ik ken jou van gezichtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Woon nu alweer een paar maanden met veel plezier in Welten.
Voorheen op de Heugden in Eikenderveld maar Welten is toch een hele vooruitgang zeg.
Heerlen zelf en zeker het centrum vind ik oerlelijk. Heb wel eens plaatjes gezien van Heerlen in vroegere tijden en toen zag het er veel beter uit, ze hadden al die oude gebouwen en huizen nooit moeten slopen en er nooit betonnen jaren zestig rotzooi voor in de plaats moeten zetten.![]()
Dat is toch bij die A&C autodealer?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:20 schreef TimC het volgende:
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_guv64777.jpg]afbeelding][/URL]
Om maar even mijn positie in Heerlen weer te geven![]()
schaesbergerveld bengeltjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch bij die A&C autodealer?
Nee, volgens mij toch niet, pff, toch wel lastig zo vanuit de lucht.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef TimC het volgende:
eikenderveld?
daar heeft mijn oma nog gewoondquote:
wat is a&s dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:30 schreef Ynske het volgende:
en een vriend van mij woont in t straatje t.o. het A&S
avondschool en volwassenen onderwijs als ik t goed heb.quote:
Ze wilden er een "moderne" stad van maken...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Woon nu alweer een paar maanden met veel plezier in Welten.
Voorheen op de Heugden in Eikenderveld maar Welten is toch een hele vooruitgang zeg.
Heerlen zelf en zeker het centrum vind ik oerlelijk. Heb wel eens plaatjes gezien van Heerlen in vroegere tijden en toen zag het er veel beter uit, ze hadden al die oude gebouwen en huizen nooit moeten slopen en er nooit betonnen jaren zestig rotzooi voor in de plaats moeten zetten.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze wilden er een "moderne" stad van maken...![]()
Met een naam als Meijers of Meyers heb je in heerlen idd flink wat mogelijkheden jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef scrub_nurse het volgende:
ze is verhuisd, wel in heerlen volgens mij.
Ik weet niet meer hoe haar man heet, tim meyer of meyers, tja en dan heb je toch vele mogelijkheden..
timquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef scrub_nurse het volgende:
ze is verhuisd, wel in heerlen volgens mij.
Ik weet niet meer hoe haar man heet, tim meyer of meyers, tja en dan heb je toch vele mogelijkheden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |