Dank. Eigenlijk zoek ik (nu al) iemand die het op 2 augustus - en een dag of twee daarna - even wil overnemen in verband met ziekenhuisopname.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, je bent echt goed bezig met de topics, Daf!![]()
Ik wil het wel van je overnemen zodra ik terug ben, om de 'workload' te spreiden tijdens MaJo's afwezigheid
Ik meld mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dank. Eigenlijk zoek ik (nu al) iemand die het op 2 augustus - en een dag of twee daarna - even wil overnemen in verband met ziekenhuisopname.
Mooi. Moet je een .txt hebben van de OP of kun je die wel uit de OP van een willekeurig topic filteren?quote:
quote:
quote:Wat ben ik geworden
Mijn liefste [zoetste] vriend
Iedereen die ik ken
gaat weg in het end.
En jij kan het allemaal hebben
mijn rijk van stof
Ik zal je teleurstellen
Ik zal je pijn doen
Ik heb al menigmaal topics geopend in dit spel, ik weet wel hoe het moetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mooi. Moet je een .txt hebben van de OP of kun je die wel uit de OP van een willekeurig topic filteren?
Ja, zelfs ik kan daaraan twijfelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:44 schreef Asmodian het volgende:
Aii, dit is problematisch... Aan wie moet ik nu het punt toekennen
Geef 'm maar aan Neleos. Hij heeft het goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:44 schreef Asmodian het volgende:
Aii, dit is problematisch... Aan wie moet ik nu het punt toekennen
Je bent vergeven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:48 schreef Asmodian het volgende:
Ik hoop dat je het me kunt vergeven, wyccie
Ik vind de Cash versie ook mooier. Het raakt je echt. Hij geeft het nummer een hele andere betekenis... De clip is ook waanzinnig ontroerend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geef 'm maar aan Neleos. Hij heeft het goed.
Ik wíst het wel, maar omdat ik die van Cash mooier vind, en bij die eerste zin meteen zijn stem in gedachten had, zei ik dat het van Cash was![]()
Dat is bijna goed, weet je ook hoe die vriend heet, of de band waar hij in speelde?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:52 schreef Asmodian het volgende:
Was dat niet omdat een vriend van Chris Cornell's was overleden, als soort tribute?
Als je Temple Of The Dog had gekend, was dit wel duidelijk genoeg geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stel je vraag dan iets duidelijker alsjeblieft...
Het lijkt me nogal logisch dat "om muziek te maken" niet goed is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stel je vraag dan iets duidelijker alsjeblieft...
Da's hoogstwaarschijnlijk waar. Hoewel...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als je Temple Of The Dog had gekend, was dit wel duidelijk genoeg geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |