Ik ben wel van plan om te gaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef Cyaa het volgende:
ik ga ze zien op 15 oktober in 013! Nog meer mensen hier?
Ik koop zaterdag meteen een kaartje.
De vvk begint pas zaterdagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om te gaan.
Maar moet nog een kaartje kopen. Ga ik waarschijnlijk vanavond doen. Anders morgen
I'll be there... En volgende week cd! Ik heb al stiekem gezocht naar torrents maar die schijnen niet zo goed te zijn (radio rip) dus ik wacht geduldig af...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef Cyaa het volgende:
ik ga ze zien op 15 oktober in 013! Nog meer mensen hier?
Ik koop zaterdag meteen een kaartje.
Idd.. Ik denk dat ik mijn moeder maar regel...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Cyaa het volgende:
w00t ik heb dus 2 kaartjes gekocht! Wordt dope....maar de laatste trein om 23:00u?damn, dat is zwaar klote
iddquote:Op woensdag 6 september 2006 19:22 schreef Bellah het volgende:
[..]
Idd.. Ik denk dat ik mijn moeder maar regel...![]()
Ieg hebben ze wel nu treinkaartjes actie bij Kruidvat dat je gewoon kaartje koopt voor 10,- en dan kun je overal naartoe... Scheelt best wat (lees: uit Roermond) alleen lullig dat je dan niet meer terugkomt omdat de laatste al weg is![]()
Ik download het nu en duurt 2 min in totaalquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef Cyaa het volgende:
ik download nu het album! Nog een kwartiertje
Edit: nog 4 min![]()
EDIT: Ik luister m nu!!! Ze hebben echt een totaal andere stijl nu![]()
t klinkt wel goed!
nog een edit:
het is geen cd-rip of gelekte versiemaar als het goed is wel alle nummers enz. alleen eentje sowieso in live uitvoering
Welke nummers zijn er gerapt op het 2e?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:00 schreef Komakie het volgende:
Er wordt bijna niet meer gerapt zoals op de eerste 2 albums.
quote:Op zondag 10 september 2006 11:33 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Welke nummers zijn er gerapt op het 2e?
She loves me not. (maar ook maar een stukje)quote:Op zondag 10 september 2006 11:33 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Welke nummers zijn er gerapt op het 2e?
Dat had ik ook, ik dacht 'nou dat begint lekker' maar van de middelste tracks is me weinig bijgebleven, misschien moet ik hem wat vaker luisteren...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
She loves me not. (maar ook maar een stukje)
De rest weet ik ff niet. Niet meer zo veel idd.
Ik heb het album nu een paar keer geluisterd en ik vind dat hij heel sterk begint. De eerste 3 nummers zijn echt vet.
Maar na een tijdje kakt het een beetje in. Aan het einde zitten wel weer een paar vette tracks. Midden stuk vind ik niet zo goed. Begin en einde is wel ok
Nouja ik ervaar het zo:quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik dacht 'nou dat begint lekker' maar van de middelste tracks is me weinig bijgebleven, misschien moet ik hem wat vaker luisteren...
Ik heb precies het tegenovergestelde. Ze hebben een veel volwassenere en serieuzere sound dan voorheen. Ik dacht eerst dat ik naar een andere band luisterde.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja ik ervaar het zo:
1 ...To Be Loved 3:01 erg vet
2 Alive 3:22 vet
3 Crash 3:21 erg vet[/v]
4 The World Around You 4:35 [b]redelijk vet
5 Forever 4:06 wel ok maar traag
6 I Devise My Own Demise 3:36 vvet
7 Time Is Running Out 3:23 bagger
8 What Do You Do? 4:22 [bbagger[/b]
9 My Heart Is A Fist 4:58 matig
10 No More Secrets 3:15 Vet. zeker na de 3 laatste liedjes
11 Reckless 3:34 matig
12 The Fire 3:29 matig
13 Roses On My Grave 3:13 apart maar het klinkt wel grappig
14. Scars Live Vet nummer met een goede stem, hoewel het irritant is dat hij het publiek regelmatig laat zingen
15. S.O.S. (UK Bonus track) Die is weer vet
Zo ervaar ik hem nu.
Eigenlijk wel als een redelijk album maar te veel baggernummers er tussendoor. Hij begint echt super met 6 goede nummers maar daarna zakt hij wel redelijk door het ijs. Op een paar nummers na. Grappig dat ik precies de eerste helft van het album vet vindt en de andere helft niet
Toen was ik bier aan het halen dus die heb ik grotendeels gemistquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Hiphop is totaal mijn smaak niet en toen die Linda erbij kwam was het dieptepunte cht wel bereikt
Niks aan gemistquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Toen was ik bier aan het halen dus die heb ik grotendeels gemist
Ik vond het een vrij lastig concert om te fotograferen inderdaad, weinig frontlights, veel rockvingers en vuisten uit het publiek waar je op blifjt focussen en Coby blijft inderdaad geen seconde stil staan! Maar goed, we hebben toch nog wat leuke foto'squote:Op donderdag 21 juni 2007 12:30 schreef PiperMaru het volgende:
De exif is er ook uit
Ik heb een Canon 30D en meeste tijd met een Sigma 70-200 F2.8 gefotografeerd.
Ik stond eerst helemaal vooraan maar heb daar geen enkele scherpe foto kunnen nemen. Niet alleen omdat het publiek zo los ging, maar ook omdat die zanger geen seconde stil bleef staan. Daarna nog verschillende posities in de zaal uitgeprobeerd. Ik heb jou volgens mij ook zien staan. Er waren ook niet zo veel fotografen
Waar zou ik die kunnen vindenquote:
Ik heb even een wallpaper in elkaar geflanst op 1280*1024:quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Mooie foto's, maar heb je ze toevallig ook nog in originele resolutie? Leuk als wallpaper
Redelijk positief waar ze normaal echt heel vaak negatief en overcritisch zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:03 schreef PiperMaru het volgende:
De review van 3voor12/utrecht staat inmiddels ook online
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:06 schreef Komakie het volgende:
Alleen de zin "Hoewel hij kan zingen, rappen en schreeuwen, schiet de zang van Jacoby Shaddix live behoorlijk te kort." vind ik nergens op slaan. Wat ik vind dat hij prima zingt...
ook eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Redelijk positief waar ze normaal echt heel vaak negatief en overcritisch zijn.
Alleen de zin "Hoewel hij kan zingen, rappen en schreeuwen, schiet de zang van Jacoby Shaddix live behoorlijk te kort." vind ik nergens op slaan. Wat ik vind dat hij prima zingt...
prachtige laatste 2 nummersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:36 schreef Komakie het volgende:
btw:
setlist:
To be Loved
Getting Away With Murder
Alive
Time Is Running Out
Born With Nothing, Die With Anything
She Loves Me Not
Forever
Dead Cell
Broken Home
Crash
Take Me
Scars
Reckles
Coffin Nail
Snakes
Between Angels And Insects
Last Resort
Moh ik vind Last Resort nu zo langzamerhand wel een beetje te voor de hand liggend worden. Hoewel ze vorige keer in de 013 die niet als laatsten speelden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef Patrijz het volgende:
[..]
prachtige laatste 2 nummersals we het over best for last hebben (imo)
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moh ik vind Last Resort nu zo langzamerhand wel een beetje te voor de hand liggend worden. Hoewel ze vorige keer in de 013 die niet als laatsten speelden.
Ik moet zeggen dat ik het ook niet echt een supervet nummer vind.
vetquote:Op donderdag 23 april 2009 18:07 schreef Terpentin07 het volgende:
Jacoby stond later nog buiten.Hij was echt heel relaxt.Heeft met iedereen gesproken en de kaarten hebben wij laten signeren.Twee vrienden zijn nog met hem op de foto gegaan.
Ik denk zo rond twaalf uur.Wij zijn nog wat gaan drinken op het leidseplein en liepen langs de melkweg terug.Ik wou eigenlijk alleen nog naar huis maar die twee begonnen zich als groupies te gedragen.Maar hij was echt super aardig en bleef met iedereen praten.Je bent ook op RaR?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:10 schreef AgeEll het volgende:
[..]
vet
hoe laat was dit
hier wou ik ook bij zijn
Geen idee! Op podiuminfo stond dat Ill Nino voorprogramma is en LoA en PR hoofdact... maargoed wat maakt het eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:46 schreef Komakie het volgende:
Goeie shit
De laatste keer gemist, maar ik ga er nu weer bij zijn. Zeker aangezien Ill Nino ook wel lachen is
Maar is Papa Roach nou eigenlijk de hoofdact van de 3 of hoe zit het
Het maakt uit in speeltijd. Een voorprogramma krijgt max een half uurtje. De hoofdact minimaal een uur. Zit liever naar een uur Papa Roach te kijken dan naar een uur Ill Nino of LoA.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:08 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Geen idee! Op podiuminfo stond dat Ill Nino voorprogramma is en LoA en PR hoofdact... maargoed wat maakt het eigenlijk uit?
Dat is waarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het maakt uit in speeltijd. Een voorprogramma krijgt max een half uurtje. De hoofdact minimaal een uur. Zit liever naar een uur Papa Roach te kijken dan naar een uur Ill Nino of LoA.
Ill Nino heb ik al een keer eerder live gezien. Op zich best wel leuk, maar ik hoef er geen uur naar te luisteren. Half uurtje dan heb ik het wel gezien. LoA had voor mij helemaal niet gehoeven, maar dat is niet andersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:27 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Dat is waar, volgens mij spelen dan in ieder geval Papa Roach en LoA even lang... Ik vind Ill Nino ook wel geinig hehe... gaat lekker terug naar mijn nu-metal roots allemaal
!
Mja ik was hun nieuwere albums ff aant luisteren en is wel iets anders... maar het blijft Nu-Metal vind ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Komakie het volgende:
Hmm ik kijk net ff op de site van 013 en zit dat clipje van Ill Nino te kijken en dat klinkt wel wat minder Nu-Metal dan vroeger. Nog wel een beetje die richting op, maar ook wel iets geevolueerd. Ach ja dat hebben al die bands. Klinkt lekkerder dan hun oude werk.
Dus ik dacht, ik kijk eens even welke albums ik heb want volgens mij heb ik alleen de oude. Heb ik de nieuwe ook gewoon nog en heb ik ze nog niet eens geluisterd. Misschien toch maar eens doen.
Net even dat stukje op de site van 013 geluisterd en het voelt een beetje als de vreemde eend in de bijt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:18 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Mja ik was hun nieuwere albums ff aant luisteren en is wel iets anders... maar het blijft Nu-Metal vind ikAlleen inderdaad wel iets andere invloeden, meer ruimte voor de latin en iets meer metal riffs... lijkt me wel leuk, maar komt natuurlijk hoofdzakelijk voor Papa Roach ;-)! LoA ken ik verder nog helemaal niet!
Tegelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef Bekka90 het volgende:
Ik hoop echt dat Papa Roach de hoofdact is.
Vriend van mij zei (hij gaat ook) dat Life of Agony en Papa Roach samen spelen. Tegelijk.... Hij had dat ergens gelezen zei hij. Nou ik hooooop toch echt niet. Dat zou heel zuur zijn. Il Nino is als voor programma echt amazing, maar ik prefer toch liever Papa Roach <3
Haha! Het kan wel zijn dat ze geen onderscheid maken in wie de hoofdact is, heb ik ook wel eens gehad met lostprophets+seether... Maar tegelijk, dat lijkt me niet!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef Bekka90 het volgende:
Ik hoop echt dat Papa Roach de hoofdact is.
Vriend van mij zei (hij gaat ook) dat Life of Agony en Papa Roach samen spelen. Tegelijk.... Hij had dat ergens gelezen zei hij. Nou ik hooooop toch echt niet. Dat zou heel zuur zijn. Il Nino is als voor programma echt amazing, maar ik prefer toch liever Papa Roach <3
Als Ill Nino het voorprogramma is, probeer ik daar wel bij te zijn, dan mag van mij daarna wel Papa Roach komen en LoA afsluiten. Kan ik wat vroeger naar huisquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:21 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha! Het kan wel zijn dat ze geen onderscheid maken in wie de hoofdact is, heb ik ook wel eens gehad met lostprophets+seether... Maar tegelijk, dat lijkt me niet!Ze spelen gewoon na elkaar hoor!
Ill Nino komt niet hè... die zanger heeft rugproblemen. Zag in je vorige post dat je o.a. daarom wilde komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:46 schreef Komakie het volgende:
*Flinke schop*
Iemand die in de Melkweg was?
Ik ga vanavond naar de 013, maar ik wil ff weten hoe laat het ongeveer afgelopen is. Ik gok een uurtje of 11, maar wil het ff een beetje zeker weten. Mijn vriendin gaat mee en die moet de volgende dag weer om 5:45 haar bed uit terwijl het voor haar al bijna onmogelijk is om vroeg op te staan en nog onmogelijker om te kort te slapen. Dus dan kan ik haar voorzichtig voorbereiden
Weet ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:44 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Ill Nino komt niet hè... die zanger heeft rugproblemen. Zag in je vorige post dat je o.a. daarom wilde komen
Ik heb die al een keer gezien en het kon me toen niet zo bekoren. Niet zo mijn ding.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef dveckeveld het volgende:
LOA.. Daar ga ik juist voor
Ben ook erg benieuwd naar Papa Roach..
Volgens mij was het wel wat anders dan een paar jointjes. Damn hij zager vaag uit en hij deed nog vagerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond LOA lachwekkend slecht.
We kwamen wat later binnen door een trage ober en ik dacht oprecht dat er een LOA-coverband bezig was de eerste paar min. Wat zong die gozer beroerd zeg, die had echt minstens 3 joints in zijn mik.
PR vond ik wel weer ok eigenlijk, moest er weer ff inkomen, maar dat rockte tenminste met echt wat energie...
Daarom vind ik het nog knap dat er mensen zijn die het goed vondenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel wat anders dan een paar jointjes. Damn hij zager vaag uit en hij deed nog vager
Btw, Papa Roach speelde geen She Loves Me Not
Nou ja ik vond het niet slecht ofzo. Op het moment dat ik binnen kwam zong hij ook niet echt slecht. Maar het is niet mijn ding.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom vind ik het nog knap dat er mensen zijn die het goed vonden. Ik vraag me dan af of dit hun eerste concert was ofzo
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |