reputatie weet jequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat was er nou laatst, waarom moest ik 'al helemaal m'n mond houden'?
Oh niks, ik was meligquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat was er nou laatst, waarom moest ik 'al helemaal m'n mond houden'?
Reputatie, imitatie, wszystko jednoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:32 schreef skiczukie het volgende:
Vier op een rij, in een SC, komt niet vaak voor.Tóch? Flash?
Goh ... de Dr is meertaligquote:
Re, ik heb een all in one winxp dvd die al die sata zooi in 1x goed pakt. Ik heb ook lang lopen klooien met een installatie op zo´n schijf. Zou dat een oplossing voor je zijn?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef Re het volgende:
een echte geloof ik, klote SATA schijven willen niet geformateerd worden van boot CD
Ik heet dan wel geen Re, maarrum.................quote:
die dvd krijg ik ook, werkt dat echt????? zou erg tof zijn idd... ik word helemaal gek van dat gedoe, ook net microsoft gebeld aangezien ze de mededeling geven dat de trial versie van x64 editie voorbij is en ik deze maar in de winkel moet kopen ... maaar die is helemaal niet te koop alleen icm PCquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:50 schreef freud het volgende:
[..]
Re, ik heb een all in one winxp dvd die al die sata zooi in 1x goed pakt. Ik heb ook lang lopen klooien met een installatie op zo´n schijf. Zou dat een oplossing voor je zijn?
ga je hem eindelijk wegtiefenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Te koop: ontiegelijke KUTtelezoomlens. Scherpte bijna nog slechter dan een Portragon. Erg instructief als je iemand wil laten zien wat purple fringing is
Gevraagd: Mooie jonggebruikte 70-200L IS USM, liefst met tas en doos. Mag niet meer kosten dan wat die andere oplevert
Die dvd is een unattented install met alle sata drivers al mee ge slipstreamd. Dit kan je ook erg goed zelf maken. Kijk eens op gathering.tweakers.net rond over hoe je de drivers mee kan slipstreamen in jou legale windows XP versie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef Re het volgende:
die dvd krijg ik ook, werkt dat echt????? zou erg tof zijn idd... ik word helemaal gek van dat gedoe, ook net microsoft gebeld aangezien ze de mededeling geven dat de trial versie van x64 editie voorbij is en ik deze maar in de winkel moet kopen ... maaar die is helemaal niet te koop alleen icm PC
Yup dat werkt echt, tenzij je een echt exotische chipset gebruikt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef Re het volgende:
[..]
die dvd krijg ik ook, werkt dat echt????? zou erg tof zijn idd... ik word helemaal gek van dat gedoe, ook net microsoft gebeld aangezien ze de mededeling geven dat de trial versie van x64 editie voorbij is en ik deze maar in de winkel moet kopen ... maaar die is helemaal niet te koop alleen icm PC
Mja, als je inderdaar geen mainstream board gebruikt met funky server sata controller, dan heb je pechquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Yup dat werkt echt, tenzij je een echt exotische chipset gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |