Ik vind 't goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Avond van de Wansmaak dit of zo?
Ik heb gisteren al Rien Hoogendoorn en een foto van mezelf erin gegooid.. al m'n kruit verschoten wat dat betreft.quote:
cannibal dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef Neleos het volgende:
vertelt het verhaal van hoe een mijnexpeditie compleet in de mist loopt. Packer en zijn collega's zitten vast in de Rocky Mountains, zonder voedsel en zijn gedwongen om vlees van de doden te eten.
Een hele slechte film, maar ik heb me doodgelachen.
Cannibal Horror!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hebt de titel bijna goed![]()
Cannibal ...........
Ik bedoelde dat projectje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij mij is het nog avond hoor.. wicked wyccie witch of the south..
quote:
Weet ik toch poppie.. jouw projectje is de as waaromheen mijn grap roteerde..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat projectje.
[afbeelding]
Ohquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet ik toch poppie.. jouw projectje is de as waaromheen mijn grap roteerde..
quote:
Bang dat je d'r niet van kan slapen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Neleos, jij mag nooit meer plaatjes posten..
Goed plan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken of ik 'm kan downen.
je bedoelt natuurlijk legaal online kopenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken of ik 'm kan downen.
Hoezo? Downloaden is gewoon legaal hoor....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:41 schreef Irakeez het volgende:
[..]
je bedoelt natuurlijk legaal online kopen
owja uploaden was illegaal :pquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoezo? Downloaden is gewoon legaal hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |