Heeft die gast humor!?quote:
Nou, eigenlijk, hè, heeft die gast jou wel gemaakt, dus enige vorm van humor kent hij wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heeft die gast humor!?
IK, NATUURLIJK!!!
Nofi aan alle gelovigen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk, hè, heeft die gast jou wel gemaakt, dus enige vorm van humor kent hij wel.
Bewijs het maar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk, hè, heeft die gast jou wel gemaakt
Who's your daddy?quote:
Moet je tegen een weeskind zeggen terwijl je haar aan het nemen bent. Kijken of ze daarna nog steeds zo geil is.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je tegen een weeskind zeggen terwijl je haar aan het nemen bent.
Wat is Relegie?quote:
Soort van Imam?quote:
Is Iman niet de vrouw van David Bowie? Misschien bedoelde hij die.quote:
YO!quote:
Zegt wat over je niveau, hè.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik moet altijd hardop lachen als ik deDonald Duck
lees
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Click here to get the latest flash player.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Rondom Eenzaam
Ik moest een paar keer hárdop lachen.(Doe ik normaal nooit!
)
Dus. Kijken. [afbeelding]
Je moet gewoon je zaakjes op orde hebben!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:02 schreef rena het volgende:
[..]
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Click here to get the latest flash player.
Ik dat ding installeren. Doet hij het nog steeds niet![]()
![]()
IK ZEI TOCH DAT IK HET PROBEERDEquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet gewoon je zaakjes op orde hebben!
Doe eens aardig tegen ons aller rena.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet gewoon je zaakjes op orde hebben!
Doe ik ook. Voor mijn doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen ons aller rena.
Mijn beschermnichtquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen ons aller rena.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een teruggevalpostplaatsen
Hier! Kijken!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Rondom Eenzaam
Ik moest een paar keer hárdop lachen.(Doe ik normaal nooit!
)
Dus. Kijken. [afbeelding]
Ja, stel je voor, straks heeft ze longontsteking, dat zou balen zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
Maar rena kan wel iets hebben, hoor![afbeelding]
Maat 38. Schoenmaat. Dat heb ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
Maar rena kan wel iets hebben, hoor![afbeelding]
Ja, echt geweldig!quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hoog he![]()
die woordgrapjes..De namen van personages (verzekeraars als H. Uichelaar und so)
![]()
Ja die pan danquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig!En zó droog!
Ik moet ook telkens lachen om die verbaasde reactie ("Oh, ah.") van hem!!!!
"Linda...Je hebt ook een...pan met een steel eraan. Klopt dat?"quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die pan dan,Arjan ederveen is echt een talent,zelfs een tuinprogamma is nog grappig met hem.
quote:"Hans, zou je ons willen vertellen wat je bent?"
"Ik ben groenteman"
"Oh. Ah. En hoe lang weet je dat al?"
"Ongeveer een jaar of twee"
"Hoe reageerde je omgeving?"
"Mijn omgeving weet het niet. Ik heb het ze niet verteld"
quote:"Bob, waar zit je op?"
"Op een stoel."
"Bob, je hebt een anus."
"Euh, ja.."
"Waar zit 'ie?"
"In mijn broek. En hij zit tussen mijn billen."
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
DD ook en DD bestaal al langer dan die nikker en zijn vriend![]()
Ja en hij heeft hem ontdekt bij de uitreiking van zn zwemdiplomaquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Linda...Je hebt ook een...pan met een steel eraan. Klopt dat?"!!!
[..]
[..],
,
!
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wist je dat het punt vanaf je elleboog tot aan waar je hand begint evengroot is als je voet?![]()
Is het niet het punt waar je onderarm (dus in plaats van je elleboog) begint tot aan het punt waar je hand begint?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wist je dat het punt vanaf je elleboog tot aan waar je hand begint evengroot is als je voet?![]()
quote:
Nah kutkindquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:22 schreef rena het volgende:
Ik ga slapenTot over 3 weken
![]()
![]()
![]()
![]()
En speciaal voor het Spook:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je elleboog begint aan de ene kant van je arm ('onder') en je onderarm begint aan de andere kant ('boven')quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jaiig toen ik net het ff controleerde was het idd daar.. maarja het is maar waar jij vind dat de elleboog begint.. onder of boven
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:22 schreef rena het volgende:
Ik ga slapenTot over 3 weken
![]()
![]()
![]()
![]()
En speciaal voor het Spook:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh, die kan ik even niet thuisbrengen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat publiek dan met die "we sterven binnenkort koppen"
Ja die lui in het publiek hoe ze kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh, die kan ik even niet thuisbrengen?
Da's ook weer zo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tis goed schat.. maar voor de rest klopt de theorie wel![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die lui in het publiek hoe ze kijken![]()
Ah, je had een aanhalingsteken verkeerd geplaatst!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Maar waar de neuk slaat "we sterven binnenkort koppen" dan op?
Ah en ik dacht ik zal is een aanhaling gebruiken voor de geinquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, je had een aanhalingsteken verkeerd geplaatst!
Je bedoelt het publiek met die "we sterven binnenkort"-koppen.!
Vieren dat er iemand 25 werd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:43 schreef MissBliss het volgende:
Waarmee?
Tof... Jij?quote:
Een kwart eeuwquote:
Dat zal toch zeker wel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een kwart eeuw
Kijk, nu verwar ik je weer met Ovi... Maar wordt dat nog speciaal gevierd??
Ik word bijna 25 maar heb geen speciaal iets geplandquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat zal toch zeker wel?![]()
MB raad eens hoe oud ik ben?!
1980 net alsquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik word bijna 25 maar heb geen speciaal iets gepland
Ik gok dat je 25 bent
Dus misschien ben je 25quote:
Ja, en dan gok ik dat jij 24 bent.quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus misschien ben je 25![]()
Of 26 dan... mja, ik ga voor 25.
Goede gokquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en dan gok ik dat jij 24 bent.![]()
![]()
Ja.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 juli 2006 04:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik ben wel blij dat je niet zo sjagrijnig bent als gister. Doet je computer het weer een beetje??
Nee, als zelfs dizer er niets mee kan dan lijjkt me dat ook een goede instelliing.quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Maar ik laat mn humeur er niet meer door verpesten
Truste!quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, als zelfs dizer er niets mee k!an dan lijjkt me dat ook een goede instelliing.![]()
waar ik mijn laatste geijl in kwijt kan. Alvast een goede nacht.![]()
Ik ben moe ik ga eens kijken of er nog een topic is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |