abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:59:12 #226
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_40219509
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
Ik boycot het nieuws. Zelfs POL/NWS heb ik hier uit de activetopics gehaald. .
Er schijnt iets aan de hand te zijn in Libanon?
Mjah... het Wederopbouw-feest.

Ze hadden eerst geen uitzicht meer in het leven, maar nu genoeg geloof ik.
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
pi_40219567
Ignorance is bliss. .
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:00:35 #228
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_40219568
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
Mjah... het Wederopbouw-feest.

Ze hadden eerst geen uitzicht meer in het leven, maar nu genoeg geloof ik.
En dat wordt gevierd met flink wat vuurwerk...
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
pi_40219609
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef NathaN het volgende:

[..]

Je plant in wanneer je gaat zeuren over de kou?
Inderdaad.
Waarom ken ik jou niet ergens van?
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:01:35 #230
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_40219613
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Ignorance is bliss. .
Ben ook vrij selectief op dat gebied ja.

Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan de 'nieuwsvergaring' van kranten en tv.
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:03:00 #231
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_40219670
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Parleur het volgende:
Inderdaad.
Da's wel heel erg OCD...
pi_40219713
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef NathaN het volgende:

[..]

Da's wel heel erg OCD...
Dat is correct.
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:04:41 #233
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_40219742
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef Parleur het volgende:
Dat is correct.
Wat vindt je therapeut ervan?
pi_40219789

Spybot heeft toch wat gevonden. .
pi_40219806
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:04 schreef NathaN het volgende:

[..]

Wat vind je therapeut ervan?
"Vul zelf maar wat in..."
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:06:57 #236
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_40219840
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef Parleur het volgende:
"Vul zelf maar wat in..."
Lui en OCD. Unieke combinatie...
pi_40220120
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Sunjammer het volgende:

Ben ook vrij selectief op dat gebied ja.

Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan de 'nieuwsvergaring' van kranten en tv.
Daarom, we leven steeds meer in een mediacratie, nieuws wordt half gemaakt.
Men wauwelt allemaal elkaar na met de ANP-berichtjes. Lekker goedkoop content vergaren.

Wat mis je nou werkelijk, als je een maand geen nieuws zou volgen, bar weinig.
Je mist iig de onzin die vanuit de politiek over je heen gestort wordt... Terrorisme-bestrijding begint bij uzelf! Een kabinet dat valt over iets enorm belangrijks...

Je mist reality-pulp op tv, je mist een Talpa 2, je mist het creëeren van BN'ers die als hoeren in elkaars tv-programma's komen opdraven.

TV... laat 'm lekker uit. .
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:16:28 #238
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_40220224
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Men wauwelt allemaal elkaar na met de ANP-berichtjes. Lekker goedkoop content vergaren.

Je mist iig de onzin die vanuit de politiek over je heen gestort wordt... Terrorisme-bestrijding begint bij uzelf! Een kabinet dat valt over iets enorm belangrijks...
Je ziet het nu weer heel sterk met het 'nieuws' over de hitte van de laatste weken... Allemaal nietszeggende items om maar zoveel mogelijk paniek te zaaien en over de hitte te kunnen ouwehoeren. Suf gedoe.

Ben het 100% met je eens.
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:17:44 #239
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_40220267
En toch probeer ik het Nederlandse nieuws wel een beetje te volgen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_40220296
. Wat is dit voor homo-topic?
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_40220299
Het enige jammere is dat je een beetje het recht verliest om een oordeel te hebben over bepaalde zaken, als je het 'nieuws' niet volgt en in je eigen beperkte wereld leeft.

Aan de andere kant: misschien zie je juist wel beter de hoofdzaken, wanneer je je niet laat afleiden door het gecreëerde non-nieuws.
pi_40220307
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Uhm... nieuws is de enige reden dat ik televisie moet hebben. Tuurlijk ga je niet dood als je niet weet wat er allemaal in de politiek, in de wereld en om je heen gebeurt... maar ik wil wel graag de mogelijkheid hebben het te kunnen weten. En veel dingen wil ik ook weten.
pi_40220375
Ik bedoel... om dicht bij huis te blijven... de manier waarop het nieuwe zorgstelsel erdoor is gedrukt heeft veel en veel meer gevolgen voor de Nederlander dan een zoveelste overstroming in Azië of de huidige hittegolf.
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:20:36 #244
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_40220381
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
Het enige jammere is dat je een beetje het recht verliest om een oordeel te hebben over bepaalde zaken, als je het 'nieuws' niet volgt en in je eigen beperkte wereld leeft.

Aan de andere kant: misschien zie je juist wel beter de hoofdzaken, wanneer je je niet laat afleiden door het gecreëerde non-nieuws.
Maar daarvoor is het lijkt mij beter te leren onderscheiden wat relevant nieuws is en wat non-nieuws, dan simpelweg geen nieuws te volgen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:22:18 #245
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_40220434
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
Ik bedoel... om dicht bij huis te blijven... de manier waarop het nieuwe zorgstelsel erdoor is gedrukt heeft veel en veel meer gevolgen voor de Nederlander dan een zoveelste overstroming in Azië of de huidige hittegolf.
Staat tegenover dat een overstroming spektakel is, een hittegolf voelbaar en een zorgstelsel abstract en ingewikkeld. En dan is voor de diverse redacties de keuze al snel gemaakt...
pi_40220503
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:20 schreef NathaN het volgende:

Maar daarvoor is het lijkt mij beter te leren onderscheiden wat relevant nieuws is en wat non-nieuws, dan simpelweg geen nieuws te volgen.
Ik denk dat 'echt nieuws' toch wel tot je doordringt, als je selectief een paar bronnen raadpleegt.
Maar tv is daar geen geschikt medium voor, daar gaat het om de kijkcijfers.
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:24:21 #247
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_40220519
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef TehRockstar het volgende:
. Wat is dit voor homo-topic?
okay speciaal voor TRS dan om weer wat meer HOMO in het topic te stoppen

Van onze verslaggever Willem Beusekamp

AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam loopt het risico te worden geconfronteerd met enkele forse schadeclaims van homo-organisaties nu de stad zich sinds vorige maand eigenaar noemt van de Gay Pride. Dit homofestijn wordt jaarlijks gehouden in het eerste weekeinde van augustus met een botenoptocht door de grachten.

UitlegIn juni blijkt Amsterdam zich bij het Benelux-Merkenbureau te hebben gemeld als eigenaar van ‘Gay Pride Amsterdam’. Het is een variant op ‘Amsterdam Pride’, de beschermde naam waaronder een groep particulieren al tien jaar de optocht en bijbehorende feesten organiseert.

Deze groep, Gay Business Amsterdam (GBA), trok zich eerder dit jaar terug voor de organisatie van de elfde editie, omdat de nieuwe veiligheidseisen van de gemeente niet waren te financieren.

DHomo-organisaties boos op Amsterdam
aarop kreeg een Amsterdamse horeca-exploitant, operend onder de naam Pro Gay, de vergunningen toegewezen. Ook kreeg hij een subsidie van een ton van Amsterdam Partners, een samenwerkingsverband van Amsterdam, Haarlem en Almere. De veiligheidseisen werden ook ineens minder streng: niet 1 bewaker op de 250 bezoekers (zoals van GBA werd geëist), maar 1 op 3000 bezoekers.

‘Wij zijn geschokt, wij zijn de rechthebbenden’, zegt GBA-woordvoerder Siep de Haan. Volgens zijn advocate Meena Kashyap is er sprake van kwade trouw van de gemeente. Zij wil zo snel mogelijk overleg met de Amsterdamse burgemeester Cohen.

Cohen is voorzitter van Amsterdam Partners. Vast staat dat GBA toekomstige Prides kan vergeten indien de manoeuvre van Amsterdam rechtsgeldig blijkt te zijn.

Een woordvoerder van Cohen bevestigt dat de gemeente de nieuwe eigenaar is van ‘de Amsterdam Pride. ‘Wij hebben die naam met opzet laten deponeren om te voorkomen dat handige zakenlui er met het evenement vandoor gaan.’

Frans Meulenberg, eigenaar van de Amsteltaveerne, is iets minder diplomatiek. Namens vier homobars procedeert hij tegen de gemeente omdat hij en zijn partners niet langer met de Gay Parade mogen meedoen. ‘Tien jaar lang hebben we gewerkt aan dit feest met meer dan 300 duizend bezoekers. Ik eis in ieder geval schadevergoeding voor de artiesten die ik al had gecontracteerd.’

Meulenberg eist alsnog een vergunning. ‘Anders gaan we gepeperde claims indienen.’ Tot dinsdagavond probeerde Meulenberg vergeefs contact te krijgen met het stadsbestuur. Hij won vorige week een eerste geding voor de voorzieningenrechter. De rechter bepaalde dat de gemeente ten onrechte Pro Gay had bevoordeeld.

bron: www.volkskrant.nl
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:26:25 #248
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_40220596
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Stroekie het volgende:
okay speciaal voor TRS dan om weer wat meer HOMO in het topic te stoppen
Dat was dan weer non-nieuws.
pi_40220599
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:16 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Je ziet het nu weer heel sterk met het 'nieuws' over de hitte van de laatste weken... Allemaal nietszeggende items om maar zoveel mogelijk paniek te zaaien en over de hitte te kunnen ouwehoeren. Suf gedoe.

Ben het 100% met je eens.
Mja... ik vind dat dus weer wat hebben. Ik vind het wel spannend als het drinkwater zou opraken, wat er voor maatregelen genomen zouden gaan worden, wat als er niet voldoende energie kan worden opgewekt, hoeveel water er ons land inkomt, hoeveel drinkwater we nog in reserve hebben... dat soort dingetjes. Hoor je normaal nooit bij Triviant.

En vandaag was er in Netwerk een docu over de 'tankman', de man die tijdens de studentenprotesten voor die tanks is gaan staan tijdens de studentenopstand in Beijing. Vond ik mateloos interessant.
pi_40220618
'k Heb zin om een enorme offerte aan te vragen bij mijn vorige werkgever... ze enorm lekker te maken, en ze dan op 't laatst keihard af te wijzen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')