Dat is te ver terug.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef Berkery het volgende:
Het kleine huis op de prairie?
Zegt me niets.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef dolle_hond het volgende:
SatC?
Yep.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:30 schreef dartfanaat het volgende:
Comedyserie?
Dat is de juiste periode, de serie was heel wat truttiger.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
Married with children?
middag Posquote:
Hoiquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:42 schreef Z het volgende:
Het is die serie met Mike en Carol en die vader-psycholoog ...
Alleen haar naam reken ik ook goed hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:41 schreef pos het volgende:
Ik ken dr wel maar weer niet uit welke serie
Toen zag ze d'r nog zo uit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:42 schreef Z het volgende:
Het is die serie met Mike en Carol en die vader-psycholoog ...
Ha die Pos.
Growing Pains was de titel van de seriequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken die serie niet eens...
Redenen genoeg om thuis te blijven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net even gekeken waar we vanavond gaan eten * is een erg moeilijke eter maar ik zie niets wat ik lekker vind/lust op de menukaartEn ik heb ook nog een keer helemaal geen zin en hoofdpijn...
ben in klaagbui, sorry
Die dochter, toch?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:02 schreef pos het volgende:
[..]
Die dochter, toch?
Die het deed met de tennisleraar
Tja het is wel een afscheidsetentje van twee directe collega's... nou ja ik moet me er maar even overheen zetten. Nog 1 dagje werken morgen en dan vakantiequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Redenen genoeg om thuis te blijven.
Dan zeg je gewoon dat je een balansdag hebtquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja het is wel een afscheidsetentje van twee directe collega's... nou ja ik moet me er maar even overheen zetten. Nog 1 dagje werken morgen en dan vakantie![]()
Er zal toch wel íets zijn wat op de kaart staat en dat je lust?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja het is wel een afscheidsetentje van twee directe collega's... nou ja ik moet me er maar even overheen zetten. Nog 1 dagje werken morgen en dan vakantie![]()
Balansdag haha, ik vraag gewoon of ze een aangepast menu willen maken. Ik lust geen sausjes enz. en bijna alle gerechten zijn voorzien van..... of gebakken in.... komt wel goed denk ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je een balansdag hebtIk ga morgenmiddag ook nog speciaal naar m'n werk voor het afscheid van een collega.
Hmm zoals het nu op de kaart staat vermeld: neequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Er zal toch wel íets zijn wat op de kaart staat en dat je lust?
Vakantie, altijd leuk.![]()
Geen idee hoe ze irl heet, volgens mij Corinne Tate in de serie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
"Was the first actress to say "horny "on television."
Dan is het verder zo even door iemand op te zoeken, dus ik geef het antwoord maar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze irl heet, volgens mij Corinne Tate in de serie.
Ik ook niet. Hoewel ik het wel altijd erg gezellig vind om te gaan uit etenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
\
Hmm zoals het nu op de kaart staat vermeld: nee![]()
moet wel wat aangepast worden dan. Zoals ik al zei, ik ben een zeer moeilijke eter...
en meer van de simpele gerechten. Ik hou gewoon niet van al die poespas in en bij het eten.
Ik lust bijna alles maar ben ook niet blij als alles overgoten wordt door sausjes, goede produkten hebben geen sausje nodig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
\
Hmm zoals het nu op de kaart staat vermeld: nee![]()
moet wel wat aangepast worden dan. Zoals ik al zei, ik ben een zeer moeilijke eter...
en meer van de simpele gerechten. Ik hou gewoon niet van al die poespas in en bij het eten.
Wij googelen niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het verder zo even door iemand op te zoeken, dus ik geef het antwoord maar.
Bij ons thuis ging de tv uit als Soap erop kwam. Gelukkig is de serie nog eens herhaald toen ik studeerde. Heerlijke onzinquote:Ze heet Diana Canova. Na Soap nooit meer iets van haar gezien trouwens.
Ik heb hier alle 4 dvd boxen van Soap. Blijft een geweldige serie
Lekker, als je tenminste van vis houdt. Zelf zal ik nooit vis bestellen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
Het zijn ook allemaal van die moeilijke termen haha, en kan me er dan werkelijk niets bij voorstellen. Het zal wel gebakken zalm naturel worden...
O wat leukquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het verder zo even door iemand op te zoeken, dus ik geef het antwoord maar.
Ze heet Diana Canova. Na Soap nooit meer iets van haar gezien trouwens.
Ik heb hier alle 4 dvd boxen van Soap. Blijft een geweldige serie
Tja als er verder alleen maar eend, parelhoender, rib-eyequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:16 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Lekker, als je tenminste van vis houdt. Zelf zal ik nooit vis bestellen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja als er verder alleen maar eend, parelhoender, rib-eye
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wil jij in mijn plaats? Ik lust dat dus echt niet...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |