Ok het was gisteren best wel weer lekker

Ik was er om iets over half 9. Nog een klein stukje van Life of Agony mee gepakt. Ze waren beter dan de vorige keer dat ik ze zag, hoewel ik het nog steeds vreemde muziek vindt. Vage zanger ook, maar ook wel weer grappig

Toen Papa Roach. We zijn op het balkon gaan staan. Stonden helemaal vooraan dus konden het super goed zien. Ook wel leuk voor mijn vriendin die 1.63m is.
Op zich vet optreden, hoewel het me wel opvalt dat Coby zijn stem elke keer dat ik hem zie zwakker wordt.
De eerste keer dat ik ze zag was uit het lovehatetragedy tijdperk en daarna eigenlijk met elke nieuwe tour naar het concert geweest (op vorig jaar na) en zeker bij het laatste album gaat hij toch wel erg vaak de fout in. Dus even een afspraak maken met een zangcoach.
Band speelde verder wel erg netjes. Zit echt goed in elkaar en klinkt ook live prima. Ook die nieuwe drummer is wel een aanwinst vind ik. Doet het goed
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"