doe jij je gebit eens in!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:07 schreef sig000 het volgende:
1 goede raad: Lees even de posts door die je hier zo de laatste tijd neergepleurd hebt.
niet onredelijk?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:09 schreef 7th_wave het volgende:
het is op zich geen onredelijke gedachte om aan te nemen dat ouders minder gehecht zijn aan een kind van 3, dan aan een kind van 6. zoiets is moeilijk te meten en rationaliseren natuurlijk, maar toch zal er wel een bepaalde curve te tekenen zijn.
Ik zou nooit iemand nagelen op wat voor manier dan ook!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat maakt voor 't grof neuken niet uit.![]()
ja dat maakt wel iets uit. de enige vraag die je kunt stellen is hoeveel dat uit maakt. als je een miskraam krijgt na 1 maand, voel je je daar vast wel kut over. als je een miskraam krijgt na 8 maanden voel je je ook kut. maar waarschijnlijk wel kutter dan na 1 maand. als je kind na 2 dagen doodgaat is het nog kutter. etc. er zit wel degelijk een gradatie in.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
niet onredelijk?
Weet je wat je voelt als je een kind hebt?
Heb je gevoel?
Misschien hou je van je vader en moeder...nu x 1000 zo erg is het als je een kind hebt...![]()
leeftijd maakt niets uit hoor!
nou help het je hopen tzt als je zelf kinderen krijgtquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:13 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
ja dat maakt wel iets uit. de enige vraag die je kunt stellen is hoeveel dat uit maakt. als je een miskraam krijgt na 1 maand, voel je je daar vast wel kut over. als je een miskraam krijgt na 8 maanden voel je je ook kut. maar waarschijnlijk wel kutter dan na 1 maand. als je kind na 2 dagen doodgaat is het nog kutter. etc. er zit wel degelijk een gradatie in.
Ik wens je veel plezier in dit topic .quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand nagelen op wat voor manier dan ook!
Dus beter lezen he...
daarbij laat ik me nooit neucken door morons!
Inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:07 schreef sig000 het volgende:
1 goede raad: Lees even de posts door die je hier zo de laatste tijd neergepleurd hebt.
negeren?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
Tis ziek, maar goed, reageren om het reageren waarschijnlijkHet zijn vaak zelf nog kinderen met *kras*neigingen. Gaat wel weer over, gewoon negeren
![]()
Jij bentquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
negeren?
ja zo negeren we alles
ach ja nou en enzo...en toen eh..nou ja ach..?
te ver gaan is te ver gaan!
hoezo lees jij al mijn post door stalker?quote:
volgens mij ben jij niet goed snik want je typt o.a erg saai! en nu weer ontopic!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jij bent
niet goed
snik
tja... vervelend..
is het wanneerr
iemand niet normaal...
kan typen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |