komt helemaal goed met je.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jemig wat een paupers op fok zeg?
Geen greintje gevoel niks
alleen maar zeiken!
Nou een ding is wel leuk!
Tzt als jullie oud zijn zijn jullie lekker mega chaggerijnig en ik niet
get a life
je kan ze ook negeren hèquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
alleen maar zeiken!
get a life
labiel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:19 schreef Cristian Dior het volgende:
Tja, eigenlijk heeft die labiele feeks gelijk...
Maar als ze zo opgewonden gaat doen en zelf, om haar afkeer tegen lage beledigingen aan te tonen, zélf andere gaat beledigen, is het toch ook wel kostelijk.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
alleen maar zeiken!
get a life
ZEg ben jij de anusmaat van Xebro oid?quote:
ho wacht kijk... de mongolen van fok zijn opgestaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef Shirley het volgende:
[..]Oh oh oh...
Wanneer gaan ze je dwangbuis nou weer vastmaken?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ZEg ben jij de anusmaat van Xebro oid?
djezus![]()
quote:Tzt als jullie oud zijn zijn jullie lekker mega chaggerijnig en ik niet
welkom op fokquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ho wacht kijk... de mongolen van fok zijn opgestaan
kijk uit straks komt de zon op!!!!!!!!!!!
aarghhhhhhhhhhh
dacht al zoiets...quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach laat ik zoiets nu ooit meegemaakt hebben dus ben daar al.![]()
Waarom zoek je ze op dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
aarghhhhhhhhhhh
!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Een geluk bij een ongeluk is dat het hier gaat om een driejarige. De ouders konden er nog niet echt aan gehecht zijn geraakt. Ik mag hopen dat als ze een nieuwe maken, dat ze er dan wat beter op letten.
Als er één een mongool is, dan ben jij het. Moet je nou zien hoe je post!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
aarghhhhhhhhhhh
Jij bent een labiele trien die fora te serieus neemtquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik wil even snoeihard klagen over frontpage
Peuter verpletterd in winkel Media Markt
en dan deze stupide domme misselijkmakende opmerking van een of anderen achterlijke puber!
Op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:22 schreef Guillerm0 het volgende:
Een geluk bij een ongeluk is dat het hier gaat om een driejarige. De ouders konden er nog niet echt aan gehecht zijn geraakt. Ik mag hopen dat als ze een nieuwe maken, dat ze er dan wat beter op letten.
shame on you!@
ja het wordt weer gevaarlijk hier met al die geiletoetsenbordvampierenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
welkom op fok
misschien hè, moet je eens naar bed gaan ofzo..
En jij een onopgevoede hond!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent een labiele trien die fora te serieus neemt
ik haat je avatar al heel lang hoorquote:
joh, heb je het warm;quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
labiel?
ja intens!
zo labiel , ken je een beetje de psychologie? dat men altijd strijd met datgene wat men zelf mankeert?
Ik denk nu echt dat jij labiel bent!
Thanks for proving my pointquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En jij een onopgevoede hond!
Die debiel genoeg is om grenzeloos te leven!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik haat je avatar al heel lang hoor
ziekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:33 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
joh, heb je het warm;
Ik heb nog wel een lekkere koele fles tomatensap in de koelkast staan, pak die effe.
En niet morsen hé, anders krijg ik nog meer rode vlekken op mn koelkast!!!1
Avatars hatenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik haat je avatar al heel lang hoor
* Isdatzo mompelt iets over internet en anomiteitquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En jij een onopgevoede hond!
Die debiel genoeg is om grenzeloos te leven!
had prima in [FP] Centraal topic voor FP-moderaties gekunt. ik zal er na kijken. hou het hier een beetje netjes aub!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
en dan deze stupide domme misselijkmakende opmerking van een of anderen achterlijke puber!
shame on you!@
ow shirley waarom niet gij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, wat een leuk vermaak zo voor het slapen gaan. Zhe-Devilll, had jij maar onder die koelkast gewandeld, dan had dat jochie niet de dupe hoeven wezen.
Adieu
je bent niet labiel en weird omdat je een kind niet ziet als een ding maar omdat je dingen op een internet forum serieus neemtquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
morons zonder enige level
trommelen ze al hun vriendjes op via msn om mij ten neder te slaan omdat ik
het erg vind dat iemand een kind....ziet als een ding?
wie is hier nu labiel en weird?
*in what worl i am living?*![]()
![]()
![]()
![]()
Hey...niks MSN. Jij profileert jezelf in mijn Active Topics jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Werkelijk geweldig die theorie terwijl de users je toch echt spontaan komen afzeiken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
het erg vind dat iemand een kind....ziet als een ding?
wie is hier nu labiel en weird?
*in what worl i am living?*![]()
![]()
![]()
![]()
ja sorry ik vermoed dat ze teveel pisazijn hebben gedronken ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
had prima in [FP] Centraal topic voor FP-moderaties gekunt. ik zal er na kijken. hou het hier een beetje netjes aub!
TS is nooit serieusquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:37 schreef Isdatzo het volgende:
alhoewel ik nu begin te twijfelen of de ts serieus is.. 't lijkt er steeds meer op dat ze 't speelt![]()
Met mijn geest is niks mis hoor. Er komen alleen vreemde spinsels uit als ik te maken krijg met vage, labiele dozen die totaal niet sporen en happen op alles wat er op internet wordt gezegd. Huilie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ow shirley waarom niet gij?
Dan waren wij verlost van uwer zieken geest??????
Dat heb ik met dit hele forum.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:37 schreef Isdatzo het volgende:
alhoewel ik nu begin te twijfelen of de ts serieus is.. 't lijkt er steeds meer op dat ze 't speelt![]()
zeg ga eens naar bed ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:37 schreef Isdatzo het volgende:
wat doe je met mijn huillies?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Met mijn geest is niks mis hoor. Er komen alleen vreemde spinsels uit als ik te maken krijg met vage, labiele dozen die totaal niet sporen en happen op alles wat er op internet wordt gezegd. Huilie.
Dus slikken zit er niet meer in?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg ga eens naar bed ofzo
ik vind het een serieus schandaal dat iemand zoiets neerzet
geintje mag best!
Geen enkel probleem mee..maar dit?
bah voel me nog misselijk na het lezen ervan
Nee, ik ben geen kreng. Ik word alleen vervelend bij domme, irritante, rare en vreemde users zoals jijquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat doe je met mijn huillies?
je bent een kreng geef het nu maar toe!
Nops....en dat is jammer want dat betekend dat er weer een rondje medicijnen wordt overgeslagenquote:
Dat lijkt Pope wel! Hoe gaat het met je, Pope?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef zhe-devilll het volgende:
Rood
Rood is het bloed dat uit je snijwonden zal vloeien
Jouw stervende lichaam kan me niet langer boeien
Ik vind de liefde voortaan bij een andere vrouw
Jouw tijd is over, sterf nu maar gauw...
besef je nu, dat iedereen je op zit te naaien hierquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg ga eens naar bed ofzo
ik vind het een serieus schandaal dat iemand zoiets neerzet
geintje mag best!
Geen enkel probleem mee..maar dit?
bah voel me nog misselijk na het lezen ervan
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nops....en dat is jammer want dat betekend dat er weer een rondje medicijnen wordt overgeslagen![]()
nee ga door make me hot!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
besef je nu, dat iedereen je op zit te naaien hier![]()
ach is dit nog steeds nav een topic in 2003?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kreng. Ik word alleen vervelend bij domme, irritante, rare en vreemde users zoals jij
Tsja..ik kan er ook niks aan doen dat niet iedereen verder kijkt dan z'n neus lang is. Maar ik was slapen.quote:
TS speelt de 'ik-hap-overal-op'-rol al wat langer en best wel overtuigend, gemotiveerd en goed, al gaat ze telkens net wat verder en loopt nu het reisico de dingen te 'overdoen'.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:37 schreef Isdatzo het volgende:
niemand weet -niemand weetquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:44 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
TS speelt de 'ik-hap-overal-op'-rol al wat langer en best wel overtuigend, gemotiveerd en goed, al gaat ze telkens net wat verder en loopt nu het reisico de dingen te 'overdoen'.
Volgens mij meent ze wel degelijkeen groot deel van de dingen die ze zegt (eigenlijk heeft ze ook gewoon gelijk, is die 'harde humor' ook veelal zum kotzen) en is ze in het echt ook een klein beetje labiel, maar overdrijft ze nu gewoon wel die rol, juist om veel reacties te krijgen.
Huh? Ik denk dat je me verward met een ander.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach is dit nog steeds nav een topic in 2003?
Toen ik zei dat je prutlippen had? Ben je zo haatdragend jemig ik had toch wel een iets hoger level bij jou ingeschat zeg schat![]()
ik kan me goed vinden in die reactie.. maar op internet naar aandacht schreeuwen, dat is best wel kansloosquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:44 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
TS speelt de 'ik-hap-overal-op'-rol al wat langer en best wel overtuigend, gemotiveerd en goed, al gaat ze telkens net wat verder en loopt nu het reisico de dingen te 'overdoen'.
Volgens mij meent ze wel degelijkeen groot deel van de dingen die ze zegt (eigenlijk heeft ze ook gewoon gelijk, is die 'harde humor' ook veelal zum kotzen) en is ze in het echt ook een klein beetje labiel, maar overdrijft ze nu gewoon wel die rol, juist om veel reacties te krijgen.
huh oh ik meende je prutlippen van toen te herkennenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat je me verward met een ander.Ik baseer nu mijn mening enkel en alleen op alle posts die ik van je heb gelezen. als je al uberhaupt iets over me hebt gezegd, doet me dat echt niks hoor
![]()
laat ik 't dan maar doenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat je me verward met een ander.Ik baseer nu mijn mening enkel en alleen op alle posts die ik van je heb gelezen. als je al uberhaupt iets over me hebt gezegd, doet me dat echt niks hoor
![]()
Weet je wat zo grappig is aan jou, je bent in alle oprechtheid volledig gespeend van iedere neiging tot nuance of bezinning..quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
shame on you!@
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
besef je nu, dat iedereen je op zit te naaien hier![]()
een beetje een hoge eigendunk euhuh?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
huh oh ik meende je prutlippen van toen te herkennen
ik vergeet zelf nml nooit iets!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
laat ik 't dan maar doen
SHIRLEY JE HEBT PRUTLIPPEN![]()
![]()
![]()
hey ik ben altijd mezelfquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik kan me goed vinden in die reactie.. maar op internet naar aandacht schreeuwen, dat is best wel kansloos![]()
Fijn. Voorlopig scheelt dat toch aardig wat neukbeurten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
niemand weet -niemand weet
wat ik serieus meen of niet!
Dat is mijn geheim nml![]()
isdatzo isdatzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
een beetje een hoge eigendunk euhuh?
Ik gok dat deze post overgeslagen wordt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
een beetje een hoge eigendunk euhuh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |