abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40198789
Maar Kasta nog nooit een niet-labiele vriendin aan de haak kunnen slaan? Zo eentje die niet loopt te janken en zeuren en die gewoon op zaterdagmiddag zegt: "tot zondag, ik ga stappen" ?
Altijd opgescheept gezeten met labiele ik-wil-alles-met-je-samen-doen-vrouwtjes en je-moet-begrip-voor-mij-gezeur-hebben?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_40198843
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef kastanova het volgende:
Ik stel voor dat ik even een maandje met alle ontkennende vrouwen in 1 huis ga wonen en aan het eind van de maand m'n conclusies trek met betrekking tot alle ontkenningen en wat er van overeind is gebleven .

Uiteraard dient alles opgenomen te worden aangezien mijn oordeel uiteraard ook slechts subjectief is.

Wie belt de Mol even? Maken we er "Big Brother: The Crying game" van .
Krijgen we een kleedbudget?
En een zwembad? Hoeft geen water in - dat janken wij met z'n allen wel vol
pi_40199053
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:41 schreef Copycat het volgende:
Je generaliseert iets te veel naar mijn smaak om een geschikte huispartner te zijn. Laat staan een maand lang in een huis te zitten met een overload aan vrouwen. Voorstel verworpen, dus.

*gaat maar eens naar zijn werk*
I was an atheist until I realized I was God
pi_40199084
Maar Logican is al weer over dus?
Of was dat een hoax?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_40199085
Kasta heeft toch altijd zo'n bling bling gouden kettingen om? Met zijn uitstraling zouden toch wel heel wat sugababes (<17) zwak in de knieën worden, dus van waar die 5 topicreeks

(ow enne ik heb vrijwel niets gelezen )
pi_40199124
Tsja, vrouwen zullen wel labieler zijn dan mannen ivm hormoonschommelingen, denk ik? Persoonlijk heb ik daar niet zo heel veel last van (ja, nog iemand die ontkent, maar ik durf de BB uitdaging zo aan, als ik zelf mag kiezen welke vrouwen erbij komen, want als ik ergens een hekel aan heb zijn het van die labiele tuinslangen met de blik van een intelligente koe). Maar ik zou het alleen doen als Kasta een maand lang niet verongelijkt zou doen, en dat houdt ie waarschijnlijk nog geen anderhalve dag vol.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:38:55 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40200447
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:59 schreef kastanova het volgende:

[afbeelding]

*gaat maar eens naar zijn werk*
Neuh, niet chicken, gewoon geen chickie .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40200512
Woehaa, ik lees nu pas de lange post van Nadine op de vorige pagina. Waar is Nadine als je haar nodig hebt? Nou, hier dus.

OT: Ligt je boek al bij de drukker...?
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:50:36 #184
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40200883
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:01 schreef Maeghan het volgende:
Tsja, vrouwen zullen wel labieler zijn dan mannen ivm hormoonschommelingen, denk ik? Persoonlijk heb ik daar niet zo heel veel last van
Ik heb er ook niet zoveel last van. Het gaat er in deze topic echter om of Kasta er last van heeft.
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 13:56:44 #185
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40201107
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neuh, niet chicken, gewoon geen chickie .
*fotoboek checkt...*

Nou....
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40201217
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb er ook niet zoveel last van. Het gaat er in deze topic echter om of Kasta er last van heeft.
Sanity is (not) statistical
pi_40202247
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar Logican is al weer over dus?
Of was dat een hoax?
VTEL VTEL? Iemand een topic?!
pi_40202639
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Voorbeeldje:
Vrouw in kwestie beweerde nooit emotioneel te worden.
Kasta: Echt wel .
Vrouw: Nee joh, echt niet! Nooit! Ik durf er zelfs om te wedden!
Kasta: Wtf? Dat kun je toch niet beweren joh?!
Vrouw: Wed dan!
Kasta: Nah ok, maar ga je dan niet achteraf piepen als je emotioneel wordt?
Vrouw: Tuurlijk niet, ik begon er toch zelf over man? .

*weekje later*
Vrouw is verliefd, wordt emotioneel omdat ik op een gegeven moment met een kritiekpuntje kwam...
Kasta: Nofi hoor, maar jij werd toch nooit emotioneel?
Vrouw: Wat lul jij nou?!
Kasta: Tja, weet je nog [toen en toen]? Je beweerde zelfs dat je niet zou gaan piepen als het zover kwam?
Vrouw: Maar dit is totaal wat anders, etc. etc.
Waarom er uberhaupt over beginnen? Iedereen wordt wel eens emotioneel, so what. Als ze nou beweert had dat ze een vrouw was en ze had een lul gehad, ja, dan kan je erover doorzagen, maar dit?
Het is zo onnodig.

Net als het akkefietje met een dame die zei dat je teveel rookt en dat je vrienden dat ook vinden. Jij ging door over totaal andere dingen. Hoe ze het had gebracht, elke zin ontleden en dat terwijl je heus wel weet wat ze bedoelt en wat haar punt is.

Het lijkt alsof je overal zo'n wedstrijd van maakt, bijna het zuigen om het zuigen. Je zit net zo lang te zoeken naar een punt waar je ergens tussendoor kan glippen en iemand kan pakken op een niet goed geformuleerde zin en andere suffe dingen die er helemaal niet toe doen. Werkelijk alles moet een punt worden op die manier en je gaat net zo lang door tot de ander wegloopt en jij dus inderdaad kan zeggen: "Jeuj, gewonnen!" Wat je dan gewonnen hebt, weet ik niet, maar je vindt het sowieso fantastisch, dat blijkt wel uit al die gesprekjes die je hier post.
(Okay, de dingen die missdinges eruit gooide, sloegen écht nergens op. Dat dat even duidelijk is. . )

Je hebt een gesprek of een discussie, geen wedstrijd hoe-lul-ik-iemand-klem. Op deze manier win je juist helemaal niks, maar verlies je alleen maar. Ja, ook als de ander wegloopt.
Een relatie is geen machtsstrijd en vaak heb ik het idee dat je dat toch (onbewust) zo ziet.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_40202661
Alsjeblieft niet elke zin apart quoten, ontleden, vijf keer omdraaien en dan terugstuiteren. .
Oi!
pi_40202696
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:44 schreef MUUS het volgende:
Alsjeblieft niet elke zin apart quoten, ontleden, vijf keer omdraaien en dan terugstuiteren. .
Te laat! Youre dead!
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:46:07 #191
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40202716
Een analyse van Kasta. Nu begint het interessant te worden.
pi_40202854
XENIA HEEFT KASTA'S PIK TUSSEN HAAR BENEN GEHAD?! SMEUIG! IK WIST DAT ZE ZO WAS! ...

ghehe
pi_40202912
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:46 schreef Alicey het volgende:
Een analyse van Kasta. Nu begint het interessant te worden.
Neenee, dit is hulp! We moesten hem toch aan een vriendin helpen? .

Hoewel het mij momenteel beter lijkt als hij even een tijd alleen is. Hij is in een behoorlijk rap tempo van de één naar de ander gevlogen en dat werkt helemaal niet.
Je moet geen vriendin hebben puur omdat je niet alleen kan zijn, want dan heb je haar dus niet om de persoon, maar om de aanwezigheid. Daardoor zal hij dus ook weer meer gaan zoeken naar 'puntjes' en dan begint het hele gezeik opnieuw.
Heb je een vriendin omdat je haar karakter en haar persoon zo leuk vindt, dan is er ook geen reden om te gaan zoeken naar punten. Sterker nog, bepaalde punten wuif je dan weg, omdat je je beseft dat iedereen wel zijn rare dingen heeft. Je wílt dan dat het werkt, dan doe je er moeite voor en de wedstrijd is dan helemaal niet nodig.
Oi!
pi_40202939
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:50 schreef Aneurism het volgende:
XENIA HEEFT KASTA'S PIK TUSSEN HAAR BENEN GEHAD?! SMEUIG! IK WIST DAT ZE ZO WAS! ...

ghehe
Je hebt de users Xenia en Xennia.

Mag jij gaan uitzoeken wie wie is. .
Oi!
pi_40202976
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:

[..]

Hoewel het mij momenteel beter lijkt als hij even een tijd alleen is. Hij is in een behoorlijk rap tempo van de één naar de ander gevlogen en dat werkt helemaal niet.
Je moet geen vriendin hebben puur omdat je niet alleen kan zijn, want dan heb je haar dus niet om de persoon, maar om de aanwezigheid. Daardoor zal hij dus ook weer meer gaan zoeken naar 'puntjes' en dan begint het hele gezeik opnieuw.
Heb je een vriendin omdat je haar karakter en haar persoon zo leuk vindt, dan is er ook geen reden om te gaan zoeken naar punten. Sterker nog, bepaalde punten wuif je dan weg, omdat je je beseft dat iedereen wel zijn rare dingen heeft. Je wílt dan dat het werkt, dan doe je er moeite voor en de wedstrijd is dan helemaal niet nodig.
Hij heeft nou toch nog een vriendinnetje? Of ben ik gek
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:55:52 #196
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40202996
Haha, Kasta is 25 toch? En die Logician 28? Als ik die zogenaamde gesprekjes lees lijkt het wel alsof ik naar een conversatie tussen 2 pubers kijk . En na een week verliefd, terwijl je een week daarvoor nog je hele liefdesleven blootlegde op FOK! Nee sorry, dit valt allemaal niet heel serieus te nemen. Misschien moet moederskindje kasta eerst op zichzelf gaan wonen, en leren niet meer afhankelijk te zijn van zijn moeder, want ik denk dat dat er ook wel wat mee te maken heeft.
pi_40203132
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij heeft nou toch nog een vriendinnetje? Of ben ik gek
Geen idee, ik dacht het niet, maar ik hou het niet bij in mijn dagboek ofzo, dus misschien heb je wel gelijk. .
Oi!
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:59:55 #198
37769 erodome
Zweefteef
pi_40203141
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:20 schreef femmeChantal het volgende:
De verhalen van Kastanova staan niet op zichzelf; heel R&P/Fok zit vol met mannen die óf thuis zeurmeisjes hebben zitten óf besloten hebben om maar niet meer aan een serieuze relatie te beginnen omdat toch alle vrouwen volgens hun eigen zeggen k*th*ren zijn.
Waar ik me nu zo over verbaas: waarom komen de fokkers (blijkbaar) altijd thuis met de zeurmeisjes? Zou het ermee te maken kunnen hebben dat deze vrouwen niet alleen kunnen zijn en dus makkelijk te 'scoren'?
Of zullen de mannen in die topics vergeten zijn hun eigen aandeel in de problemen te vermelden?

Kom op zeg, ook mannen kunnen aardig labiel zijn, als een blaadje aan een boom omdraaien in mening, te snel op hun pik getrapt zijn, jaloers zijn, bezitterig zijn en alles, alleen vinden ze van zichzelf dat dat heel logisch is, echt een goede reden heeft en vinden ze dat anders bij de ander.

Mannen, soms zijn het net mensen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:00:32 #199
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40203156
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ohja, dat was waar ook. We bennen hulpverleners.
quote:
Heb je een vriendin omdat je haar karakter en haar persoon zo leuk vindt, dan is er ook geen reden om te gaan zoeken naar punten.
Misschien wil Kasta diep van binnen wel helemaal geen vriendin..
pi_40203265
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ohja, dat was waar ook. We bennen hulpverleners.
Tèèètuuuuuuutèèètuuuuuuutèèètuuuuuu. .
quote:
Misschien wil Kasta diep van binnen wel helemaal geen vriendin..
Soms krijg je het idee dat hij liever een sparmaatje zoekt, ja. Hoewel, ze moet wel koken en heel veel aandacht geven.
Een sparmoeder dan.
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')