http://www.hafc-1903.nl/nieuws.php?id=674quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef clauwheee het volgende:
Zijn er nog schorsingen en/of blessures bij jullie?
Wellicht, maar geen verkeerd vooroordeelquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:36 schreef Vince22 het volgende:
En ook al stond ik in vak Q, is dat niet een beetje een vooroordeeltje van je?
We zien mekaar de 23equote:Op vrijdag 8 september 2006 19:06 schreef DeVinger het volgende:
Niet gaan zweven he jongens
Yep staat er ook bijquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:49 schreef Incolumis het volgende:
ah de schreeuwerds
die mafkees die ooit eens net zo floot als een scheidsrechtersfluit, en rudy jansen die er ineens op stopte
officieel zit ik in vak D, heb altijd een kaart gehad van vak P, totdat ik werkloos werd en m'n kaart niet kon verlengen. ben dat seizoen wel bij elke wedstrijd geweest. ik loop nu een beetje stiekem via de eerste trap bij de ingang van Q naar vak P, aangezien al mijn vrienden daar zitten
rij 5 stoel 22 dacht ik dat het was
Harold Prijs staat daar ook altijd of niet? heb nog bij hem op de mavo gezeten
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:26 schreef Breemz het volgende:
[..].. moet meestal wel om jullie lachen! zit zelf altijd 2e rij in P
Ik begin me daar inderdaad ook steeds meer aan te storen. Zo krijg je dat iedereen de mening bedeelt is dat wij een counterploegje zijn. Gelukkig weten we zelf inderdaad beter.quote:Op maandag 11 september 2006 18:54 schreef Incolumis het volgende:
ook weer een waardeloze samenvatting van Talpa zeg, alsof het net als bij Feyenoord eenrichtingsverkeer was.
maar ja wij weten wel beter
Ziet er inderdaad gelikt uit zegquote:
Hee bliksems, sjieke usericon man!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:54 schreef Vince22 het volgende:
Nieuwe usericon gemaakt Vond em zelf wel redelijk gelukt...
Mocht jij, of iemand anders ook een heracles usericon willen, wil ik dr best nog wat makenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hee bliksems, sjieke usericon man!
Neen.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef DeVinger het volgende:
Hebben de fans hier de boekjes van Tom Egberts over de "Zwarte Meteoor" wel eens gelezen?
Jullie enige echte topvoetballer Steve Mokone![]()
Ja leuk boekquote:
Ik meldt me hierbij aan. Mail me even @ damzkie aapstaart hotmail punt comquote:Op donderdag 14 september 2006 10:21 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Mocht jij, of iemand anders ook een heracles usericon willen, wil ik dr best nog wat maken
I know, in dit topic ben ik me er dan ook zeer van bewustquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 10:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
I know, in dit topic ben ik me er dan ook zeer van bewust![]()
Maar even voor de duidelijkheid: ik heb helemaal NIKS met die club uit Enschede
quote:Op zondag 17 september 2006 11:00 schreef Incolumis het volgende:
meten? nee, overtreffen, en dat doen we nog steeds
quote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef Vince22 het volgende:
Geweldige avond gisteravond!! Heerlijk voetbal, heerlijke sfeer, verschrikkelijk gelachen weer met de groep, echt super!
Damzkieee, ik mail je morgen op mn werk ff over die icon
quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik als Utrecht supporter was gister bij Heracles en heb natuurlijk gebaald van de uitslag!
Maar wou nog wel ff zeggen dat ik heracles zo lief vind![]()
De supporters gaan bij jullie allemaal staan voor heracles![]()
De speaker is zo blij met de utrecht supporters en hoopt dat ze volgend jaar weer komen![]()
![]()
Jullie accent is schattig![]()
Een supermarkt onder het stadion
Parkeren voor het stadion![]()
!
2 fanatieke zijdes!
Heracles is best ok![]()
![]()
Zie boven ergens:quote:Op maandag 18 september 2006 08:44 schreef Vince22 het volgende:
Haha ja klopt.. haha..
hey damzkieee... wat is je mailadres eigenlijk... staat niet in je profiel, wordt een beetje moeilijk dan he![]()
waarom steeds hier komen en reacties plaatsen? veel zinnigs heb je nog niet gemeld hier..quote:Op zondag 17 september 2006 10:57 schreef Dos37 het volgende:
Geweldig dat jullie je elke keer weer met ons willen meten
Heraclieden zijn ook Tukkers.quote:Op zondag 17 september 2006 23:32 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij wordt Heracles dit seizoen zo'n club waar iedereen (behalve Tukkers) stiekem een beetje fan van is.
quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 18:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
Wij, De Heraclieden, wensen niet geassocieerd te worden met Twente, of enig gerelateerde onderwerp![]()
allebei een accentquote:Op maandag 18 september 2006 18:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
Wij, De Heraclieden, wensen niet geassocieerd te worden met Twente, of enig gerelateerde onderwerp![]()
quote:Van: Eus
Datum: dinsdag 19 september 2006 10:17
Aan: info@heracles.nl
Onderwerp: Naam perschef
Geachte heer, mevrouw,
Ik ben vergeten hoe de perschef van Heracles Almelo ook alweer heet.
Zou u mij zijn precieze naam kunnen doorgeven?
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Eus
Gediplomeerd Geheugentrainer
Het is toch vrije verkoop dus je hebt nog tijd zatquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wel als het goed is, moet nog wel kaartjes halen
gaat Heracles niet voorquote:
hmm.. betaal liever 16.60 voor een kaartje in het uitvakquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
voor 13 euro heb je het goedkoopste kaartje voor Noord.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:39 schreef Breemz het volgende:
[..]
hmm.. betaal liever 16.60 voor een kaartje in het uitvak
overigens ga ik die morgen ophalen de kaart
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:15 schreef Breemz het volgende:
net even 2.95 betaald aan dat ****%%&&$$%&* Talpa... voor eindhoven - heracles heden avond!
Als jij ook met Bas H. gaat, dan zitten we samen in de treinquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:39 schreef Breemz het volgende:
[..]
hmm.. betaal liever 16.60 voor een kaartje in het uitvak
overigens ga ik die morgen ophalen de kaart
nee, niks van VI gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb je die persconferentie niet gezien?
Hah, was mooi ja. Die reactie van Foeke Booy ook. Hij kon er niet echt om lachen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb je die persconferentie niet gezien?
De voorzitter was er ook niet echt kapot van.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:50 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens, over de wedstrijd van gisteren
Ja in de Tubantia net, hij was echt behoorlijk pissigquote:Op woensdag 20 september 2006 09:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De voorzitter was er ook niet echt kapot van.
Zijn commentaar nog gezien?
Ah, hij pakt alle media even mee, netjes.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:00 schreef Remzz het volgende:
Ja in de Tubantia net, hij was echt behoorlijk pissig
Was gezellig in de bus terug denk ikquote:Op woensdag 20 september 2006 10:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ah, hij pakt alle media even mee, netjes.
Bij Talpa ging hij ook al flink tekeer.
Vanwaar deze persoonlijke toewuiving?quote:
Gut dankjequote:Op woensdag 20 september 2006 12:45 schreef Vince22 het volgende:
Oeh het nijreesbos... slechte herinneringen heb ik daar aan zeg... Maar goed, ze verdienen niet anders!
Mooie avatar Damzkieee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |