http://www.hafc-1903.nl/nieuws.php?id=674quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef clauwheee het volgende:
Zijn er nog schorsingen en/of blessures bij jullie?
Wellicht, maar geen verkeerd vooroordeelquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:36 schreef Vince22 het volgende:
En ook al stond ik in vak Q, is dat niet een beetje een vooroordeeltje van je?
We zien mekaar de 23equote:Op vrijdag 8 september 2006 19:06 schreef DeVinger het volgende:
Niet gaan zweven he jongens
Yep staat er ook bijquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:49 schreef Incolumis het volgende:
ah de schreeuwerds
die mafkees die ooit eens net zo floot als een scheidsrechtersfluit, en rudy jansen die er ineens op stopte
officieel zit ik in vak D, heb altijd een kaart gehad van vak P, totdat ik werkloos werd en m'n kaart niet kon verlengen. ben dat seizoen wel bij elke wedstrijd geweest. ik loop nu een beetje stiekem via de eerste trap bij de ingang van Q naar vak P, aangezien al mijn vrienden daar zitten
rij 5 stoel 22 dacht ik dat het was
Harold Prijs staat daar ook altijd of niet? heb nog bij hem op de mavo gezeten
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:26 schreef Breemz het volgende:
[..].. moet meestal wel om jullie lachen! zit zelf altijd 2e rij in P
Ik begin me daar inderdaad ook steeds meer aan te storen. Zo krijg je dat iedereen de mening bedeelt is dat wij een counterploegje zijn. Gelukkig weten we zelf inderdaad beter.quote:Op maandag 11 september 2006 18:54 schreef Incolumis het volgende:
ook weer een waardeloze samenvatting van Talpa zeg, alsof het net als bij Feyenoord eenrichtingsverkeer was.
maar ja wij weten wel beter
Ziet er inderdaad gelikt uit zegquote:
Hee bliksems, sjieke usericon man!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:54 schreef Vince22 het volgende:
Nieuwe usericon gemaakt Vond em zelf wel redelijk gelukt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |