abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84850651
LOA.. Daar ga ik juist voor :)

Ben ook erg benieuwd naar Papa Roach..
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:52:24 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84850832
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef dveckeveld het volgende:
LOA.. Daar ga ik juist voor :)

Ben ook erg benieuwd naar Papa Roach..
Ik heb die al een keer gezien en het kon me toen niet zo bekoren. Niet zo mijn ding.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_84885252
LOA was fantastisch! Geluid was in het begin beetje minder maar werd gelukkig snel beter.

Je kon duidelijk merken dat de meeste mensen in de zaal voor Papa Roach kwamen..
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:57:33 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_84885288
Ik vond LOA lachwekkend slecht :').

We kwamen wat later binnen door een trage ober en ik dacht oprecht dat er een LOA-coverband bezig was de eerste paar min. Wat zong die gozer beroerd zeg, die had echt minstens 3 joints in zijn mik :P.

PR vond ik wel weer ok eigenlijk, moest er weer ff inkomen, maar dat rockte tenminste met echt wat energie...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:09:45 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84885544
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond LOA lachwekkend slecht :').

We kwamen wat later binnen door een trage ober en ik dacht oprecht dat er een LOA-coverband bezig was de eerste paar min. Wat zong die gozer beroerd zeg, die had echt minstens 3 joints in zijn mik :P.

PR vond ik wel weer ok eigenlijk, moest er weer ff inkomen, maar dat rockte tenminste met echt wat energie...
Volgens mij was het wel wat anders dan een paar jointjes. Damn hij zager vaag uit en hij deed nog vager :D

Btw, Papa Roach speelde geen She Loves Me Not :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:31:02 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84886029
Ok het was gisteren best wel weer lekker :)

Ik was er om iets over half 9. Nog een klein stukje van Life of Agony mee gepakt. Ze waren beter dan de vorige keer dat ik ze zag, hoewel ik het nog steeds vreemde muziek vindt. Vage zanger ook, maar ook wel weer grappig :D

Toen Papa Roach. We zijn op het balkon gaan staan. Stonden helemaal vooraan dus konden het super goed zien. Ook wel leuk voor mijn vriendin die 1.63m is.
Op zich vet optreden, hoewel het me wel opvalt dat Coby zijn stem elke keer dat ik hem zie zwakker wordt.
De eerste keer dat ik ze zag was uit het lovehatetragedy tijdperk en daarna eigenlijk met elke nieuwe tour naar het concert geweest (op vorig jaar na) en zeker bij het laatste album gaat hij toch wel erg vaak de fout in. Dus even een afspraak maken met een zangcoach.

Band speelde verder wel erg netjes. Zit echt goed in elkaar en klinkt ook live prima. Ook die nieuwe drummer is wel een aanwinst vind ik. Doet het goed :)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:32:29 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_84886068
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens mij was het wel wat anders dan een paar jointjes. Damn hij zager vaag uit en hij deed nog vager :D

Btw, Papa Roach speelde geen She Loves Me Not :(
Daarom vind ik het nog knap dat er mensen zijn die het goed vonden :'). Ik vraag me dan af of dit hun eerste concert was ofzo :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:37:05 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84886215
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom vind ik het nog knap dat er mensen zijn die het goed vonden :'). Ik vraag me dan af of dit hun eerste concert was ofzo :P.
Nou ja ik vond het niet slecht ofzo. Op het moment dat ik binnen kwam zong hij ook niet echt slecht. Maar het is niet mijn ding.

Ik kende wel een 1 liedje, maar geen idee hoe die heet. 1 van de laatste. Volgens mij de een na laatste.
pi_84897786
PR was wel vet inderdaad... lekker veel energie dat ik er ook ongegeneerd uit heb gelaten haha... die eerste band was nog best grappig alleen teveel van hetzelfde en LOA is alleen leuk als je het kent volgens mij... vooral door die vage zang, maar het zat wel goed in elkaar. Vond ze dan ook niet slecht.

Maarja de sfeer bij PR was dan ook veel beter en gelukkig deden ze best veel infest nummers :D!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:10:33 #112
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:26:51 #113
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:29:56 #114
258885 Solique
I Kill You !
pi_85926951
Al geluisterd via spotify, valt me niet enorm tegen maar ook niet mee. Gewoon een aardig album om te luisteren.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:31:23 #115
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_85927011
Ah tof! Eens nieuwe album luisteren :D
  donderdag 2 september 2010 @ 12:58:37 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85982353
Nog niet kunnen luisteren, wel al gedownload....
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:38:01 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86014080
Geluisterd en wel positief.
De nieuwe nummers vond ik niet zo geweldig. Een beetje soft. Zelfs voor Papa Roach.
Het live gedeelte vind ik wel erg lekker. Je hoort heel veel terug uit optredens die ik gezien heb en dat is wel vet. Roept toch herinneringen op :)

Hoewel de stem van Coby wel erg verbazend goed is en het publiek voor mijn gevoel niet 100% als publiek klinkt. Volgens mij is daar een aardige filter overheen gegaan.
Ondanks dat wel lekker om te luisteren :)
pi_148562504
Thanks belsen :s).

Binnenkort nieuw album :Y. https://en.wikipedia.org/wiki/F.E.A.R._%28album%29
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')