abonnement Unibet Coolblue
pi_45654347
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:37 schreef Nosh het volgende:

[..]

Schothorst-Noord.

Het feit dat half Noord in een bouwput veranderd is:
De bagger rond het winkelcentrum dan :S
Alle bomen zijn paars.
pi_45714744
Morgenavond brutus
Denique caelum
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:16:32 #128
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_45902085
Ik ga na de zomer in Amersfoort wonen en studeren. Studie weet ik al (CMV aan HU) en nu nog een dak boven me hoofd. Nog tips van kenners uit amersfoort die me kunnen vertellen hoe ik het beste aan een (niet te dure maar wel fijne ruime) kamer kom??? Meer dan een kamer mag ook natuurlijk...appartementje ofzo...maar niet te duur...wat is het makkelijkst? Via kamernet is niet veel...via woningstichtingen enzoow? Tips graag!
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
pi_45903665
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 02:12 schreef Frasier het volgende:
Amersfoort .

*de stad waar ik het levenslicht zag*
Me2 Afoort Amen !!
pi_45903679
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Ik ga na de zomer in Amersfoort wonen en studeren. Studie weet ik al (CMV aan HU) en nu nog een dak boven me hoofd. Nog tips van kenners uit amersfoort die me kunnen vertellen hoe ik het beste aan een (niet te dure maar wel fijne ruime) kamer kom??? Meer dan een kamer mag ook natuurlijk...appartementje ofzo...maar niet te duur...wat is het makkelijkst? Via kamernet is niet veel...via woningstichtingen enzoow? Tips graag!
Eeeeeh Succes ?
pi_45907893
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Ik ga na de zomer in Amersfoort wonen en studeren. Studie weet ik al (CMV aan HU) en nu nog een dak boven me hoofd. Nog tips van kenners uit amersfoort die me kunnen vertellen hoe ik het beste aan een (niet te dure maar wel fijne ruime) kamer kom??? Meer dan een kamer mag ook natuurlijk...appartementje ofzo...maar niet te duur...wat is het makkelijkst? Via kamernet is niet veel...via woningstichtingen enzoow? Tips graag!
Via de woningstichting (Woonkompas) kan je rekenen op minimaal een jaartje of 2.
amokaapjeeh O+
pi_45908071
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Ik ga na de zomer in Amersfoort wonen en studeren. Studie weet ik al (CMV aan HU) en nu nog een dak boven me hoofd. Nog tips van kenners uit amersfoort die me kunnen vertellen hoe ik het beste aan een (niet te dure maar wel fijne ruime) kamer kom??? Meer dan een kamer mag ook natuurlijk...appartementje ofzo...maar niet te duur...wat is het makkelijkst? Via kamernet is niet veel...via woningstichtingen enzoow? Tips graag!
hey wat leuk, die opleiding doet mn zusje ook. en er gaat hier uit huis binnen een paar maanden waarschijnlijk iemand weg, dus dan is er wellicht plaats voor jou.
Alle bomen zijn paars.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:33:02 #133
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_45920219
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 08:59 schreef TomatensapBiertje het volgende:

[..]

hey wat leuk, die opleiding doet mn zusje ook. en er gaat hier uit huis binnen een paar maanden waarschijnlijk iemand weg, dus dan is er wellicht plaats voor jou.
oe okay....

Enne...woonkompas is idd op inschrijfdatum enzoow...maar heb me wel al een tijd terug in geschreven bij woonkompas...dus dat scheelt wel een beetje.... maar bedankt
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
pi_45922914
Vandaag vertrokken uit Amersfoort, naar Zwolle. Kom in het weekend alleen nog wel naar huis
pi_45927702
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Ik ga na de zomer in Amersfoort wonen en studeren. Studie weet ik al (CMV aan HU) en nu nog een dak boven me hoofd. Nog tips van kenners uit amersfoort die me kunnen vertellen hoe ik het beste aan een (niet te dure maar wel fijne ruime) kamer kom??? Meer dan een kamer mag ook natuurlijk...appartementje ofzo...maar niet te duur...wat is het makkelijkst? Via kamernet is niet veel...via woningstichtingen enzoow? Tips graag!
Probeer marktplaats eens.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:25:24 #136
141482 Q.
JurassiQ
pi_46049765
Amersfoort is kut en moet dood.
For great justice!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:14:41 #137
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_46054505
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef Q. het volgende:
Amersfoort is kut en moet dood.
Is het niet genoeg dan dat ik er woon?
pi_46067639
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:09 schreef Nosh het volgende:
Brutus, en die Irish pub daar zijn perfect voor barhangen en mensen kijken.

Opgefokte pubers vond je vooral in de boothill, maar daar merk ik nu ook weinig van. Gewoon goed dus.
Oh, ik was een opgefokte puber
Volgens mij vond je die vooral in de Karseboom

Oh en ik woon trouwens al mijn hele leven hier, heb gewoond in Randenbroek, Schuilenburg, Liendert en het Soesterkwartier en nu woon ik in de Binnenstad. Bevalt me tot nu toe het beste
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_46070936
Iemand enig idee waarom die nieuwe appartementen op het Sint Joris Plein nog steeds niet allemaal verhuurd zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door roooosje op 07-02-2007 13:12:13 ]
Pretentieus geneuzel.
pi_46071645
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:36 schreef roooosje het volgende:
Iemad enig idee waarom die nieuwe appartementen op het Sint Joris Plein nog steeds niet allemaal verhuurd zijn?
Hoge huur misschien? Ik heb geen idee?
pi_46112999
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:07 schreef geenaam het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Rond de Hof is het een stuk gezelliger en zonder al die opgefokte pubers.
nou, vind ik ook niet echt hoor... bij de Hof heb je vooral 's nachts opgefokte pubers die het leuk vinden om te vechten met agenten... elke keer als ik daar kom zie je de politie stoer doen of ruzie maken met dronken mensen... leuk...
Doe mij maar de alloallo, lekker feesten, gek doen en een gezellige sfeer!
quote:
Ik ga na de zomer in Amersfoort wonen en studeren. Studie weet ik al (CMV aan HU) en nu nog een dak boven me hoofd. Nog tips van kenners uit amersfoort die me kunnen vertellen hoe ik het beste aan een (niet te dure maar wel fijne ruime) kamer kom??? Meer dan een kamer mag ook natuurlijk...appartementje ofzo...maar niet te duur...wat is het makkelijkst? Via kamernet is niet veel...via woningstichtingen enzoow? Tips graag!
Bij de alliantie staan een aantal van mijn vrienden ingeschreven. Die hebben onderhand al een kamer te pakken. Misschien een tip?
quote:
Iemand enig idee waarom die nieuwe appartementen op het Sint Joris Plein nog steeds niet allemaal verhuurd zijn?
Ik dacht dat op het sint joris plein de kamers heel duur zijn, plus dat je geen eigen parkeerplek hebt... Ik zou er dan ook niet snel willen wonen hoor. Alleen de ligging is ideaal, maar wat erbij komt is een stuk minder...
pi_46113912
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:49 schreef brrrt het volgende:

[..]

nou, vind ik ook niet echt hoor... bij de Hof heb je vooral 's nachts opgefokte pubers die het leuk vinden om te vechten met agenten... elke keer als ik daar kom zie je de politie stoer doen of ruzie maken met dronken mensen... leuk...
Doe mij maar de alloallo, lekker feesten, gek doen en een gezellige sfeer!
[..]

Bij de alliantie staan een aantal van mijn vrienden ingeschreven. Die hebben onderhand al een kamer te pakken. Misschien een tip?
[..]

Ik dacht dat op het sint joris plein de kamers heel duur zijn, plus dat je geen eigen parkeerplek hebt... Ik zou er dan ook niet snel willen wonen hoor. Alleen de ligging is ideaal, maar wat erbij komt is een stuk minder...
De paar keer dat ik in Allo Allo was, was er ook ruzie Ik vind het trouwens ook geen leuke kroeg, maar dat terzijde.
Wat betreft de appartementen op het Sint Jorisplein: die huur is inderdaad gigantisch hoog. Er wonen volgens mij ook (bijna) alleen werkenden.
amokaapjeeh O+
pi_46116374
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef Coconut het volgende:

[..]

De paar keer dat ik in Allo Allo was, was er ook ruzie Ik vind het trouwens ook geen leuke kroeg, maar dat terzijde.
Wat betreft de appartementen op het Sint Jorisplein: die huur is inderdaad gigantisch hoog. Er wonen volgens mij ook (bijna) alleen werkenden.
Ruzie in de AlloAllo? Ik kan me maar 1 keer herrinneren, en toen moest de politie en alles erbij komen (alweer een aantal jaartjes terug). Ach ja, zo zie je maar dat in bijna elke kroeg wel eens ruzie is...
Wat mij tenminste bij de alloallo aanspreekt is dat er een relaxte sfeer hangt. Je hoeft je niet persé stoer over laten komen, want dan wordt je vreemd aangekeken. Als je laat zien dat je je vermaakt ben je daar al welkom... Da's denk ik de enige (voor mij leuke) kroeg waar je dat hebt. Ok, dan heb je ook nog de boothill, maar dat is m'n muzieksmaak niet
pi_46223380
Zo heerlijk als ik met de trein van Schothorst naar Centraal ga, een enorm lange rij vers uit de grond gestampte prefab huisjes

De bouwput bij winkelcentrum Schothorst is met de MTB trouwens heerlijk, lekker overal doorheen karren, en bouwvakkers pissig maken
pi_46224453
k ken alleen de boothill in A'foort. Voor de rest wel een leuke stad... de winkels dan
pi_46224509
Long John, irish pub onder de lange jan Hoewel s'avonds erg druk naar mijn mening. Zomers leuk terras. Pint magners erbij
pi_46241537
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:26 schreef Geqxon het volgende:
Zo heerlijk als ik met de trein van Schothorst naar Centraal ga, een enorm lange rij vers uit de grond gestampte prefab huisjes

De bouwput bij winkelcentrum Schothorst is met de MTB trouwens heerlijk, lekker overal doorheen karren, en bouwvakkers pissig maken
Net als nu bij de meridiaantunnel :S , moet je daarna eens kijken naar je broek / schoenen. mèèèn wat een modderbende.
Alle bomen zijn paars.
pi_46244756
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef TomatensapBiertje het volgende:

[..]

Net als nu bij de meridiaantunnel :S , moet je daarna eens kijken naar je broek / schoenen. mèèèn wat een modderbende.
Op de MTB ga ik bij de meridiaantunnel altijd door het zandpad heen, heerlijk
pi_46244967
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Long John, irish pub onder de lange jan Hoewel s'avonds erg druk naar mijn mening. Zomers leuk terras. Pint magners erbij
Ook mijn favoriet de laatste tijd. Puike muziek, live voetbal waar geen hond naar kijkt, én ze schenken er verdomd goed getapte Guinness.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 12 februari 2007 @ 19:41:55 #150
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46248775
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ook mijn favoriet de laatste tijd. Puike muziek, live voetbal waar geen hond naar kijkt, én ze schenken er verdomd goed getapte Guinness.
ja dat doen ze goed daar
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')