nou dan zal ik nog eens een poging wagen om iets goeds te bedenkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:11 schreef NathaN het volgende:
Goede onzin is geen bagger.
heb je dan even een hamer voor me ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef NathaN het volgende:
Ga je gang...
Dank je welquote:
en er was geen mogelijkheid om gewoon stilletjes nog een paar uur langer te blijvenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
Jeuj... we werden om 15 uur vrijgelaten om van het warme weer te gaan genieten.
'k Zit eigenlijk liever op een koel kantoor, m'goed.
Nouja, had wel gekund eigenlijk. Maar ook in werken had ik geen zin meer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:25 schreef Stroekie het volgende:
en er was geen mogelijkheid om gewoon stilletjes nog een paar uur langer te blijven
je werd gewoon eruit geveegd ?
gebrek aan sociale dwangquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, had wel gekund eigenlijk. Maar ook in werken had ik geen zin meer..
Kwam voorheen het werk vooral op me af, nu moet ik bijna helemaal mezelf aansturen, en da's wel eens lastig als je geen zin hebt.
en Nuenen beschikt niet over een werkende dorpspomp om daar verkoeling te vinden ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is te heet, te heet, o wat is het heet
vreselijk he, nou in de lollipop was het nog heter
ja dat was niet normaal he
erger nog dan op megapann
maar goed, nu is het heet zonder eye candy
ja gewoon heet dus
ja en niet functioneel
Nee en ook geen fontijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
oss wel dan?
Altijd een dweil meenemen in de auto!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:53 schreef Stroekie het volgende:
Oh en over heet gesproken
ik ga mij nu op s heren wegen begeven in een automobiel zonder airco
dus ik ben compleet vloeibaar als ik straks thuis kom
Ik zit nog shirtloos, dus als je nou opschiet met die burrito's!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is te heet, te heet, o wat is het heet
vreselijk he, nou in de lollipop was het nog heter
ja dat was niet normaal he
erger nog dan op megapann
maar goed, nu is het heet zonder eye candy
ja gewoon heet dus
ja en niet functioneel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |