something you want to share with us?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverrredomme.
Even niet. Misschien zo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
something you want to share with us?
Truequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar hier geilen ze op commentaar leveren.
Madonna kaartje gejat... tering. Kun je nu helemaal niet gaan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb dus een complete kutdag:
Ik werk voor een kutloon, een fijne onbekende collega heeft m'n Madonna staankaartje "gejat" waardoor ik dus nu geen kaartje heb, ik ben moe, ik heb honger en heb een kut humeur.
Ik heb maandag een zitplek maar keek zó uit naar een staanplek zondagquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:07 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Madonna kaartje gejat... tering. Kun je nu helemaal niet gaan?
Wellicht had ik nog een staanplek voor de maandag over... Ik heb het voor m'n zus maar die heeft niet bijzonder veel zin.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb maandag een zitplek maar keek zó uit naar een staanplek zondag
Ik heb dus met een vriend al kaartjes voor maandagquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Wellicht had ik nog een staanplek voor de maandag over... Ik heb het voor m'n zus maar die heeft niet bijzonder veel zin.
Helaas pindakaas... die kan ik je niet verkopen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dus met een vriend al kaartjes voor maandag
En het gaat echt om de zondag, maar maybe had een lieve collega een kaartje over.
'k Zie geen popups... Leve Firefox blijkbaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:08 schreef NathaN het volgende:
Geef eens links zonder die kut errorsafe popups?
Helaas.. hier in FF erg nare popup via Javascript..quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zie geen popups... Leve Firefox blijkbaar..
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helaas.. hier in FF erg nare popup via Javascript..
Ik zie ook geen popup. Heb je geen adblock extensie geïnstalleerd?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helaas.. hier in FF erg nare popup via Javascript..
Je kunt op annuleren klikken.. maar hij's wel nasty en hij is er niet altijd..quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf er bijna niet op te klikken nou....
Die helpt niet bij een Javascript alertbox. Dan moet je heel javascript uitschakelen. Maar 2e en 3e keer laden had ik diezelfde popup weer niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie ook geen popup. Heb je geen adblock extensie geïnstalleerd?.
Cult.quote:Zak was starting to get pretty worked up, and forgetting the dream. This was just typical. He picked up the phone receiver, and heard nothing but a low monotonous tone. So the phone was out, too. Well, that was just typical.
Moody, Zak walked out into the living room.
He turned on the TV. Even this turned out to be a torturous process, involving searching under a couch cushion for the remote control, finding out it didn't work, looking around for the power cable, losing temper, finally locating it under another, discarded couch cushion, plugging the cable into the outlet, and finally turning on the TV.
Errorsafe is zo irritant dat hij door blijft zeuren, ook al klik je annuleren, totdat je geen andere keuze hebt dan installeren. Alt-F4 is inmiddels mijn standaard oplossing als ik hem tegenkom.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Je kunt op annuleren klikken.. maar hij's wel nasty en hij is er niet altijd..
Oooh, jaaah, na drie keer klikken had ik 'm ook. Die is inderdaad heel Gemeen, met vensters die zich opnieuw openen enzo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die helpt niet bij een Javascript alertbox. Dan moet je heel javascript uitschakelen. Maar 2e en 3e keer laden had ik diezelfde popup weer niet.
Ohw.. hij luisterde naar annuleren bij mij. Maar ik heb ook het tabblad maar snel gesloten..quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Errorsafe is zo irritant dat hij door blijft zeuren, ook al klik je annuleren, totdat je geen andere keuze hebt dan installeren. Alt-F4 is inmiddels mijn standaard oplossing als ik hem tegenkom.
Kan zijn dat-ie via Firefox anders reageert. Er is er nog zo een, die meteen ook een explorer venster overneemt. Even geen idee hoe die heet. Levert een blauwe pagina op, iig. Ik F4 meteen. Geen gezeik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:32 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. hij luisterde naar annuleren bij mij. Maar ik heb ook het tabblad maar snel gesloten..
Ik moet onmiddellijk denken aan de "Ceiling Fan Decapitation"-aflevering van Mythbusters.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Plafondventilator en een ventilator voor het raam...
Dus er zou al iets op je pc actief zijn eerst...quote:de reclame die je krijgt van error safe die je probeerd aan
te sporen tot installeren komt waarschijnlijk van een
geinstalleerd ad-ware programma......
Dan is het dusdanig hardnekkig dat Hitman Pro hem er niet uithaalt. Kan'k me niet voorstellen. Desondanks laat ik die meteen even draaien, nu.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef DennisMoore het volgende:
Dus er zou al iets op je pc actief zijn eerst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |