Ik denk dat ik het in een dossier gelezen heb dat Tokay heeft laten rondslingeren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor niet abuis, maar heb ik dat ooit verteld? Heb werkelijk geen idee meer.
Ja cool he.. ? Gellius ze noemen de kleur "warm oranje mat"quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sjiek kleurtje hoor [afbeelding]
Die Tokay tochquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het in een dossier gelezen heb dat Tokay heeft laten rondslingeren.
Gedaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
Zou je de naam willen verwijderen uit je quote? Thnx!
Ja dat vind ik nu ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:49 schreef Gellius het volgende:
Warm-oranje-mat. Daar kan je mee thuiskomen hoor! Hoe is 't windverband van die fiets?
En hoe is hij geschoord?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nu ook![]()
de vorige was warm rood mat.
Windverband? Heb ik eerlijk gezegd niet naar gekeken, maar ik ga ervanuit dat die uitstekend is.
Hmmm daar heb ik ook niet naar gekeken... Hmm hadden jullie die tips vanmorgen niet kunnen geven voordat ik naar de fietsenzaak ging?quote:
Het is een Batavus hoor, die zijn gemaakt om tegen de wind in te fietsen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef Gellius het volgende:
Nooit de lichtvaardig maar ergens van uitgaan! Stel je voor dat het windverband niet goed is - een ongelukkige windverbandlijn of een zwakke zwaluwstaart in de dubbele schoor! Dan zit je!
Tja ik heb er gewoon niet zoveel verstand van. En als het niet goed blijkt te zijn, ga ik gewoon terug....quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:55 schreef Gellius het volgende:
Nooit de lichtvaardig maar ergens van uitgaan! Stel je voor dat het windverband niet goed is - een ongelukkige windverbandlijn of een zwakke zwaluwstaart in de dubbele schoor! Dan zit je!
Actrice. USA.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
Presentatrice? ned?
Ja ze is door één, behoorlijk vervelende, tv-serie bekend geworden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is lekker goed foutActrice uit serie?
Hmm wat voor jou vervelend wordt aangezien, kan ik wel heel leuk vinden. Maar ik doe een gok: uit the Nanny?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja ze is door één, behoorlijk vervelende, tv-serie bekend geworden.
Niet uit The Nanny, langer geleden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm wat voor jou vervelend wordt aangezien, kan ik wel heel leuk vinden. Maar ik doe een gok: uit the Nanny?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |