Ik ga dat goed rekenen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef Asmodian het volgende:
Een klein Grungebandje wiens naam ik altijd vergeet. Huppelepup Loves Bone ofzo
Huh, ik dacht dat ik juist één dezer dagen ergens de vraag had gelezen welk lid van Nirvana niet meer leeft en dat hij het was.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef Neleos het volgende:
Nee, het was een tribute voor iemand die is overleden, Novoselic leeft nog.
Ik weet wel dat Dave Navarro, oud gitarist van The Peppers het uit heeft met Carmen Elektra, bedoel je dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat ik juist één dezer dagen ergens de vraag had gelezen welk lid van Nirvana niet meer leeft en dat hij het was.
Oh wacht...het was iemand van RHCP...ook zo'n buitenlandse naam.
Yahay!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ga dat goed rekenen.
Temple of the Dog was een tijdelijk grunge-project uit 1990. De doelstelling was om als eerbetoon aan de in dat jaar overleden Andrew Wood (Mother Love Bone) een album te maken.
Asmodian + 1
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef Neleos het volgende:
Ik weet wel dat Dave Navarro, oud gitarist van The Peppers het uit heeft met Carmen Elektra, bedoel je dat?
maar..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat ik juist één dezer dagen ergens de vraag had gelezen welk lid van Nirvana niet meer leeft en dat hij het was.
Hillel Slovak of zo??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht...het was iemand van RHCP...ook zo'n buitenlandse naam.
Ik ken alleen Hunger Strike, die heb ik een paar keer gehoord.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb het nog liggen in Nederland. Niet eens een verkeerd album
Daar noem je zomaar een van de volkshelden hieroquote:
Dat is dan ook meteen het beste nummerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ken alleen Hunger Strike, die heb ik een paar keer gehoord.
2001 bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
11 september 2000?
Dat kloptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ergens in 2004; daarna kwamen de vraag-en-aanbod topics op Fok...
Oh ja, Kurt Cobainquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welk lid van Nirvana is dood? Voor 100.000 gulden.. en jij denkt Novoselic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |