Je bent de man..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef Neleos het volgende:
Videoclip regisseur
Ik heb enkel een Hotmail-adres omdat ik dat 8 jaar terug voor registratie op MSN gebruikte. Volgens mij is het adres zelf allang opgeheven. Is in vergelijk met Gmail ook erg onhandig; Gmail kun je gewoon in je mailprogje laten binnenkomen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wat ouderwets, ben gewend aan mijn Hotmail. Heb ook geen zin om een evt. nieuw e-mailadres door te geven.
Ik ook, maar ik heb gmail voor het geval iemand me muziek wil sturen. Dan is het wel handig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wat ouderwets, ben gewend aan mijn Hotmail. Heb ook geen zin om een evt. nieuw e-mailadres door te geven.
Zo te lezen speelde hij het slechts.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:13 schreef Asmodian het volgende:
Is hij de regisseur?
Volgens mij heeft Neleos het antwoord al gegevenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:15 schreef Asmodian het volgende:
Is hij dan de Choreograaf?
Israelische internet-censuurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:15 schreef Haruhi het volgende:
Het antwoord is al gegeven hoor Asmo...
Met alle bekende acteurs en muzikanten uit die tijd. Maar de clip slaat nergens op, nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, het is een gigantisch slechte clip.. maar dat aspect is wel enigszins melig.
Dat is wel een goeie ja! Ik doe dat meestal met MSN, gaat supersnel. Maar ik wil niet zomaar iedereen in mijn MSN hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:12 schreef Soempie het volgende:
Ik ook, maar ik heb gmail voor het geval iemand me muziek wil sturen. Dan is het wel handig.
Nee, vooral geen vreemde mensen hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja! Ik doe dat meestal met MSN, gaat supersnel. Maar ik wil niet zomaar iedereen in mijn MSN hebben
Dat zal't zijnquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, vooral geen vreemde mensen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |