nee, nog niet.. eerst naar huis... een internetcafe hier is een hok met mini afwerkplekjes, computers en tl-verlichting.. geen drank (op wat flesjes fris na) te verkrijgen hier..quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmz.. het is behoorlijk traag aan het worden. Tijd om zo eens naar huis te gaan dus.
ach, beter dan nietsquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, nog niet.. eerst naar huis... een internetcafe hier is een hok met mini afwerkplekjes, computers en tl-verlichting.. geen drank (op wat flesjes fris na) te verkrijgen hier..
Afwerlkplekjes in een internetcafe?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, nog niet.. eerst naar huis... een internetcafe hier is een hok met mini afwerkplekjes, computers en tl-verlichting.. geen drank (op wat flesjes fris na) te verkrijgen hier..
weg'zequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, meer mense die internetten inderdaad
Goed, geniet van het warm weer, ik ben er weg van
andere gewoontes daar hequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afwerlkplekjes in een internetcafe?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit me hier helemaal de tering te vervelen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zit je naar p0rn te surfen, berijdt een vrouw je gelijk. Supergeil
jij hebt dus wel toegangquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hier ontmoet je wel makkelijk nieuwe mensen
als t zo heet isquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Nee rot op! Ik wil geen seks! Ik wil KIJKEN naar seks!"
Ga bij Astrid langs.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit me hier helemaal de tering te vervelen
binnen ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus wat is het warm buiten.
dat meen je nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus wat is het warm buiten.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:37 schreef qu63 het volgende:
Sjowhan!
pr0nforum part 2
http://forum.fok.nl/forum/128
Koffie drinken en bijbabbelen? Verveel je je ook niet.quote:
Jammer. Mooi getal wel: 27quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |