abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40192071
Wat is haar missie eigenlijk? denkt ze iemand zo maar even te kunnen veranderen?
pi_40192093
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is haar missie eigenlijk? denkt ze iemand zo maar even te kunnen veranderen?
Haar missie was om Kasta te doen inzien dat hij fout zat met zijn ideeen en theorieen mbt het onderwerp Vrouwen.
Wat haar gelukt is, is ongeveer 90% van die ideeen en theorietjes bevestigd te krijgen.
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:58:52 #123
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40192125
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haar missie was om Kasta te doen inzien dat hij fout zat met zijn ideeen en theorieen mbt het onderwerp Vrouwen.
Wat haar gelukt is, is ongeveer 90% van die ideeen en theorietjes bevestigd te krijgen.
Eens broeder! You gotta give her some credit for trying though...
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 26 juli 2006 @ 08:59:02 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40192128
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef Nadine26 het volgende:
Er klopt helemaal niks van jullie theorie, ik bedoel: niet van die van Kastanova en niet van die van Black_Tulip.
<...>
Het is een belachelijk cliché, kinderachtig op de koop toe.
Hear, hear.
Dat dit gezemel vier topics lang doorgaat is mij -zelfs in komkommertijd- een raadsel.
Maar 'men' leest het blijkbaar .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40192144
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hear, hear.
Dat dit gezemel vier topics lang doorgaat is mij -zelfs in komkommertijd- een raadsel.
C_C, dit valt me van je tegen ik had wel verwacht in jou een compaan te vinden, maar helaas ben ook jij verblind door je vrouwelijke emoties...
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 09:03:57 #126
16180 crew  CoolGuy
pi_40192210
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

C_C, dit valt me van je tegen ik had wel verwacht in jou een compaan te vinden, maar helaas ben ook jij verblind door je vrouwelijke emoties...
Ow de inkoppertjes die jij soms weggeeft..

woensdag 26 juli 2006 @ 09:04:46 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40192222
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:00 schreef Scorpie het volgende:

Niets verblind, maar ik loop zeker niet als een blind paard achter een mannen- dan wel vrouwenmenner aan.

Ik vind het allemaal zo'n generaliserende load of crap, die zichzelf ook nog eens tig keer herhaald.
Not my cup of T.

Sorry dat je beeld van mij in duigen valt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 09:05:28 #128
16180 crew  CoolGuy
pi_40192234
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hear, hear.
Kasta + vrouw die denkt anders te zijn + discussie op forum = Sensatie
pi_40192244
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niets verblind, maar ik loop zeker niet als een blind paard achter een mannen- dan wel vrouwenmenner aan.

Ik vind het allemaal zo'n generaliserende load of crap, die zichzelf ook nog eens tig keer herhaald.
Not my cup of T.

Sorry dat je beeld van mij in duigen valt.
Nou ja generaliserend, ja. Maar het dekt voor een groot deel wel de lading. Sommige voorspellingen van Kasta komen ook gewoon letterlijk uit.....en ik ken zat ervaringen waarin zijn opmerkingen soms echt precies passen. Magoed, te generaliserend mag weer niet merk ik al
pi_40192415
Schopje ONZ?
JOHNNY HEITINGA
pi_40192424
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:35 schreef Maanvis het volgende:
Ik geloof dat ik tijdens het lezen van dit topic een vorm van dyslexie heb ontwikkeld. Complete lappen tekst worden met elkaar uitgewisseld, maar ik heb geen idee waar ze over gaan of wat het doel ervan is. Bovendien heeft het aandachtig herlezen van deze lappen tekst geen enkel effect op de begrijpbaarheid ervan. Sterker nog, he maakt de boel alleen verwarrender.

Kasta is nog niet écht verliefd geweest. Andere optie: wel verliefd maar kan het alleen uiten door zorgzaam gedrag. De meiden tot nu toe konden het niet uitstaan dat ze niet door dat pantser konden breken en raken gefrustreerd; met de bekende gevolgen. Waar Kasta vervolgens verontwaardigd op reageert.
Terwijl een slimme, zichzelf respecterende meid allang was weggelopen omdat ze haar tijd wel beter kan besteden.

Een oplossing heb ik ook niet, maar 'wilde haren' komt wel bij me op.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:17:01 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40192446
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ja generaliserend, ja. Maar het dekt voor een groot deel wel de lading. Sommige voorspellingen van Kasta komen ook gewoon letterlijk uit.....en ik ken zat ervaringen waarin zijn opmerkingen soms echt precies passen. Magoed, te generaliserend mag weer niet merk ik al
Aan de andere kant weet Kasta ook wel prima hoe hij die voorspellingen een handje moet helpen uitkomen.
pi_40192509
Kasta neukte Xennia toch?

Als we het over kansloos gaan hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 09:21:43 #134
16180 crew  CoolGuy
pi_40192543
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:

[..]

Aan de andere kant weet Kasta ook wel prima hoe hij die voorspellingen een handje moet helpen uitkomen.
Dat klopt wel, maar dat verandert niets aan het feit dat B_T doet alsof ze Kasta doorheeft en dat ook wil laten merken, terwijl ze er eigenlijk met grote ogen inloopt.
pi_40192551
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Heerlijk generaliserend, totaal ongefundeerd en nodeloze uithaal naar het mannenvolk hier. Typisch vrouwelijk dus, deze reactie van jou
Zal ik dan maar even gaan roepen dat ik al 3.5 jaar een gelukkige relatie heb met een behoorlijk rationele vrouw?
Zal ik dan ook maar gaan roepen dat ik ook al heel erg lang (veelvoud van jou) een gelukkige relatie heb, veel leuke mannen ken en dat ik ook op fok mannen zie die mij op het eerste gezicht/geschrift sympathiek lijken? Voegt dat iets toe?
Ja, het is gechargeerd, en je drukt met je volgende posts bewust alle mogelijkheid tot verdere discussie de kop in. Gaan we dus maar niet doen ook.
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:42 schreef Scorpie het volgende:
Dus we moeten onze vriendin gaan heropvoeden? Vind je dat niet een beetje....overdreven?
De post stond vol mitsen en maren, le-zen. Soms doe ik onredelijk, net als vrijwel alle mensen. Mijn lief pikt dat in een aantal gevallen niet van mij, en ik vind dat hij daar gelijk in heeft. Het omgekeerde komt ook voor, mensen reageren soms iets op elkaar af ook willen ze dat eigenlijk niet.

pi_40192579
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:22 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Zal ik dan ook maar gaan roepen dat ik ook al heel erg lang (veelvoud van jou) een gelukkige relatie heb, veel leuke mannen ken en dat ik ook op fok mannen zie die mij op het eerste gezicht/geschrift sympathiek lijken? Voegt dat iets toe?
Ja, het is gechargeerd, en je drukt met je volgende posts bewust alle mogelijkheid tot verdere discussie de kop in. Gaan we dus maar niet doen ook.
[..]

De post stond vol mitsen en maren, le-zen. Soms doe ik onredelijk, net als vrijwel alle mensen. Mijn lief pikt dat in een aantal gevallen niet van mij, en ik vind dat hij daar gelijk in heeft. Het omgekeerde komt ook voor, mensen reageren soms iets op elkaar af ook willen ze dat eigenlijk niet.

Owja, dus nu is het mijn schuld dat jij niet verder kan discussieren omdat ik al weet wat je gaat zeggen
Als je zo`n held bent, dan ga je achter je woorden staan. Magoed, dat is mijn persoonlijke mening.

Dan nog even over het vermelden van mijn relatie: ik zei dat omdat jij zo`n mooie opmerking maakte over het feit dat R&P vol zit met mannen die zeurmeisjes hebben of vrijgezel zijn, en met die opmerking wilde ik even jouw mooie generaliserende opmerking teniet doen. Magoed.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2006 09:28:36 ]
pi_40192873
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Owja, dus nu is het mijn schuld dat jij niet verder kan discussieren omdat ik al weet wat je gaat zeggen
Als je zo`n held bent, dan ga je achter je woorden staan. Magoed, dat is mijn persoonlijke mening.

Dan nog even over het vermelden van mijn relatie: ik zei dat omdat jij zo`n mooie opmerking maakte over het feit dat R&P vol zit met mannen die zeurmeisjes hebben of vrijgezel zijn, en met die opmerking wilde ik even jouw mooie generaliserende opmerking teniet doen. Magoed.
Ik zeg dat je geen prettige discussiepartner bent. Je kijkt alleen de letterlijke tekst en niet naar de betekenis.
Het klopt dat ik heb gechargeerd, maar ik sta wel achter de betekenis van mijn woorden. Ik zie zo ontzettend veel posts van mannen op R&P/Fok die vol wrok en haat naar vrouwen zitten, dat ik werkelijk ga twijfelen aan het selectiemechanisme en het wereldbeeld van deze mannen (mannen iha, heb geen specifiek persoon voor ogen en ik bedoel er dus ook niet alle fok-mannen mee). Maar misschien is het wel afreageren van deze fokkers, want ik ken dergelijke mannen (en vrouwen) niet in het echte leven.

En nu moet ik echt aan het werk.
pi_40192929
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Ik zeg dat je geen prettige discussiepartner bent. Je kijkt alleen de letterlijke tekst en niet naar de betekenis.
Het klopt dat ik heb gechargeerd, maar ik sta wel achter de betekenis van mijn woorden. Ik zie zo ontzettend veel posts van mannen op R&P/Fok die vol wrok en haat naar vrouwen zitten, dat ik werkelijk ga twijfelen aan het selectiemechanisme en het wereldbeeld van deze mannen (mannen iha, heb geen specifiek persoon voor ogen). Maar misschien is het wel afreageren van deze fokkers, want ik ken dergelijke mannen (en vrouwen) niet in het echte leven.

En nu moet ik echt aan het werk.
En daar hebben we hem alweer! "Feiten, feiten, jij ook altijd met je feiten! Ik voel het niet zo!"
"Mijn betekenis is anders!"

My god, Kasta was right all along!
pi_40192931
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Het klopt dat ik heb gechargeerd, maar ik sta wel achter de betekenis van mijn woorden. Ik zie zo ontzettend veel posts van mannen op R&P/Fok die vol wrok en haat naar vrouwen zitten, dat ik werkelijk ga twijfelen aan het selectiemechanisme en het wereldbeeld van deze mannen (mannen iha, heb geen specifiek persoon voor ogen). Maar misschien is het wel afreageren van deze fokkers, want ik ken dergelijke mannen (en vrouwen) niet in het echte leven.
Waarom is KLB zo populair?
Zo snel als ons iets tegenzit gaan we klagen, als we het allemaal prima op orde hebben wordt er niet snel een topic geopend om dit te vermelden omdat "op orde" als "normaal" beschouwd wordt.
ik zou het beeld dat je van mannen en hun relaties hebt niet van topics op Fok! af laten hangen, ook niet de relaties van Fok!mannen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 09:46:24 #140
16180 crew  CoolGuy
pi_40193023
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Waarom is KLB zo populair?
Zo snel als ons iets tegenzit gaan we klagen, als we het allemaal prima op orde hebben wordt er niet snel een topic geopend om dit te vermelden omdat "op orde" als "normaal" beschouwd wordt.
ik zou het beeld dat je van mannen en hun relaties hebt niet van topics op Fok! af laten hangen, ook niet de relaties van Fok!mannen.
Inderdaad. Stel nou dat Fok! een weerspiegeling zou zijn van hoe het echt is...the horror
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')