Precies zo'n soort band.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:20 schreef Gluckskafer het volgende:
In het begin was 'bed shaped' nog wel enigzins aan te horen.
Baggerband dat het is. Net als Maroon5, ookal zo bagger.
Klopt, het zal wet weer een hit worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ben ik raar als ik Keane een door platenmaatschappijen omhoog gekocht, gepusht derderangs kloon van een middelmatige Engelse band die nooit de hitparade zal halen slap aftreksel van aftandse nooit meer gedraaide band zoals The Alarm en Scritty Polity vind ?
Wie zeg je ?
Juist dus.
Dat was me nog niet opgevallen. Ben niet zo'n Keane fan (luister het wel eens, ZO slecht vind ik het nou ook weer niet). U2 ken ik beter. Zie niet direct de gelijkenissen eerlijk gezegd (neem aan dat we het hier over Crystal Ball hebben).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef cYbErTiM het volgende:
Jullie ookal opgevallen dat de intro van het nieuwe keane lied op de radio precies begint als zo'n U2 lied van een tijd gelee. Alle ruk bands kopieeren andere ruk bands.
Tja, dan blijf je zappen met Keane - tijdens de vakantie met de autoradio aan was het of Keane, of James Bluntje of je heupen liegen niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jha je moet t allemaal ook verplicht luisteren he.....
ik snap jullie niet.. als je iets kut vindt luister je toch niet?
Ja ok, snap wat je bedoelt. Met een beetje fantasie zie ik wat gelijkenissen. Niet storend echter. Denk dat je Zooropa bedoelt overigens.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef cYbErTiM het volgende:
Keane - Is It Any Wonder
Dat is echt net alsof je u2 luistert, kan ff dat nr nie vinden, dacht dat't op Zoo Station lijkt. Maar volgens mij is er nog een u2 nr dat bijna echt identiek is.
zowiezo een band dat zonder gitaartjes behoort te spelen, en ineens onder de keys van ze toetsenbord wat gitaar samples plempt..![]()
Precies. Het begin.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:19 schreef ruud_fr het volgende:
het is Even Better Than The Real Thing van U2
Maikuuul!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
Keane roeleert wel hard, Coldplay pwnt ook wel rofls
Vind je Keane soms te commercieel en ben je er tegen ?
Dude, op je fucking hoofd gevallen? Je noemt U2 toch zeker geen rukband?????quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:33 schreef cYbErTiM het volgende:
Jullie ookal opgevallen dat de intro van het nieuwe keane lied op de radio precies begint als zo'n U2 lied van een tijd gelee. Alle ruk bands kopieeren andere ruk bands.
Tja, sommige mensen werken en hebben niet die luxe om even van radio station te wisselen, he en zelfs dan ontkom je er niet aan want ieder radio station draait het zelfde.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jha je moet t allemaal ook verplicht luisteren he.....
ik snap jullie niet.. als je iets kut vindt luister je toch niet?
Hij heeft wel gelijk. U2 is een overrrated kut boybandje. Vroeger waren ze wel goed (toen ze nog geen muziek maakte)quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dude, op je fucking hoofd gevallen? Je noemt U2 toch zeker geen rukband?????
![]()
Daar heb je inderdaad een punt, had ik overheen gelezen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
U2 vind ik anders ook niks. een paar aardige nummers, maar voor de rest vind ik het niks. Keane vind ik wel leuk eigenlijk. misschien inderdaad beetje coldplay, maar toch. Maroon5 is gewoon zum kotsenquote:Op woensdag 26 juli 2006 05:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
misschien moet je nog eens goed naar beide intro's luisterenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:40 schreef THM het volgende:
Maar goed, die gelijkenis met "Even better then the real thing" hoor ik ook niet zo direct eerlijk gezegd. Vind het allemaal een beetje gezocht hoor...
quote:Kijk, ze hebben ook gitaar, zanger en drumstel bij Keane. Ook gejat van U2 zeker?
dat maakt een band goed, als er meer naar wordt geluisterd dan naar TSquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:48 schreef Natalie het volgende:
Keane..... ach, ik, denk dat er meer mensen naar Keane dan naar de TS luisteren. That about says it all.
Wat jij wil, jongen. Wat jij wil.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:05 schreef ruud_fr het volgende:
dat maakt een band goed, als er meer naar wordt geluisterd dan naar TS
jaa! die bedoelde ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:19 schreef ruud_fr het volgende:
het is Even Better Than The Real Thing van U2
dus jij gaat voor zanger bob en frans bauerquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef mindflick het volgende:
En die smerige kut 3FM ook met hun serious radio. De hele tijd die kutmuziek omhoog hemelen. Maandag avond bij 1 of andere popquiz was er een jongen die het nieuwe nummer van Muse niet herkende. En die DJ helemaal ja dat is echt heel erg dat je dat niet weet, bloedserieus ook nog. Tis godverdomme kutmuziek, dat die klote DJ nou de hele dag apatisch die suffe zeikmuziek moet aanhoren kan die jongen toch niks aan doen?
Vind 3FM zowieso de laatste tijd bagger, want ze zijn allemaal oh zo grappig daar. Ik wil dat per direct dat nieuwe mediaplan voor de publieke radio wordt ingevoerd. Dus dan krijg je geen rukmuziek meer, maar het beste van de Nederlandse bodem dat ze verplicht moeten draaien. En dan ook nog muziek die echt vernieuwend en goed is, en geen zeikmuziek als Keane, Muse, Coldplay, Kane en noem nog maar wat.
Echt, ik zou mijn oren uit laten spuiten als ik jou was. Dat is echt niet hetzelfde.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:20 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
jaa! die bedoelde ik![]()
![]()
![]()
intro van Keane - Is It Any Wonder = U2 - Even Better Than The Real Thing
quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:48 schreef Natalie het volgende:
Keane..... ach, ik, denk dat er meer mensen naar Keane dan naar de TS luisteren. That about says it all.
of je koopt eens een cd met je eigen muzieksmaak en zet die op ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dan blijf je zappen met Keane - tijdens de vakantie met de autoradio aan was het of Keane, of James Bluntje of je heupen liegen niet.
helemaal mee eens, gewoon experimentele muziek, nieuwe bandjes, alternatieve hitlijsten, meer 3voor12 en onbekende artiestenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef mindflick het volgende:
En die smerige kut 3FM ook met hun serious radio. De hele tijd die kutmuziek omhoog hemelen. Maandag avond bij 1 of andere popquiz was er een jongen die het nieuwe nummer van Muse niet herkende. En die DJ helemaal ja dat is echt heel erg dat je dat niet weet, bloedserieus ook nog. Tis godverdomme kutmuziek, dat die klote DJ nou de hele dag apatisch die suffe zeikmuziek moet aanhoren kan die jongen toch niks aan doen?
Vind 3FM zowieso de laatste tijd bagger, want ze zijn allemaal oh zo grappig daar. Ik wil dat per direct dat nieuwe mediaplan voor de publieke radio wordt ingevoerd. Dus dan krijg je geen rukmuziek meer, maar het beste van de Nederlandse bodem dat ze verplicht moeten draaien. En dan ook nog muziek die echt vernieuwend en goed is, en geen zeikmuziek als Keane, Muse, Coldplay, Kane en noem nog maar wat.
Doe ik dat niet dan? Ik heb net weer twee geweldige cd's binnen. Maar ik zat veel in de auto de laatste tijd en dan heb ik de radio aan en bovendien gaat het er niet om dat ik naar moet luisteren: ik stel gewoon dat ik het irritant vind dat zo'n matige band zoveel airplay krijgt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
of je koopt eens een cd met je eigen muzieksmaak en zet die op ofzo
Helemaal mee eens. Waarom in godsnaam Shakira op 3fm?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef mindflick het volgende:
Tja smaken verschillen.... so accept itquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe ik dat niet dan? Ik heb net weer twee geweldige cd's binnen. Maar ik zat veel in de auto de laatste tijd en dan heb ik de radio aan en bovendien gaat het er niet om dat ik naar moet luisteren: ik stel gewoon dat ik het irritant vind dat zo'n matige band zoveel airplay krijgt.
Het is ook geen cover.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:08 schreef THM het volgende:
[..]
Echt, ik zou mijn oren uit laten spuiten als ik jou was. Dat is echt niet hetzelfde.![]()
Goed, er zijn gelijkenissen in keuze van instrument e.d., maar daar houdt het toch wel op.
Je kan toch discussieren over muziek?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen.... so accept it
precies, gewoon goedkoop hitjes scorenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Het is ook geen cover.
Maar het globale idee van het nummer is precies hetzelfde.
Tekst is wel anders en het riffje iets aangepast.
Maar als je tussen de twee nummers heen en weer switched hoor je toch duidelijk dat het 't zelfde is. Je kan mij niet wijsmaken dat iemand dit van scratch bedacht heeft.
En voor een band zonder gitaar, die ineens wel gitaren heeft en u2 nadoet ...![]()
Ik doelde meer op het feit dat muziekzenders hun eigen programmering er op na houden....quote:
Ja die mannen kunnen schijnbaar niks zelf verzinnen he...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef Schimpie het volgende:
Ehh, ik volg het even niet meer, wat heeft Kane met Keane te maken?
Alleen de naam lijkt erop, that's it.
Dit topic gaat over Keane, niet over Kanequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef Schimpie het volgende:
Ehh, ik volg het even niet meer, wat heeft Kane met Keane te maken?
Alleen de naam lijkt erop, that's it.
DIt commentaar kom ik al die jaren op fok al tegenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef mindflick het volgende:
Vind 3FM zowieso de laatste tijd bagger,
moet je niet op KLB klikkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef Juilette het volgende:
hmm zucht.. stel je voor dat ergens is een keer niet wat te zeiken hebt
Dan post je niet in KLB....quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:07 schreef Juilette het volgende:
hmm zucht.. stel je voor dat ergens is een keer niet wat te zeiken hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |