Is de Bronspot in Brunssum er nog? Daar heb ik als klein klein klein meisje mijn zwemdiploma gehaaldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef lesley het volgende:
iemand ene rbon dta de bende dicht gaat?
ik wete wel dta maar nog twee mddagen in de week open is buiten de vakantie
waar moeten de mensen in langr dan op zwemles? in d'r pool is het al zo druk
Heerlerheiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:42 schreef Ynske het volgende:
hitjesvijver, t zegt me wel wat... waar is die ook alweer?
Otterveurdt heet het nu.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:45 schreef scrub_nurse het volgende:
terveurt in hoensroek is toch niet dicht? die is volgens mij wel ok, ook al ben ik er niet meer geweest nog van voor de renovatie..haha
je hebt in sittard nog in de hate boer, is niet veel bijzonders.
dat was een natuurzwembad ja. Maar vroeger mochten we nog niet naar de Zeekoelen, want dan moesten we de Herenweg overstekenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heerlerhei
Getsie ik kan me niet voorstellen dat je daar gaat zwemmen. Dat is toch een verloederde visvijver?
't Heitjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vroeger
Vreoger was het een leuke wijk om te wonen.. Totdat de Renneming en Zeswegen gebouwd werden. Een groot deel van de bewoners trok naar die wijken en werd vervangen door tuig.
Ik ben laatst nog eens door de Nederlandlaan geredenWij woonden op 83, tegenover de kerk en het winkelcentrum... en het enige wat er nu te zien was, was een enorme krater van waar dat winkelcentrum gestaan heeft.
Nooit meer kinderdisco in 't Heitje dus
ennequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:35 schreef scrub_nurse het volgende:
update: nicht gevonden!!
Romanticaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Pure nostalgie
't Heitje is nu verhuisd naar wat vroeger Romantica () was.. Ook al zo'n historische plek.. afscheidsmusical van de kleuterschool en dus van juffrouw Jo
ik wilde met juffrouw Jo trouwen![]()
edit: Juffrouw Jo was vooral zo lief omdat ze voorlas uit Puk van de Petteflet en veel liever was dan die verzuurde non Jovita
Ben bijna 33, wie weet kennen we elkaar wel (vaag)?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nu 33 en heb tot m'n 15e op de Nederlandlaan gewoond
ik zie geen fotoboek bij jou
Hehehe dat deden wij ook, op onze school was ook geen fatsoenlijke gymzaalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
bijna net zo leuk als met z'n allen (keurig in rijen van 2) naar de Varenbeuk voor de gymles
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:35 schreef DuchessX het volgende:
[..]
't Heitje
Daar heb ik op de creche gezeten
Oeh wat romantischquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Misschien hebben we daar dan wel samen gezeten..
Ik kwam een paar maanden geleden ook al mijn eerste vriendinnetje van de kleuterschool weer tegen
Been there, done that...zelf kaas makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:31 schreef TimC het volgende:
[..]
en wat te denken de onderzoekende uitstapjes naar de schaapskooi..
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:39 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oeh wat romantisch![]()
Ik was verliefd op 'sinsent' (vincent) op de creche
Het zou heel erg goed kunnen dat we er samen gezeten hebben
Sowwyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan was je iig niet verliefd op mij dus
m'n hart breektquote:
heb jij Jan van Keulen gekend? die heeft daar ook gewerktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:03 schreef TimC het volgende:
harten die breken kun je lijmen... Zo mijn heerlense dag werken bij ikea zit er weer op...
zegt me niks, hoe lang is dat geleden? Ik werk er nu meer als 3,5 jaar..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij Jan van Keulen gekend? die heeft daar ook gewerkt
n jaar geledenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:06 schreef TimC het volgende:
[..]
zegt me niks, hoe lang is dat geleden? Ik werk er nu meer als 3,5 jaar..
Zegt me totaal niks. Ik ken iedereen die daar werkt, maar deze naam heb ik nooit gehoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
n jaar geleden
die werkte op de afdeling van de centjes of zoiets
Vraag me af waar aan de Parallelweg ze dat dan willen doen ?quote:Hotel met zwembad in hart Heerlen
Gepubliceerd op 10 augustus 2006, 10:46
Heerlen - Heerlen krijgt aan de Parallelweg een hotel met tachtig kamers, zwembad, sauna en fitness.
Naast het hotel worden zestig appartementen gebouwd. De huurders daarvan mogen gebruik maken van de diensten van het hotel. De exploitant van het hotel, de Westerhout Groep, wil het bad ook openstellen voor inwoners van Heerlen-centrum, als de gemeente meedoet aan de financiering.
Dat maankwartier-gedoe is toch nog steeds in de planning voor zover ik weet?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:53 schreef TimC het volgende:
zzou vet zijn, inwoners van Heerlen Centrum.. Daar hoor ik ook bij, hoe chill is dat dan. Maarja heerlen kennende lullen ze veel maar er komt nooit wat van ( zie megabios enz enz enz)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |