of ze daar veel aanhebbenquote:En ze willen wederom Boakye huren van Ajax.
ik twijfel nog of ik ga.. is toch weer 21.70 met de trein en pas om 2 uur thuis snachtsquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:36 schreef Vince22 het volgende:
Vanmorgen maar ff kaarten gehaald voor Zaragoza thuis.. heb er weer veel zin in!
Wat heb jij als Feyenoorder met Heracles dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ik twijfel nog of ik ga.. is toch weer 21.70 met de trein en pas om 2 uur thuis snachts![]()
Leuke sfeer, leuke ploeg vorig jaar. gastvrijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wat heb jij als Feyenoorder met Heracles dan?
Kom maar op hoor, ik zet het er zo in!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef Incolumis het volgende:
hmm had nog een geinig OPtje klaarliggen maar zat in de kost deze week
En de knipoog is omdat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke sfeer, leuke ploeg vorig jaar. gastvrij
Krijg er voor me website gewoon een pers/veldkaartquote:
beetje grote pics hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom maar op hoor, ik zet het er zo in!
Dat bleek vanmiddag ook wel, Hubert Dijk liet hem in de wedstrijd Heracles - Twente amateurs alle hoeken van het veld zien. Het werd 3-6 voor Heracles uiteindelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:27 schreef methodmich het volgende:
Is dat serieus? Ik dacht toch dat Daelemans gewoon was gehaald als extra optie voorin. Waarom willen ze die als back opstellen dan, dat heeft hij nog nooit gespeeld??
Was inderdaad een aparte bal ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
neuh 1e goal zat veel effect aan, kon piecke niet bij
Gekocht al dus.quote:Heracles heeft nu wel beet in Oost-Europa
12/8/2006 16:06
Nadat Heracles Almelo in een eerder stadium een streep door de naam van de Tsjech Pavel Krmas kon halen als nieuwe aankoop, heeft de club nu wel beet. Eddy Bosnar werd voor 200.000 euro overgenomen van het Kroatische NK Reijka.
Bosnar is een 26-jarige Australische centrumverdediger. Hij moet in Almelo de vacature opvullen van de gestopte Nico-Jan Hoogma. Bosnar stond eerder onder contract bij Dinamo Zagreb, Everton en Sturm Graz en speelde twee interlands.
Nou en ofquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gekocht al dus.
Vanwaar de hosanna om deze jongen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef Incolumis het volgende:
Schilder erbij
we worden nog eens goed
Kan ik nog niet goed over oordelen, maar dat hij beter is dan Sota lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:15 schreef DeVinger het volgende:
Gaat Everton dan potten breken?
Duw in de rug, dacht ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ja en die rode kaart + vrijebal had gekregen misschien ook wel...
Werd hij trouwens niet flink vastgehouden bij dei laatste kans?
Dat inderdaad, stond ook in de Telegraaf. Daar werd v. Sichem ook als thuisfluiter afge'schilder'd.quote:
Hangt erom denk ik...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Geen penal hoor, zie het nu bij Voetbal Insite.
Uit een interview met Pieckenhagen op www.hafc.nl. Zou toch wat zijn als hij blijft zegquote:Is het redelijk om te stellen dat jij hier volgend seizoen nog onder de lat staat?
“Oh, dat weet ik nu nog niet. Zoals je weet gebeurt er in het voetbalwereldje heel veel, en vaak in hele korte tijd. Maar het zou zomaar kunnen dat ik ook volgend seizoen nog in Almelo speel hoor.” Aan stoppen met voetballen denkt hij nog lang niet. “Haha nee zeker niet, ik ben nog een jonge man”, zegt hij met een brede grijns. Dus de kans is wel degelijk aanwezig dat je hier volgend seizoen nog bent? “Ja absoluut, absoluut. Mijn baas Nico is hier ook he, haha. Dus de kans is groot…”
Gaat dat over het volgende seizoen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
Uit een interview met Pieckenhagen op www.hafc.nl. Zou toch wat zijn als hij blijft zeg
Ja hoor, hij praat nog over de winst tegen Twentequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat dat over het volgende seizoen?
Iedere werkgever die mensen uit het buitenland haalt zou moeten weten hoe de procedure gaat om niet-Nederlanders op de werkvloer te mogen hebben. Dus ook meneer Smit maar zeker zijn zaakwaarnemer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:59 schreef Eilanden het volgende:
Wereldreis voor slechts één stempel PDF Afdrukken E-mail
Everton ramos da Silva, de Brazilaanse aanwinst van Heracles, zal een behoorlijke reis moeten afleggen om welgeteld één stempel bij de Nederlandse ambassade te halen, waardoor hij speelgerechtigd kan worden.
Everton stapt vanavond op het vliegtuig naar São Paulo. Van daaruit vliegt hij naar de hoofdstad Brasília. Daar moet hij naar de Nederlandse ambassade gaan voor maar liefst één stempel op een formulier. Voorzitter Smit noemt dit "te gek voor woorden en typisch Nederland".
Heracles hoopt dat hij zaterdagmiddag weer terug in Nederland is en aanstaande zondag in actie kan komen tegen Feyenoord.
Dat werkt ook niet bij zo'n jongenquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:48 schreef Incolumis het volgende:
was laatst bij een training, en het was wel duidelijk dat Brood het totaal niet in hem ziet, zat em constant af te katten
goh je bent er best wel laat meequote:Op dinsdag 5 september 2006 10:04 schreef Stpan het volgende:
[..]
Iedere werkgever die mensen uit het buitenland haalt zou moeten weten hoe de procedure gaat om niet-Nederlanders op de werkvloer te mogen hebben. Dus ook meneer Smit maar zeker zijn zaakwaarnemer.
Een beetje meer respect voor de topscorer van vorig mag ook wel jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Vince22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
DAAAG SOTA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rot maar lekker op, luie trage zichzelf-in-de-weg-lopende quasi voetballer!
gelukkig zijn wij normaal he?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:15 schreef Zapper het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de topscorer van vorig mag ook wel ja![]()
Zonder hem was er dit jaar geen eredivisie meer geweest.
Vak Q zeker he![]()
Om precies te zijn 8. Maar wat hij dit kalenderjaar heeft laten zien, is om te lachen geweest. Elke keer dat hij er in stond of er in kwam, blonk hij elke keer uit in negatieve zin. Ballen die bij hem wegsprongen, verkeerde loopacties, vallen als een ballerina, gewoon niet wat je verwacht na zijn optreden voor de winterstop. Het negatieve komt gewoon voort uit alle hoop die verloren gaat na het zien van zijn spel en gebrek aan fanatisme. En dan ga je dus kankeren op zo'n spits.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:43 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik snap niet waar die grote omslag in eens vandaan is gekomen, vorig jaar de grote held, kon bijna niets fout doen.... dit jaar de grootste loser uit de selectie.... Sota heeft ons vorig jaar toch een behoorlijke dienst bewezen door er een stuk of 7 in te leggen! Jammer dat iedereen dat schijnbaar vergeten is....
Zoals ik al eerder vroeg: Vak Q, he?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:48 schreef Vince22 het volgende:
Op hafc ... "vluchtig afscheid van een grote held"![]()
welke rij en stoel?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:36 schreef Vince22 het volgende:
Nope gewoon P hoor, en zit niet bij de BTE of iets dergelijks, gewoon een lid van supportersvereniging met een kijk op de voetbalkwaliteiten (of gebrek aan) van Sota. Qua karakter was/is het een leuke amaibele, bescheiden gozer, maar qua snelheid, karakter en inzet komt ie gewoon tekort, helemaal na de winterstop. Je mag hier mee oneens zijn maar dit is mijn mening.
Ik zou hem dan ook geen held noemen maar iemand die gewoon heeft bijgedragen aan het lijfsbehoud van vorig jaar... Net zo held als elk ander van de selectie dus... maar om hem nou een grote held te noemen vind ik behoorlijk overdrijven..
En ook al stond ik in vak Q, is dat niet een beetje een vooroordeeltje van je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |