MJ zit tegenwoordig toch in 1 of ander moslim-land? Misschien dat het daaraan ligt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:18 schreef Asmodian het volgende:
Sorry, ik loop inderdaad een beetje achter![]()
[..]
Dat zal't zijn
Bahrein idd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
MJ zit tegenwoordig toch in 1 of ander moslim-land? Misschien dat het daaraan ligt.
Ja, handig danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja! Ik doe dat meestal met MSN, gaat supersnel. Maar ik wil niet zomaar iedereen in mijn MSN hebben
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al eens nettere manieren heb gezien om een tracheotomie toe te passen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:19 schreef Homdeck het volgende:
wel een elastische adamsappel
MaJo zit in Marokko, toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
MJ zit tegenwoordig toch in 1 of ander moslim-land? Misschien dat het daaraan ligt.
Een film naar een Musical? of een Beatles-film?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:19 schreef Neleos het volgende:
Eigenlijk is dit ook meer een vraag voor MaJo.
MaJo wel, Michael Jackson nietquote:
De film is een musicalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Een film naar een Musical? of een Beatles-film?
Ach, ik geef haar punten als MJ en ik zag ook dat Neleos het over haar had, dus achquote:
Te diep in het glaasje gekeken, eerderquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Heb je een zonnesteek opgelopen, Asmo?
Maar dat is 'm niet. Het is ook geen vampier.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lestat is een nieuwe musical...
Ah klopt ja. De nieuwe van Elton Johnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lestat is een nieuwe musical...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |