quote:
Nah kutkindquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:22 schreef rena het volgende:
Ik ga slapenTot over 3 weken
![]()
![]()
![]()
![]()
En speciaal voor het Spook:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je elleboog begint aan de ene kant van je arm ('onder') en je onderarm begint aan de andere kant ('boven')quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jaiig toen ik net het ff controleerde was het idd daar.. maarja het is maar waar jij vind dat de elleboog begint.. onder of boven
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:22 schreef rena het volgende:
Ik ga slapenTot over 3 weken
![]()
![]()
![]()
![]()
En speciaal voor het Spook:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh, die kan ik even niet thuisbrengen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat publiek dan met die "we sterven binnenkort koppen"
Ja die lui in het publiek hoe ze kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh, die kan ik even niet thuisbrengen?
Da's ook weer zo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tis goed schat.. maar voor de rest klopt de theorie wel![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die lui in het publiek hoe ze kijken![]()
Ah, je had een aanhalingsteken verkeerd geplaatst!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Maar waar de neuk slaat "we sterven binnenkort koppen" dan op?
Ah en ik dacht ik zal is een aanhaling gebruiken voor de geinquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, je had een aanhalingsteken verkeerd geplaatst!
Je bedoelt het publiek met die "we sterven binnenkort"-koppen.!
Vieren dat er iemand 25 werd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:43 schreef MissBliss het volgende:
Waarmee?
Tof... Jij?quote:
Een kwart eeuwquote:
Dat zal toch zeker wel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een kwart eeuw
Kijk, nu verwar ik je weer met Ovi... Maar wordt dat nog speciaal gevierd??
Ik word bijna 25 maar heb geen speciaal iets geplandquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat zal toch zeker wel?![]()
MB raad eens hoe oud ik ben?!
1980 net alsquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik word bijna 25 maar heb geen speciaal iets gepland
Ik gok dat je 25 bent
Dus misschien ben je 25quote:
Ja, en dan gok ik dat jij 24 bent.quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus misschien ben je 25![]()
Of 26 dan... mja, ik ga voor 25.
Goede gokquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en dan gok ik dat jij 24 bent.![]()
![]()
Ja.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 juli 2006 04:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik ben wel blij dat je niet zo sjagrijnig bent als gister. Doet je computer het weer een beetje??
Nee, als zelfs dizer er niets mee kan dan lijjkt me dat ook een goede instelliing.quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Maar ik laat mn humeur er niet meer door verpesten
Truste!quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, als zelfs dizer er niets mee k!an dan lijjkt me dat ook een goede instelliing.![]()
waar ik mijn laatste geijl in kwijt kan. Alvast een goede nacht.![]()
Ik ben moe ik ga eens kijken of er nog een topic is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |