KVK is toch naast de Hogeschool en dat nieuwe Technohouse?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee heerlen centrum naast de kvk, en t stadhuis
Volgens mij zijn ze daar ook alweer wegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
KVK is toch naast de Hogeschool en dat nieuwe Technohouse?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
KVK is toch naast de Hogeschool en dat nieuwe Technohouse?
euh.. tsja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:07 schreef morgaine21 het volgende:
Laatst waren we in Heerlen en toen reden we door een (volgens mij vriend erg slechte) buurt. Hij wees me daar op een put waar ooit eens een meisje vermoord in is terug gevonden. Meer wist mn vriend er niet over te vertellen. Hij had het gehoord in de tijd dat hij nog studeerde aan de hogeschool. Weet iemand daar iets meer van?
Ik zal het zo eens vragen hoe die buurt precies heet, mn vriend is meer thuis in Heerlen dan ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. tsja..
welke buurtIk ken wel meerdere "slechte" buurten in Heerlen.. overigens vind ik dat "slechte" meestal wel meevallen
weet je anders een herkenningspunt ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:14 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens vragen hoe die buurt precies heet, mn vriend is meer thuis in Heerlen dan ik.
dat was een jongetje en dat is aan t plein bij de oude bieb, als je tussen die huizen doorgaat , daar waar jezus op die zuil staat toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:07 schreef morgaine21 het volgende:
Laatst waren we in Heerlen en toen reden we door een (volgens mij vriend erg slechte) buurt. Hij wees me daar op een put waar ooit eens een meisje vermoord in is terug gevonden. Meer wist mn vriend er niet over te vertellen. Hij had het gehoord in de tijd dat hij nog studeerde aan de hogeschool. Weet iemand daar iets meer van?
vandattum jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
weet je anders een herkenningspunt ofzo?
Het enige lijk in een put waar ik van weet, was van een jongen van de molenberg. Vroeger een aardig jochie, beetje wildebras, verkeerde vrienden, drugs etc. Vermoord voor wat drugs en gedumpt op het tempsplein
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:32 schreef teamlead het volgende:
Tempsplein is toch geen slechte buurt
waar zie je dat afzeiken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:36 schreef Tjahzi het volgende:
begint meer een ex-heerlenaars die heerlen afzeiken topic te worden.
idd ja komt me bekend voor dat is bij mijn tandarts in de straat..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:07 schreef morgaine21 het volgende:
tandarts Ramakers?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:12 schreef TimC het volgende:
[..]
idd ja komt me bekend voor dat is bij mijn tandarts in de straat..
hmz.. kan het ff niet plaatsenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:20 schreef TimC het volgende:
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_guv64777.jpg]afbeelding][/URL]
Om maar even mijn positie in Heerlen weer te geven![]()
is dat niet mezenbroek?quote:
eikenerveld?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:33 schreef teamlead het volgende:
[afbeelding]
om mijn positie maar even aan te geven dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |