*proest*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa.. de titel is leuk.. en de film ook wel
Ik blijf me afvragen waar ze die gasten vandaan blijven halen.quote:
Polen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen waar ze die gasten vandaan blijven halen.
Zelf in Nederland zijn er van die gasten die dat nog gewoon zonder schroom doen.quote:
tracht het nog even vol te houdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is bijna vies weer, met al dat gutsend zweet enzo..
Allemaal goedkope jaloezie jegens de non-zweters.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Overal en bij iedereen, een enkele uitgedroogde krent of dorre woestijn uitgezonderd..
Hierquote:
Ligt ie dan ook zo op zijn balkonnetje?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Och wat zal ik mijn buurman toch missen als ie binnenkort gaat verhuizen...
[afbeelding]![]()
![]()
Ja met MIJN boxer aan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt ie dan ook zo op zijn balkonnetje?
Direct opeisen, als-ie daar zo ligt. "Boxer terug! Nu!"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met MIJN boxer aan!
Laatst ha die ook al mijn brazil-boxer aan .
Hmm, ik heb daar een boxer van.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Marvel + H&Mquote:
Als ie maar niet bij mij in de buurt gaat wonen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
tattoo wijk a'dam oost?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als ie maar niet bij mij in de buurt gaat wonen.
In Oost Europa zit een heel blik met jongens die werkloos zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen waar ze die gasten vandaan blijven halen.
2 tattoo's waarvan er 1 gister door een chinees werd vertaald. "Waarom heb jij in godsnaam berggeit op je rug staan?"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
Wat heeft ie voor lelijke vlekken op z'n rug? Heeft ie ergens tegenaan gestaan?
Geen idee want ik kan hem vanuit hier niet zienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ligt ie ook zo op z'n balkonnetje naar je te loeren?
[afbeelding]
Ooh, dat is gelukkig een stukje bij me vandaan.quote:
Ja het woonwagenkamp staat niet in de tattoowijk he?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ooh, dat is gelukkig een stukje bij me vandaan.
Woonwagenkampen zijn typisch iets brabants.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het woonwagenkamp staat niet in de tattoowijk he?![]()
op een zwarte huid zie je ze ook minder goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Ja het woonwagenkamp staat niet in de tattoowijk he?![]()
O ja, jullie stoppen ze in blokkendozen zoals de Bijlmer, I forgotquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Woonwagenkampen zijn typisch iets brabants.
En ook die wijk is niet echt bij mij om de hoek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jullie stoppen ze in blokkendozen zoals de Bijlmer, I forgot
Tattoo Peterquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, SAJ, als je nog een tattoo zoekt... de zwager van onze IT manager schijnt de bekende 'Tattoo Peter' te zijn in A'dam, dus als je nog korting wil....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |