quote:Op zondag 17 september 2006 11:00 schreef Incolumis het volgende:
meten? nee, overtreffen, en dat doen we nog steeds
quote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef Vince22 het volgende:
Geweldige avond gisteravond!! Heerlijk voetbal, heerlijke sfeer, verschrikkelijk gelachen weer met de groep, echt super!
Damzkieee, ik mail je morgen op mn werk ff over die icon
quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik als Utrecht supporter was gister bij Heracles en heb natuurlijk gebaald van de uitslag!
Maar wou nog wel ff zeggen dat ik heracles zo lief vind![]()
De supporters gaan bij jullie allemaal staan voor heracles![]()
De speaker is zo blij met de utrecht supporters en hoopt dat ze volgend jaar weer komen![]()
![]()
Jullie accent is schattig![]()
Een supermarkt onder het stadion
Parkeren voor het stadion![]()
!
2 fanatieke zijdes!
Heracles is best ok![]()
![]()
Zie boven ergens:quote:Op maandag 18 september 2006 08:44 schreef Vince22 het volgende:
Haha ja klopt.. haha..
hey damzkieee... wat is je mailadres eigenlijk... staat niet in je profiel, wordt een beetje moeilijk dan he![]()
waarom steeds hier komen en reacties plaatsen? veel zinnigs heb je nog niet gemeld hier..quote:Op zondag 17 september 2006 10:57 schreef Dos37 het volgende:
Geweldig dat jullie je elke keer weer met ons willen meten
Heraclieden zijn ook Tukkers.quote:Op zondag 17 september 2006 23:32 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij wordt Heracles dit seizoen zo'n club waar iedereen (behalve Tukkers) stiekem een beetje fan van is.
quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 18:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
Wij, De Heraclieden, wensen niet geassocieerd te worden met Twente, of enig gerelateerde onderwerp![]()
allebei een accentquote:Op maandag 18 september 2006 18:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
Wij, De Heraclieden, wensen niet geassocieerd te worden met Twente, of enig gerelateerde onderwerp![]()
quote:Van: Eus
Datum: dinsdag 19 september 2006 10:17
Aan: info@heracles.nl
Onderwerp: Naam perschef
Geachte heer, mevrouw,
Ik ben vergeten hoe de perschef van Heracles Almelo ook alweer heet.
Zou u mij zijn precieze naam kunnen doorgeven?
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Eus
Gediplomeerd Geheugentrainer
Het is toch vrije verkoop dus je hebt nog tijd zatquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wel als het goed is, moet nog wel kaartjes halen
gaat Heracles niet voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |