werkelijk? waar staat dat? want als die grafzooi samen met talpa 2 komt dan is televisie nog kutter en waardelozer geworden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:28 schreef Keramiekplaatser het volgende:
En dan te bedenken dat er 1 augustus nog een tweede Nederlandse MTV bijkomt.
Die is er al, net als TMF NL en TMF Party. Je moet alleen wel digitale tv hebben om dat te kunnen zien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:28 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Vreemd, er staat toch echt 1 augustus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Die is er al, net als TMF NL en TMF Party. Je moet alleen wel digitale tv hebben om dat te kunnen zien.
quote:HILVERSUM - MTV Benelux lanceert op 1 augustus, als de muziekzender wereldwijd 25 jaar bestaat, MTV Brand New Digital TV. Het kanaal is verkrijgbaar via digitale televisie.
Het kanaal is de tweede Nederlandse MTV-zender en gaat 24 uur per dag, zeven dagen per week uitzenden
Volgens een woordvoerster dinsdag ligt de nadruk op de laatste trends en hypes in de muziek en het spotten van nieuwe en originele artiesten. "Dus geen Robbie Williams en Christina Aguilera." Dagelijks zijn er ook registraties van concerten.
MTV Brand New trapt op 1 augustus om 12.00 uur af met een twee uur durende special. Daarin aandacht voor de opmerkelijkste momenten uit de geschiedenis van de muziekzender.
O dat vind ik nou net niet. Om 12 uur snachts is er nu altijd wel iets op tv om heerlijk bij in slaap te vallen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef thedude0 het volgende:
digitale televisiewat een geldverspilling.
Ik val ook wel in slaap zonder een flitsende en herriemakende tv voor mijn hoofdquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
O dat vind ik nou net niet. Om 12 uur snachts is er nu altijd wel iets op tv om heerlijk bij in slaap te vallen.
XXX-channel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
O dat vind ik nou net niet. Om 12 uur snachts is er nu altijd wel iets op tv om heerlijk bij in slaap te vallen.
Hopelijk is dat de indy mtv, en geen VH1quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:28 schreef Keramiekplaatser het volgende:
indy mtv? MTV2 zul je wel bedoelen. Sinds wanneer is die nieuw? Die bestaat al jaren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:16 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Hopelijk is dat de indy mtv, en geen VH1
Want je ziet er lekker uitquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:35 schreef mymoodfentje het volgende:
JIJ MOET MEE NAAR DIEMEN ZUID
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |